Ik wacht op je DM en ga morgen op otter en stokken jacht!quote:Op donderdag 7 september 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan je de code dm-en en foto's kan je hier uploaden, om daarna de directe link te posten tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ]
Fotos kun je uploaden op bijvoorbeeld imgbb.comquote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Bzzzzp het volgende:
Daar fiets ik morgen langs!ik maak in de avond ook nog een mooie trip richting het noorden… alleen heb ik nog nooit de stok verplaatst en weet ik de code niet maar heb zeker geen idee hoe ik mobiel foto’s moet posten
![]()
Laten liggen of gaan?
Gestuurd! Succes met de jachtquote:Op donderdag 7 september 2023 22:32 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik wacht op je DM en ga morgen op otter en stokken jacht!
Mijn eerste keer was de stok gestolen, waarmee de op dat moment langste onafgebroken reeks ten einde kwam. No pressurequote:Op donderdag 7 september 2023 22:43 schreef Bzzzzp het volgende:
dank! Ik ga mijn best doen! Bijna spannend zo’n debuut!
Ja de paal is op te tillen denk ik. Hij stond wat los in de grond maar wil niet meteen diefstal roepen, misschien heb ik een ander bord gezien dan wat die aan vast zit.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
Als ik goed kijk is het vrij simpel om de stok los te halen zonder het slot te hoeven openen... dus de kans is groot dat een hondeneigenaar nu een stok heeft...
De kabel ziet er lang genoeg uit om men over het bord heen te schuiven en te verlossen van de paal. Maar voorzover ik kan zien is het wel dezelfde paalquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:04 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ja de paal is op te tillen denk ik. Hij stond wat los in de grond maar wil niet meteen diefstal roepen, misschien heb ik een ander bord gezien dan wat die aan vast zit.
Lekker gejinxt dit.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was de stok gestolen, waarmee de op dat moment langste onafgebroken reeks ten einde kwam. No pressure
Ik kan je verzekeren dat je bij het juiste bord bent geweestquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:04 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ja de paal is op te tillen denk ik. Hij stond wat los in de grond maar wil niet meteen diefstal roepen, misschien heb ik een ander bord gezien dan wat die aan vast zit.
Ja gvd ...quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je bij het juiste bord bent geweest
quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zie bij jou foto een takje bij het het bord hangen, bij de foto die Chufi plaats zie ik geen takjes bij het bord?quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ben er honderd precoent zeker van. De vorige keer dat @Rob en ik bij dat bord stonden Was het ondergekliederd en was er kloterdqm van gemaakt. Toen ik de stok weg legde was hij netjes schoongemaakt. Ik was er al bang voor dat hij door de stadsreiniging zou worden weggehaald, maar dat risico heb ik bewust genomen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie bij jou foto een takje bij het het bord hangen, bij de foto die Chufi plaats zie ik geen takjes bij het bord?
Weet je zeker dat het dezelfde paal is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |