Eh ja ik weet het alquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is heel simpel, ik heb een doel.
Als je dat doel weet, weet je waar die ongeveer komt te liggen
Echt een wandeltip!quote:
Zo afgelegen zijn we nou ook weer niet hier in Meierijstad hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt er wel met de auto komen hoop ik?
Ja, dat kan. Gepinpoint.
ga je m halen is dan de grote vraagquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt er wel met de auto komen hoop ik?
Ja, dat kan. Gepinpoint.
En de nog grotere vraag; WAAR gaat ie ‘m halen danquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga je m halen is dan de grote vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
En de nog grotere vraag; WAAR gaat ie ‘m halen danZit de pleister nog goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
En de nog grotere vraag; WAAR gaat ie ‘m halen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe grote vraag!
Wat lunchen we vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nieuwe grote vraag!
Wat lunchen we vandaag?Hij is nu op Volkel, en lunch is een broodje balSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het binnen 45 minuten doet heb je het nieuwe recordquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:35 schreef Zucht. het volgende:
@:deisyy hij wordt vandaag nog opgehaald voor 12:00 @:D.Regent nu wel erg hard
Jawel, zit er een 16 min vanafquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar dat gaat nu vast niet meer lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |