SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij nie bellen nie ik heb er genoeg van
Furby waar blijft die nieuwe F A Q ?
- Ook te boeken zonder die irritante "Hee"
Wel binnen Nederland hequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
@:JJH legt hem weg. Ik ben niet verantwoordelijk voor waar die nu komt maar zorg wel dat het binnen 24 uur gebeurt
Veel zuidelijker kon ook niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik dacht dat @:jjh mij wel aardig vond, nu komt de aap uit de mouw![]()
@:Zucht. @:hydrogeny iets voor jullie of andere fokkers die jullie kennen die als de wind verkeerd staat, Frans moeten spreken?
Zeker kan het zuidelijker!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel zuidelijker kon ook niet.![]()
Mocht hij zaterdag aanstaande nog niet weg zijn slingeren we hem weer naar boven.
Naar het westen ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel zuidelijker kon ook niet.![]()
Mocht hij zaterdag aanstaande nog niet weg zijn slingeren we hem weer naar boven.
Komende 3 weken nog zeker 1200km uit de buurt, dan weer fulltime tijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik dacht dat @:jjh mij wel aardig vond, nu komt de aap uit de mouw![]()
@:Zucht. @:hydrogeny iets voor jullie of andere fokkers die jullie kennen die als de wind verkeerd staat, Frans moeten spreken?
Iig noordelijker.quote:
Vaals e.o. is zuidelijker?quote:
Morgenvroeg haal ik emquote:
Je bent een schatjequote:Op maandag 14 augustus 2023 20:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Morgenvroeg haal ik em
Of vanavond nog
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:07 schreef Zucht. het volgende:
B R E A K I N G
De Stok is gewond!
[ afbeelding ]
Wat zal ik doen, de stok los trekken (slot past dan niet meer probleempje!)
of vast plakken aan het grote stuk?
Maar die splinter is toch de stok!?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je die grote splinter eraf trekt past het slot er toch gewoon nog doorheen?
@Nattekat zou ducttape adviserenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:07 schreef Zucht. het volgende:
B R E A K I N G
De Stok is gewond!
[ afbeelding ]
Wat zal ik doen, de stok los trekken (slot past dan niet meer probleempje!)
of vast plakken aan het grote stuk?
Kan je het niet met een stukje kauwgom vast plakken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:13 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Maar die splinter is toch de stok!?
Dat wordt vies!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je het niet met een stukje kauwgom vast plakken?
Ik weet zeker dat jij er een goede oplossing voor hebtquote:
Secondelijmquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er een goede oplossing voor hebt
Verzorg de stok! eerst maar goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:40 schreef Zucht. het volgende:
Ik wou hem vandaag al weg leggen maar door de situatie waarin de stok verkeert gaat dat nog niet lukken!
* Zucht. heeft al een mooi plekje in gedachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy hunting, en maak je een foto van de omgeving die ik buiten beeld heb gehouden?
[ Bericht 0% gewijzigd door Zucht. op 16-08-2023 08:27:55 ]
Ik heb het aangepastquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:03 schreef Zucht. het volgende:
[..]
TT had toch Thull moeten zijn?voor Schinnen had ik hem wel ergens anders neer gelegd.
Maar Jullie mogen nog niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik neem hem mee naar het noorden.
[ afbeelding ]
Eerste verplaatsing deed ik niet maar JJH dus neem aan dat ik als eigen persoon ook mag?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar Jullie mogen nog niet?
Of als je het samen doet mag het dan opeens wel?
I'm confused
Knetter haalde hem op,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar Jullie mogen nog niet?
Of als je het samen doet mag het dan opeens wel?
I'm confused
Ik heb pics dat ik hem officieel ook niet ophaalde. Ik zat toevallig wel in de auto en gezien de OP voelde ik me verantwoordelijk om JJH achter de broek aan te zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Knetter haalde hem op,
Maar JJH legde hem weg. Daar was knetter niet bij aanwezig.
We zullen deze maar door de vingers zien toch?
Mag ik nou jou dan achter je jurk afzitten dat je m snel moet leggen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb pics dat ik hem officieel ook niet ophaalde. Ik zat toevallig wel in de auto en gezien de OP voelde ik me verantwoordelijk om JJH achter de broek aan te zitten
Jij welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag ik nou jou dan achter je jurk afzitten dat je m snel moet leggen?
Mooi plekje hoor, weer eens iets andersquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pleister op de stok trouwens
Wie haalt hem op? @:Deisyy
In staphorstquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pffff rij Dan meteen door de boot naar Schiermonnikoog, had je van meest Zuid naar meest Noord gepakt
Maar wel een echt gehucht gevonden
dermate dichtbij dat zelfs daarna nog een stad verderop onder een jurkje kan worden gegluurdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pleister op de stok trouwens
Wie haalt hem op? @:Deisyy
Ah, dat gaat snel. Verder naar het noorden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan je de vergulde ros hier ook aanraden, die hebben hun eigen ooievaars![]()
Tevens, ik heb de stokik was vandaag al in Epe
Eh ja ik weet het alquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is heel simpel, ik heb een doel.
Als je dat doel weet, weet je waar die ongeveer komt te liggen
Echt een wandeltip!quote:
Zo afgelegen zijn we nou ook weer niet hier in Meierijstad hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt er wel met de auto komen hoop ik?
Ja, dat kan. Gepinpoint.
ga je m halen is dan de grote vraagquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt er wel met de auto komen hoop ik?
Ja, dat kan. Gepinpoint.
En de nog grotere vraag; WAAR gaat ie ‘m halen danquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga je m halen is dan de grote vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
En de nog grotere vraag; WAAR gaat ie ‘m halen danZit de pleister nog goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
En de nog grotere vraag; WAAR gaat ie ‘m halen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe grote vraag!
Wat lunchen we vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nieuwe grote vraag!
Wat lunchen we vandaag?Hij is nu op Volkel, en lunch is een broodje balSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het binnen 45 minuten doet heb je het nieuwe recordquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:35 schreef Zucht. het volgende:
@:deisyy hij wordt vandaag nog opgehaald voor 12:00 @:D.Regent nu wel erg hard
Jawel, zit er een 16 min vanafquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar dat gaat nu vast niet meer lukken
Ja verdorie!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:35 schreef Zucht. het volgende:
@:deisyy hij wordt vandaag nog opgehaald voor 12:00 @:D.Regent nu wel erg hard
Ow het is 45 meter en geen 45 minutenquote:Kortste verplaatsing
45 m van Halfweg naar Noordwijkerhout op 17-06-2016 door Maringo
je mag m twee weken niet aanraken dus jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:49 schreef D. het volgende:
Staat er ook iets in de regels over ‘m snel zelf weer ophalen?
In D.’slandquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht bij de TT met "Lemiers (D.)" even dat ie in Duitsland lag.
Of nadat die weer twee keer verplaatst is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag m twee weken niet aanraken dus ja
en hoe sneller hoe beter, gaan met die banaanus!
Lekker vlotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:09 schreef Zucht. het volgende:
@:deisyy hij ligt alweer op een nieuw plekje Baneheide
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach de zon schijnt nu 😀quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vlot
Het is te hopen dat ie Duitsland niet in spoelt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow het is 45 meter en geen 45 minuten
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
We zijn mooi Zuid -Limburg en Meierijstad aan het afwisselen.
* loveislikeakiss noteert dat Fokkers zijn gemaakt van suikerquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
zo te zien niet? formule 1 en slecht weer.
Nee, de FOK!ers die niet gemaakt zijn van suiker waren bij de F1.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss noteert dat Fokkers zijn gemaakt van suiker
dat was ikquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de FOK!ers die niet gemaakt zijn van suiker waren bij de F1.
Vast welquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat was ik
heb je mee gezongen?
Dit!quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de FOK!ers die niet gemaakt zijn van suiker waren bij de F1.
pinpoint made. Even kijken hoe lang het lopen is vanaf het stationquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zei ik zon? Er is hier zon!
[ afbeelding ]Kom alleen aar het zonnige Maliskamp! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:deisyy voor de TT
Het is wel een echt dorp dorp, want ik werd meteen aangesproken of ik naar de mais kwam kijken door een mevrouw die de hond aan het uitlaten was
even zwaaien als je langs MyLex loopt, ik werk in het gebouw daarnaastquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
pinpoint made. Even kijken hoe lang het lopen is vanaf het station
Helaas. Gaat hem niet worden vandaag. Ben onderweg naar Utrecht om nieuwe schoenen op te halen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
even zwaaien als je langs MyLex loopt, ik werk in het gebouw daarnaast
Het IJsselmeer. De noordkant....quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga hem naar een meer brengen
Misschien IN het IJsselmeerquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het IJsselmeer. De noordkant....
Brielse meerquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga hem naar een meer brengen
Geniaal die foto bij nijntjequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Lief dagboek. Het was een opwindende dag voor mij toen Starhopper me vanochtend oppakte in het rustige dorp Maliskamp, bij Rosmalen. Starhopper had een speciale missie voor mij gepland, en ik was er klaar voor.
[ afbeelding ]
We begonnen onze reis per bus en trein naar het verre Noord-Holland. Onderweg kon ik genieten van het uitzicht op het Nederlandse landschap dat aan me voorbij gleed. Het was een lange reis, maar Starhopper en ik waren vastberaden om onze bestemming te bereiken.
Eenmaal in Noord-Holland aangekomen, begon ons avontuur echt. Starhopper wilde mij achterlaten bij een van de vele gehuchten die Noord-Holland rijk is, maar dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Telkens als we bij een gehucht aankwamen, ontdekten we dat het plaatsnaambordje verdwenen was. Het leek wel alsof iemand ons in de gaten hield en ons tegenwerkte.
Niet ontmoedigd gaf Starhopper niet op. We besloten om verder te reizen naar Egmond aan Zee, een prachtige kustplaats. Daar aangekomen, genoten we van het adembenemende uitzicht op de vuurtoren en het uitgestrekte strand. Ik kon zelfs een stukje zwemmen in de verkoelende zee, wat een geweldige ervaring was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen de zon begon onder te gaan en de avond viel, vonden we een rustig plekje bij de strandafgang. Starhopper vertelde me een verhaaltje over Nijntje, het schattige konijntje dat allerlei avonturen beleefde. Het was een ontroerend verhaal dat me deed glimlachen. Ik mocht zelfs op de foto met Nijntje.
[ afbeelding ]
Na dit verhaaltje voelde ik me moe maar tevreden. Starhopper besloot dat het tijd was om me achter te laten op een plek waar ik gemakkelijk gevonden kon worden. En zo belandde ik bij een plaatsnaambord dat niet kon verdwijnen, een plek waar ik mijn volgende avontuur kon afwachten.
Het was een dag vol onverwachte wendingen en nieuwe ervaringen, en ik was dankbaar dat ik deel mocht uitmaken van dit bijzondere avontuur met Starhopper. Wie weet welke spannende avonturen de toekomst nog voor mij in petto heeft!
Ik lig nu hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was heel ongemakkelijk, iedereen zat te kijken wat ik aan het doen was, maar dit moest gewoon ffquote:
De stok met bikini.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Lief dagboek. Het was een opwindende dag voor mij toen Starhopper me vanochtend oppakte in het rustige dorp Maliskamp, bij Rosmalen. Starhopper had een speciale missie voor mij gepland, en ik was er klaar voor.
[ afbeelding ]
We begonnen onze reis per bus en trein naar het verre Noord-Holland. Onderweg kon ik genieten van het uitzicht op het Nederlandse landschap dat aan me voorbij gleed. Het was een lange reis, maar Starhopper en ik waren vastberaden om onze bestemming te bereiken.
Eenmaal in Noord-Holland aangekomen, begon ons avontuur echt. Starhopper wilde mij achterlaten bij een van de vele gehuchten die Noord-Holland rijk is, maar dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Telkens als we bij een gehucht aankwamen, ontdekten we dat het plaatsnaambordje verdwenen was. Het leek wel alsof iemand ons in de gaten hield en ons tegenwerkte.
Niet ontmoedigd gaf Starhopper niet op. We besloten om verder te reizen naar Egmond aan Zee, een prachtige kustplaats. Daar aangekomen, genoten we van het adembenemende uitzicht op de vuurtoren en het uitgestrekte strand. Ik kon zelfs een stukje zwemmen in de verkoelende zee, wat een geweldige ervaring was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen de zon begon onder te gaan en de avond viel, vonden we een rustig plekje bij de strandafgang. Starhopper vertelde me een verhaaltje over Nijntje, het schattige konijntje dat allerlei avonturen beleefde. Het was een ontroerend verhaal dat me deed glimlachen. Ik mocht zelfs op de foto met Nijntje.
[ afbeelding ]
Na dit verhaaltje voelde ik me moe maar tevreden. Starhopper besloot dat het tijd was om me achter te laten op een plek waar ik gemakkelijk gevonden kon worden. En zo belandde ik bij een plaatsnaambord dat niet kon verdwijnen, een plek waar ik mijn volgende avontuur kon afwachten.
Het was een dag vol onverwachte wendingen en nieuwe ervaringen, en ik was dankbaar dat ik deel mocht uitmaken van dit bijzondere avontuur met Starhopper. Wie weet welke spannende avonturen de toekomst nog voor mij in petto heeft!
Ik lig nu hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo tof!!!quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:22 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lig nu hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gedaan hoor, je moet maar op het idee komenquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het was heel ongemakkelijk, iedereen zat te kijken wat ik aan het doen was, maar dit moest gewoon ff
Bijna goedquote:
Ik moet hier nog altijd om lachen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
even zwaaien als je langs MyLex loopt, ik werk in het gebouw daarnaast
In de hoop dat piesen het ergste was dat de hond op dat moment deedquote:Op maandag 4 september 2023 15:08 schreef DJMO het volgende:
Gratis tip van flip (eigenlijk van @:Rob) neem wegwerp handschoenen mee als je de stok gaat ophalen. Het is een hondenuitlaatgebied, dus de kans is aanwezig dat er een hond overheen gepiest heeft.
Om dat te voorkomen heb ik hem in de brandnetels gegooidquote:Op maandag 4 september 2023 15:08 schreef DJMO het volgende:
Gratis tip van flip (eigenlijk van @:Rob) neem wegwerp handschoenen mee als je de stok gaat ophalen. Het is een hondenuitlaatgebied, dus de kans is aanwezig dat er een hond overheen gepiest heeft.
Goed idee wel, al zei ik het zelfquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Zo tof!!!![]()
![]()
Voortaan moet elke Fok!-stokophaler maar een mooi fotoverslag met tekst maken![]()
Nu moet iedereenquote:Op maandag 4 september 2023 15:15 schreef maily het volgende:
[..]
Goed idee wel, al zei ik het zelf
So far so good!![]()
Heel gaaf gedaan @:DJMO !
T viel idd wel mee, maar ik moest het verhaal ergens mee beginnenquote:Op maandag 4 september 2023 15:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen heb ik hem in de brandnetels gegooid![]()
Nee, maar ff serieus, viel toch mee met de brandnetels?Had ze een beetje weggetrapt.
Gelukkig maar! Ik voelde mij al schuldigquote:Op maandag 4 september 2023 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
T viel idd wel mee, maar ik moest het verhaal ergens mee beginnen
Misschien dat @Jappie de plek wel herkent als Amsterdammerquote:Op maandag 4 september 2023 16:53 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben blij dat ik hem niet mag oprapen. Het lukt mij niet om hem te pinpointenSterkte!
Herkennen maar deels, de plek is uiteraard wel behoorlijk opgeleukt naar aanleiding van deze artistieke opleving....maar anders dan dat zijn wij inmiddels alweer een tijdje uit de stad geemigreerd.quote:Op maandag 4 september 2023 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien dat @:jappie de plek wel herkent als Amsterdammer
Gefeliciteerd, jij wint! Nee, Otterdam is geen officieel dorp. Maar het plaatsnaambord is wél echt en staat in Amsterdam in het westerpark. De stok heeft wel vaker gelegen bij borden die geen plaatsnaam waren maar een gebied aan duidden (ik noem bedrijventerrein de Stok (door @Rob), Recreatiegebied Geestmerambacht (door @Dagoduck ) en Park van Luna in Heerhugowaard (door ondergetekende). Een paar weken geleden postte gemeente Amsterdam dit filmpje op Twitter:quote:Op maandag 4 september 2023 20:25 schreef Zucht. het volgende:
Veel te ver weg
Otterdam is toch helemaal geen echt dorp?
Ik vind het een hele originele plek!quote:Op maandag 4 september 2023 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij wint! Nee, Otterdam is geen officieel dorp. Maar het plaatsnaambord is wél echt en staat in Amsterdam in het westerpark. De stok heeft wel vaker gelegen bij borden die geen plaatsnaam waren maar een gebied aan duidden (ik noem bedrijventerrein de Stok (door @:Robb), Recreatiegebied Geestmerambacht (door @:Dagoduck ) en Park van Luna in Heerhugowaard (door ondergetekende). Een paar weken geleden postte gemeente Amsterdam dit filmpje op Twitter:
[ twitter ]
Ik heb toen alles op alles gezet en samen met @:Rob uitgevogeld waar dit precies was, want het was een uitgelezen kans op een unieke verplaatsing. We zijn na contact met de betreffende stadsecoloog voor de tweede keer naar Amsterdam gereden om dit bordje te zoeken. Ik zat behoorlijk op hete kolen dat de stok zo snel werd verplaatst in Limburg en omstreken, en was dan ook opgelucht toen @:Starhopper meldde dat hij de stok gevonden had en terug naar Noord-Holland bracht.
Rob en ik kwamen gisteren net terug van de airborne wandeltocht in Oosterbeek toen Starhopper hem in Egmond had neergelegd. We besloten dat ik hem direct op zou gaan halen zodat Otterdam aan de beurt kon komen. Tot en met de afrit richting Uitgeest bleef ik elke 5 minuten het topic controleren of de stok niet al per ongeluk was opgehaald. Gelukkig was het geluk met mij.
Meer informatie over Otterdam kun je hier vinden: https://transnatural.org/programma/otterdam-in-radical-city-inc
Ik kan je de code dm-en en foto's kan je hier uploaden, om daarna de directe link te posten tussen [img] [/img]quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Bzzzzp het volgende:
Daar fiets ik morgen langs!ik maak in de avond ook nog een mooie trip richting het noorden… alleen heb ik nog nooit de stok verplaatst en weet ik de code niet maar heb zeker geen idee hoe ik mobiel foto’s moet posten
![]()
Laten liggen of gaan?
Ik wacht op je DM en ga morgen op otter en stokken jacht!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan je de code dm-en en foto's kan je hier uploaden, om daarna de directe link te posten tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ]
Fotos kun je uploaden op bijvoorbeeld imgbb.comquote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Bzzzzp het volgende:
Daar fiets ik morgen langs!ik maak in de avond ook nog een mooie trip richting het noorden… alleen heb ik nog nooit de stok verplaatst en weet ik de code niet maar heb zeker geen idee hoe ik mobiel foto’s moet posten
![]()
Laten liggen of gaan?
Gestuurd! Succes met de jachtquote:Op donderdag 7 september 2023 22:32 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik wacht op je DM en ga morgen op otter en stokken jacht!
Mijn eerste keer was de stok gestolen, waarmee de op dat moment langste onafgebroken reeks ten einde kwam. No pressurequote:Op donderdag 7 september 2023 22:43 schreef Bzzzzp het volgende:
dank! Ik ga mijn best doen! Bijna spannend zo’n debuut!
Ja de paal is op te tillen denk ik. Hij stond wat los in de grond maar wil niet meteen diefstal roepen, misschien heb ik een ander bord gezien dan wat die aan vast zit.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
Als ik goed kijk is het vrij simpel om de stok los te halen zonder het slot te hoeven openen... dus de kans is groot dat een hondeneigenaar nu een stok heeft...
De kabel ziet er lang genoeg uit om men over het bord heen te schuiven en te verlossen van de paal. Maar voorzover ik kan zien is het wel dezelfde paalquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:04 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ja de paal is op te tillen denk ik. Hij stond wat los in de grond maar wil niet meteen diefstal roepen, misschien heb ik een ander bord gezien dan wat die aan vast zit.
Lekker gejinxt dit.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was de stok gestolen, waarmee de op dat moment langste onafgebroken reeks ten einde kwam. No pressure
Ik kan je verzekeren dat je bij het juiste bord bent geweestquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:04 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ja de paal is op te tillen denk ik. Hij stond wat los in de grond maar wil niet meteen diefstal roepen, misschien heb ik een ander bord gezien dan wat die aan vast zit.
Ja gvd ...quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je bij het juiste bord bent geweest
quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zie bij jou foto een takje bij het het bord hangen, bij de foto die Chufi plaats zie ik geen takjes bij het bord?quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ben er honderd precoent zeker van. De vorige keer dat @Rob en ik bij dat bord stonden Was het ondergekliederd en was er kloterdqm van gemaakt. Toen ik de stok weg legde was hij netjes schoongemaakt. Ik was er al bang voor dat hij door de stadsreiniging zou worden weggehaald, maar dat risico heb ik bewust genomen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie bij jou foto een takje bij het het bord hangen, bij de foto die Chufi plaats zie ik geen takjes bij het bord?
Weet je zeker dat het dezelfde paal is?
O oke, ik geloof je ook wel hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:59 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb de foto verder naar rechts genomen dan djmo maar ik denk ook dat het op dezelfde plek is, zo groot is die vijver ook weer niet.
Toen ik er was was het er druk, die stok wordt gezien die voorbijgangers en honden en natte katten
Natte zwarte katquote:
dit is stok nummer tig? dus zou goed kunnen van welquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ik geloof je ook wel hoor.
Maar die stok ligt toch vast, die kunnen ze niet zo maar meenemen lijkt mij. Moeten ze het slot openbreken wat een humor zeg
Ik vind hem wel komischquote:
snel, geef de loterij nummersquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind hem wel komisch
Het ergste nog is dat dit niet de eerste keer deze week is dat ik iets gejinxt heb. Volgens mij heb ik voorspellende gaven gekregen.
Dat kan ik niet jinxen. Dat andere voorbeeld is dat ik voorspelde dat ik voor een open brug zou komen te staan met een "zal je zien dat de brug nu open gaat".quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snel, geef de loterij nummers
Plek was prima.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:51 schreef Zucht. het volgende:
Is de stok verdwenen? hij lag sowieso niet op een juiste plek
En nee ik heb hem niet, RIP voor de Tweety pleister
Als ik dit lees waag ik dat te betwijfelenquote:
quote:Ik was er al bang voor dat hij door de stadsreiniging zou worden weggehaald, maar dat risico heb ik bewust genomen.
Ach, hoort bij het spel. We hebben al meer dan 30 stokken versleten in het verleden.quote:Op maandag 11 september 2023 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit lees waag ik dat te betwijfelen
[..]
En er komt altijd wel weer een nieuwe stok.quote:Op maandag 11 september 2023 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, hoort bij het spel. We hebben al meer dan 30 stokken versleten in het verleden.
De STOK! lag bij een door de gemeente Amsterdam geplaatst plaatsnaambord.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:51 schreef Zucht. het volgende:
Is de stok verdwenen? hij lag sowieso niet op een juiste plek
En nee ik heb hem niet, RIP voor de Tweety pleister
Fictieve plaats. En de uitkomst weten we..quote:Op woensdag 13 september 2023 07:55 schreef Rob het volgende:
[..]
De STOK! lag bij een door de gemeente Amsterdam geplaatst plaatsnaambord.
dus prima plek.
uitkomst was niet te voorspellen.quote:Op woensdag 13 september 2023 07:58 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Fictieve plaats. En de uitkomst weten we..
quote:Op woensdag 13 september 2023 08:03 schreef Rob het volgende:
B.T.W.
Er wordt gewerkt aan nieuwe stok..
kunt altijd pech hebbenquote:Op woensdag 13 september 2023 07:58 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Fictieve plaats. En de uitkomst weten we..
ik was ook al rond aan het neuzen XD kijken wie het snelste isquote:Op woensdag 13 september 2023 08:03 schreef Rob het volgende:
B.T.W.
Er wordt gewerkt aan nieuwe stok..
[ Bericht 5% gewijzigd door loveislikeakiss op 13-09-2023 16:58:44 ]
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kunt altijd pech hebben
ik heb ook nog gekeken voor bijv Hintham, officiële plek, maar dorp in een stad, dus risico om te leggen. Gaat dat betekenen dat hij nooit in Hintham gaat komen? niet als het aan mij ligt. Ga ik kijken of ik hulplijnen kan inschakelen om dat goed te plannen voor een snelle verlossing? dat ook.
[..]
ik was ook al rond aan het neuzen XD kijken wie het snelste is
en anders is er binnenkort alvast een reservestokMet dank aan de pleegvader van m'n jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen in de trein even afwerken en 's avonds vernissen, dan kan hij vrijdag gaan zwerven (@Rob moet het slot instellen, ik heb daar altijd ruzie mee).Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Wat tof!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met dank aan de pleegvader van m'n jongens
[ afbeelding ]
Morgen in de trein even afwerken en 's avonds vernissen, dan kan hij vrijdag gaan zwerven (@:Rob moet het slot instellen, ik heb daar altijd ruzie mee).
Daar heb je vrienden/kennissen voor!!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met dank aan de pleegvader van m'n jongens
[ afbeelding ]
Morgen in de trein even afwerken en 's avonds vernissen, dan kan hij vrijdag gaan zwerven (@:Rob moet het slot instellen, ik heb daar altijd ruzie mee).
Ik moet toch iets te doen hebbenquote:Op woensdag 13 september 2023 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Super dat er zo snel alweer een nieuwe stok in actie komt.
Ik dacht dat je nog een stok klaar had liggen? Een reservestok? Of is dat deze?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet toch iets te doen hebbenEn ik weet dat de pleegvader van m'n jongens een fervent klusser is en altijd hout op voorraad heeft. Hij was zo lief om twee balkjes van 30 cm voor me te zagen (het hout voor de vorige stok was overigens ook van hem afkomstig). Logo is geprint, zit op de stok, morgen in de trein ga ik hem op de stok overbrengen en inbranden.
Ik heb een plankje liggen ja, maar die was uiteindelijk niet nodig. Die had ik natuurlijk nu wel kunnen gebruiken, maar die is eigenlijk te kort en te breed. Daarom was ik blij toen ik een mooie balk in de houtvoorraad van pleegvader vond en mocht hebben. (afgelopen maandag nog met @Rob samen gekeken naar stok! materiaal bij de Praxis, maar dat was allemaal vrij prijzig).quote:Op woensdag 13 september 2023 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog een stok klaar had liggen? Een reservestok? Of was die al ingezet?
Dat moet haast wel Harry Potter zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
In de acryl vernis aan het drogen. Morgen kan hij op pad. Kudo's voor wie het lettertype herkent btw.
U gaat door voor de hoofdprijsquote:Op donderdag 14 september 2023 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet haast wel Harry Potter zijn.
Cool!quote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
In de acryl vernis aan het drogen. Morgen kan hij op pad. Kudo's voor wie het lettertype herkent btw.
Ik ga hem straks wegleggen.quote:
SPOILER: happy huntingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Gelijk geblevenquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is de code gelijk gebleven, of moeten we hem opvragen?
Ik hoef niet naar het station te gaan begrijp ik ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is de code gelijk gebleven, of moeten we hem opvragen?
Ik zit nog even op de bank, wilde morgen kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar het station te gaan begrijp ik ?
Dan heb ik een extra batterij nodigquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:20 schreef Harrie het volgende:
Iedereen is te laat hij gaat naar Noord-Brabant
Ik zou je op kunnen wachten op het station en hem van je terug stelenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:20 schreef Harrie het volgende:
heb je m al dan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:20 schreef Harrie het volgende:
Fiets mee op de trein kost maar ¤ 7,50quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik een extra batterij nodig
opgeladen of ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:42 schreef Rob het volgende:
[..]
Fiets mee op de trein kost maar ¤ 7,50
Een OV fiets ¤ 4,45.
dus is mogelijk
Dan moeten er wel OVfietsen staanquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:42 schreef Rob het volgende:
[..]
Fiets mee op de trein kost maar ¤ 7,50
Een OV fiets ¤ 4,45.
dus is mogelijk
poh ik zat al helemaal klaar voor een mooie wandeling met stokquote:Op zondag 17 september 2023 13:30 schreef Harrie het volgende:
Vandaag gaan er geen nieuwe foto's online komen ben ik bang
Onderweg richting Meijerijstad ging die kut scooter steeds trager en trager en omdat ik geen zin had dat ik ergens een tering eind van huis stil kwam te staan ben ik toen maar omgedraaid.
Dacht dan toch maar Helmond maar die locatie is totaal niet geschikt voor een stok, ligt mega in het zicht en 200-300 honden per uur dus dat gaan we ook maar niet doen.
Omdat ik nu eerst wat tv ga kijken en ik daarna denk ik niet meer van de bank af kom en die kut scooter ook nog steeds kut is ga eens bedenken wat ik met dat stuk hout ga doen.
wordt vervolgd....
Als ik dit gisteren had geweten was ik niet helemaal naar de andere Noord provincie gegaanquote:Op zondag 17 september 2023 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
poh ik zat al helemaal klaar voor een mooie wandeling met stok
wordt dan maar wandelen zonder stok
quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Foto voor in de OP.En dat terwijl ik zaterdagmiddag om 15:00 en 17:00 hier langsreed.... balenSPOILER: happy huntingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij kwam hij daar wel voorbij en is er gezwaaid. Je reageerde alleen niet dus is doorgereden..quote:Op maandag 18 september 2023 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie, @:harrie1 ?
komt de stok naar zoetermeer toe?
Joehoe! Niet die stok helemaal voor jezelf houden hoorquote:Op zondag 17 september 2023 13:30 schreef Harrie het volgende:
Vandaag gaan er geen nieuwe foto's online komen ben ik bang
Onderweg richting Meijerijstad ging die kut scooter steeds trager en trager en omdat ik geen zin had dat ik ergens een tering eind van huis stil kwam te staan ben ik toen maar omgedraaid.
Dacht dan toch maar Helmond maar die locatie is totaal niet geschikt voor een stok, ligt mega in het zicht en 200-300 honden per uur dus dat gaan we ook maar niet doen.
Omdat ik nu eerst wat tv ga kijken en ik daarna denk ik niet meer van de bank af kom en die kut scooter ook nog steeds kut is ga eens bedenken wat ik met dat stuk hout ga doen.
wordt vervolgd....
Ik heb 'm gisteren nog op WhatsApp gesproken. Z'n scooter doet het weer als het goed is en hij legt 'm vandaag na z'n werk nog weg.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:harrie harrie leef je nog?
Voor!quote:Op maandag 18 september 2023 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie, @:harrie1 ?
komt de stok naar zoetermeer toe?
Als het dan eenmaal mis gaat dan ook echt, naast scooter problemen nog een hoop gedoe waar ik jullie niet mee lastig zal vallen, mocht het zo uitkomen dan hebben jullie een lekker biertje van me verdiendquote:Op woensdag 20 september 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joehoe! Niet die stok helemaal voor jezelf houden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks moeilijks verstopt deze keer........
Furby waar blijft die nieuwe F A Q ?
- Ook te boeken zonder die irritante "Hee"
Ik spel haar naam altijd verkeerd, dus ik had maar een TR gezet.quote:
had haar gequote dat ziet ze toch ook wel denk ikquote:
Ze is op vakantie dus denk niet dat ze er op letquote:Op donderdag 21 september 2023 20:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
had haar gequote dat ziet ze toch ook wel denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |