Bijna goedquote:
Ik moet hier nog altijd om lachen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
even zwaaien als je langs MyLex loopt, ik werk in het gebouw daarnaast
In de hoop dat piesen het ergste was dat de hond op dat moment deedquote:Op maandag 4 september 2023 15:08 schreef DJMO het volgende:
Gratis tip van flip (eigenlijk van @:Rob) neem wegwerp handschoenen mee als je de stok gaat ophalen. Het is een hondenuitlaatgebied, dus de kans is aanwezig dat er een hond overheen gepiest heeft.
Om dat te voorkomen heb ik hem in de brandnetels gegooidquote:Op maandag 4 september 2023 15:08 schreef DJMO het volgende:
Gratis tip van flip (eigenlijk van @:Rob) neem wegwerp handschoenen mee als je de stok gaat ophalen. Het is een hondenuitlaatgebied, dus de kans is aanwezig dat er een hond overheen gepiest heeft.
Goed idee wel, al zei ik het zelfquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
Zo tof!!!![]()
![]()
Voortaan moet elke Fok!-stokophaler maar een mooi fotoverslag met tekst maken![]()
Nu moet iedereenquote:Op maandag 4 september 2023 15:15 schreef maily het volgende:
[..]
Goed idee wel, al zei ik het zelf
So far so good!![]()
Heel gaaf gedaan @:DJMO !
T viel idd wel mee, maar ik moest het verhaal ergens mee beginnenquote:Op maandag 4 september 2023 15:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen heb ik hem in de brandnetels gegooid![]()
Nee, maar ff serieus, viel toch mee met de brandnetels?Had ze een beetje weggetrapt.
Gelukkig maar! Ik voelde mij al schuldigquote:Op maandag 4 september 2023 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
T viel idd wel mee, maar ik moest het verhaal ergens mee beginnen
Misschien dat @Jappie de plek wel herkent als Amsterdammerquote:Op maandag 4 september 2023 16:53 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben blij dat ik hem niet mag oprapen. Het lukt mij niet om hem te pinpointenSterkte!
Herkennen maar deels, de plek is uiteraard wel behoorlijk opgeleukt naar aanleiding van deze artistieke opleving....maar anders dan dat zijn wij inmiddels alweer een tijdje uit de stad geemigreerd.quote:Op maandag 4 september 2023 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien dat @:jappie de plek wel herkent als Amsterdammer
Gefeliciteerd, jij wint! Nee, Otterdam is geen officieel dorp. Maar het plaatsnaambord is wél echt en staat in Amsterdam in het westerpark. De stok heeft wel vaker gelegen bij borden die geen plaatsnaam waren maar een gebied aan duidden (ik noem bedrijventerrein de Stok (door @Rob), Recreatiegebied Geestmerambacht (door @Dagoduck ) en Park van Luna in Heerhugowaard (door ondergetekende). Een paar weken geleden postte gemeente Amsterdam dit filmpje op Twitter:quote:Op maandag 4 september 2023 20:25 schreef Zucht. het volgende:
Veel te ver weg
Otterdam is toch helemaal geen echt dorp?
Ik vind het een hele originele plek!quote:Op maandag 4 september 2023 20:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij wint! Nee, Otterdam is geen officieel dorp. Maar het plaatsnaambord is wél echt en staat in Amsterdam in het westerpark. De stok heeft wel vaker gelegen bij borden die geen plaatsnaam waren maar een gebied aan duidden (ik noem bedrijventerrein de Stok (door @:Robb), Recreatiegebied Geestmerambacht (door @:Dagoduck ) en Park van Luna in Heerhugowaard (door ondergetekende). Een paar weken geleden postte gemeente Amsterdam dit filmpje op Twitter:
[ twitter ]
Ik heb toen alles op alles gezet en samen met @:Rob uitgevogeld waar dit precies was, want het was een uitgelezen kans op een unieke verplaatsing. We zijn na contact met de betreffende stadsecoloog voor de tweede keer naar Amsterdam gereden om dit bordje te zoeken. Ik zat behoorlijk op hete kolen dat de stok zo snel werd verplaatst in Limburg en omstreken, en was dan ook opgelucht toen @:Starhopper meldde dat hij de stok gevonden had en terug naar Noord-Holland bracht.
Rob en ik kwamen gisteren net terug van de airborne wandeltocht in Oosterbeek toen Starhopper hem in Egmond had neergelegd. We besloten dat ik hem direct op zou gaan halen zodat Otterdam aan de beurt kon komen. Tot en met de afrit richting Uitgeest bleef ik elke 5 minuten het topic controleren of de stok niet al per ongeluk was opgehaald. Gelukkig was het geluk met mij.
Meer informatie over Otterdam kun je hier vinden: https://transnatural.org/programma/otterdam-in-radical-city-inc
Ik kan je de code dm-en en foto's kan je hier uploaden, om daarna de directe link te posten tussen [img] [/img]quote:Op donderdag 7 september 2023 22:06 schreef Bzzzzp het volgende:
Daar fiets ik morgen langs!ik maak in de avond ook nog een mooie trip richting het noorden… alleen heb ik nog nooit de stok verplaatst en weet ik de code niet maar heb zeker geen idee hoe ik mobiel foto’s moet posten
![]()
Laten liggen of gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |