Ik heb het aangepastquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:03 schreef Zucht. het volgende:
[..]
TT had toch Thull moeten zijn?voor Schinnen had ik hem wel ergens anders neer gelegd.
Maar Jullie mogen nog niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik neem hem mee naar het noorden.
[ afbeelding ]
Eerste verplaatsing deed ik niet maar JJH dus neem aan dat ik als eigen persoon ook mag?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar Jullie mogen nog niet?
Of als je het samen doet mag het dan opeens wel?
I'm confused
Knetter haalde hem op,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar Jullie mogen nog niet?
Of als je het samen doet mag het dan opeens wel?
I'm confused
Ik heb pics dat ik hem officieel ook niet ophaalde. Ik zat toevallig wel in de auto en gezien de OP voelde ik me verantwoordelijk om JJH achter de broek aan te zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Knetter haalde hem op,
Maar JJH legde hem weg. Daar was knetter niet bij aanwezig.
We zullen deze maar door de vingers zien toch?
Mag ik nou jou dan achter je jurk afzitten dat je m snel moet leggen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb pics dat ik hem officieel ook niet ophaalde. Ik zat toevallig wel in de auto en gezien de OP voelde ik me verantwoordelijk om JJH achter de broek aan te zitten
Jij welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag ik nou jou dan achter je jurk afzitten dat je m snel moet leggen?
Mooi plekje hoor, weer eens iets andersquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pleister op de stok trouwens
Wie haalt hem op? @:Deisyy
In staphorstquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pffff rij Dan meteen door de boot naar Schiermonnikoog, had je van meest Zuid naar meest Noord gepakt
Maar wel een echt gehucht gevonden
dermate dichtbij dat zelfs daarna nog een stad verderop onder een jurkje kan worden gegluurdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie pleister op de stok trouwens
Wie haalt hem op? @:Deisyy
Ah, dat gaat snel. Verder naar het noorden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kan je de vergulde ros hier ook aanraden, die hebben hun eigen ooievaars![]()
Tevens, ik heb de stokik was vandaag al in Epe
how bout now?quote:
Eh ja ik weet het alquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is heel simpel, ik heb een doel.
Als je dat doel weet, weet je waar die ongeveer komt te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |