O oke, ik geloof je ook wel hoor.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:59 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb de foto verder naar rechts genomen dan djmo maar ik denk ook dat het op dezelfde plek is, zo groot is die vijver ook weer niet.
Toen ik er was was het er druk, die stok wordt gezien die voorbijgangers en honden en natte katten
Natte zwarte katquote:
dit is stok nummer tig? dus zou goed kunnen van welquote:Op zaterdag 9 september 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ik geloof je ook wel hoor.
Maar die stok ligt toch vast, die kunnen ze niet zo maar meenemen lijkt mij. Moeten ze het slot openbreken wat een humor zeg
Ik vind hem wel komischquote:
snel, geef de loterij nummersquote:Op zaterdag 9 september 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind hem wel komisch
Het ergste nog is dat dit niet de eerste keer deze week is dat ik iets gejinxt heb. Volgens mij heb ik voorspellende gaven gekregen.
Dat kan ik niet jinxen. Dat andere voorbeeld is dat ik voorspelde dat ik voor een open brug zou komen te staan met een "zal je zien dat de brug nu open gaat".quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snel, geef de loterij nummers
Plek was prima.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:51 schreef Zucht. het volgende:
Is de stok verdwenen? hij lag sowieso niet op een juiste plek
En nee ik heb hem niet, RIP voor de Tweety pleister
Als ik dit lees waag ik dat te betwijfelenquote:
quote:Ik was er al bang voor dat hij door de stadsreiniging zou worden weggehaald, maar dat risico heb ik bewust genomen.
Ach, hoort bij het spel. We hebben al meer dan 30 stokken versleten in het verleden.quote:Op maandag 11 september 2023 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit lees waag ik dat te betwijfelen
[..]
En er komt altijd wel weer een nieuwe stok.quote:Op maandag 11 september 2023 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, hoort bij het spel. We hebben al meer dan 30 stokken versleten in het verleden.
De STOK! lag bij een door de gemeente Amsterdam geplaatst plaatsnaambord.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:51 schreef Zucht. het volgende:
Is de stok verdwenen? hij lag sowieso niet op een juiste plek
En nee ik heb hem niet, RIP voor de Tweety pleister
Fictieve plaats. En de uitkomst weten we..quote:Op woensdag 13 september 2023 07:55 schreef Rob het volgende:
[..]
De STOK! lag bij een door de gemeente Amsterdam geplaatst plaatsnaambord.
dus prima plek.
uitkomst was niet te voorspellen.quote:Op woensdag 13 september 2023 07:58 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Fictieve plaats. En de uitkomst weten we..
quote:Op woensdag 13 september 2023 08:03 schreef Rob het volgende:
B.T.W.
Er wordt gewerkt aan nieuwe stok..
kunt altijd pech hebbenquote:Op woensdag 13 september 2023 07:58 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Fictieve plaats. En de uitkomst weten we..
ik was ook al rond aan het neuzen XD kijken wie het snelste isquote:Op woensdag 13 september 2023 08:03 schreef Rob het volgende:
B.T.W.
Er wordt gewerkt aan nieuwe stok..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door loveislikeakiss op 13-09-2023 16:58:44 ]Hey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kunt altijd pech hebben
ik heb ook nog gekeken voor bijv Hintham, officiële plek, maar dorp in een stad, dus risico om te leggen. Gaat dat betekenen dat hij nooit in Hintham gaat komen? niet als het aan mij ligt. Ga ik kijken of ik hulplijnen kan inschakelen om dat goed te plannen voor een snelle verlossing? dat ook.
[..]
ik was ook al rond aan het neuzen XD kijken wie het snelste is
en anders is er binnenkort alvast een reservestokMet dank aan de pleegvader van m'n jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen in de trein even afwerken en 's avonds vernissen, dan kan hij vrijdag gaan zwerven (@Rob moet het slot instellen, ik heb daar altijd ruzie mee).Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Wat tof!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met dank aan de pleegvader van m'n jongens
[ afbeelding ]
Morgen in de trein even afwerken en 's avonds vernissen, dan kan hij vrijdag gaan zwerven (@:Rob moet het slot instellen, ik heb daar altijd ruzie mee).
Daar heb je vrienden/kennissen voor!!quote:Op woensdag 13 september 2023 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met dank aan de pleegvader van m'n jongens
[ afbeelding ]
Morgen in de trein even afwerken en 's avonds vernissen, dan kan hij vrijdag gaan zwerven (@:Rob moet het slot instellen, ik heb daar altijd ruzie mee).
Ik moet toch iets te doen hebbenquote:Op woensdag 13 september 2023 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Super dat er zo snel alweer een nieuwe stok in actie komt.
Ik dacht dat je nog een stok klaar had liggen? Een reservestok? Of is dat deze?quote:Op woensdag 13 september 2023 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet toch iets te doen hebbenEn ik weet dat de pleegvader van m'n jongens een fervent klusser is en altijd hout op voorraad heeft. Hij was zo lief om twee balkjes van 30 cm voor me te zagen (het hout voor de vorige stok was overigens ook van hem afkomstig). Logo is geprint, zit op de stok, morgen in de trein ga ik hem op de stok overbrengen en inbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |