Mag ik nou jou dan achter je jurk afzitten dat je m snel moet leggen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb pics dat ik hem officieel ook niet ophaalde. Ik zat toevallig wel in de auto en gezien de OP voelde ik me verantwoordelijk om JJH achter de broek aan te zitten
Jij welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag ik nou jou dan achter je jurk afzitten dat je m snel moet leggen?
Mooi plekje hoor, weer eens iets andersquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pleister op de stok trouwens
Wie haalt hem op? @:Deisyy
In staphorstquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pffff rij Dan meteen door de boot naar Schiermonnikoog, had je van meest Zuid naar meest Noord gepakt
Maar wel een echt gehucht gevonden
dermate dichtbij dat zelfs daarna nog een stad verderop onder een jurkje kan worden gegluurdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pleister op de stok trouwens
Wie haalt hem op? @:Deisyy
Ah, dat gaat snel. Verder naar het noorden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan je de vergulde ros hier ook aanraden, die hebben hun eigen ooievaars![]()
Tevens, ik heb de stokik was vandaag al in Epe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |