abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 30 augustus 2023 @ 21:49:24 #126
209864 loveislikeakiss
Ik wil een wentelteefje
pi_210480908
De volle blauwe maan leidt tot gekkigheden, de stok is opgehaald

Het is nu alleen een beetje donker dus leggen gaat pas gebeuren na zonsopgang

[ Bericht 28% gewijzigd door loveislikeakiss op 30-08-2023 21:59:57 ]
  donderdag 31 augustus 2023 @ 09:54:52 #127
209864 loveislikeakiss
Ik wil een wentelteefje
pi_210484450
Zei ik zon? Er is hier zon!

Kom alleen aar het zonnige Maliskamp!

@Deisyy voor de TT

Het is wel een echt dorp dorp, want ik werd meteen aangesproken of ik naar de mais kwam kijken door een mevrouw die de hond aan het uitlaten was :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 31 augustus 2023 @ 10:54:31 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210484983
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zei ik zon? Er is hier zon!

[ afbeelding ]Kom alleen aar het zonnige Maliskamp! [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

@:deisyy voor de TT

Het is wel een echt dorp dorp, want ik werd meteen aangesproken of ik naar de mais kwam kijken door een mevrouw die de hond aan het uitlaten was :')
pinpoint made. Even kijken hoe lang het lopen is vanaf het station
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 31 augustus 2023 @ 11:49:20 #129
209864 loveislikeakiss
Ik wil een wentelteefje
pi_210485465
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 10:54 schreef DJMO het volgende:

[..]
pinpoint made. Even kijken hoe lang het lopen is vanaf het station
even zwaaien als je langs MyLex loopt, ik werk in het gebouw daarnaast ;)
pi_210485560
Gepinpoint maar mag nog niet :(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 31 augustus 2023 @ 12:09:55 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210485722
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 11:49 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
even zwaaien als je langs MyLex loopt, ik werk in het gebouw daarnaast ;)
Helaas. Gaat hem niet worden vandaag. Ben onderweg naar Utrecht om nieuwe schoenen op te halen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 september 2023 @ 09:38:48 #132
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210506405
Hij is nog niet opgehaald? Ik stap zo in de bus en trein naar Maliskamp :D
Water towers can fly! :D
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 september 2023 @ 13:32:44 #133
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210508301
Ik heb hem gevonden *O* Tis idd echt een dorpje _O-

pi_210508760
Op naar Zoetermeer? 😉
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 september 2023 @ 14:46:15 #135
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210508891
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:25 schreef RokStarr het volgende:
Op naar Zoetermeer? 😉
Ik ga hem naar een meer brengen :Y
pi_210509844
quote:
84s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het IJsselmeer. De noordkant.... *O*
Like and subscribe for more posts.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 september 2023 @ 16:37:59 #137
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210509916
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Het IJsselmeer. De noordkant.... *O*
Misschien IN het IJsselmeer :+ Mag dit? _O- Zo ja, dan ga ik een boot scoren en dan gaat hij morgen naar de Markerwadden :T

[ Bericht 8% gewijzigd door Starhopper op 02-09-2023 18:02:56 ]
  Moderator zaterdag 2 september 2023 @ 17:13:17 #138
184769 crew  Deisyy
pi_210510448
quote:
84s.gif Op zaterdag 2 september 2023 14:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Brielse meer *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210510867
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 17:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Brielse meer *O*
Jaaaaaaa *O*
  zaterdag 2 september 2023 @ 17:55:10 #140
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_210510909
Als iemand de Wiki bij zou willen werken. Graag.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 september 2023 @ 18:03:15 #141
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210510978
Ik ben bij het meer maar het plaatsnaambordje is weggehaald :') Ik ga nu opzoek naar wat anders in de buurt of anders plan B :P
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 september 2023 @ 20:22:52 #142
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210512356
Lief dagboek. Het was een opwindende dag voor mij toen Starhopper me vanochtend oppakte in het rustige dorp Maliskamp, bij Rosmalen. Starhopper had een speciale missie voor mij gepland, en ik was er klaar voor.

We begonnen onze reis per bus en trein naar het verre Noord-Holland. Onderweg kon ik genieten van het uitzicht op het Nederlandse landschap dat aan me voorbij gleed. Het was een lange reis, maar Starhopper en ik waren vastberaden om onze bestemming te bereiken.

Eenmaal in Noord-Holland aangekomen, begon ons avontuur echt. Starhopper wilde mij achterlaten bij een van de vele gehuchten die Noord-Holland rijk is, maar dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Telkens als we bij een gehucht aankwamen, ontdekten we dat het plaatsnaambordje verdwenen was. Het leek wel alsof iemand ons in de gaten hield en ons tegenwerkte.

Niet ontmoedigd gaf Starhopper niet op. We besloten om verder te reizen naar Egmond aan Zee, een prachtige kustplaats. Daar aangekomen, genoten we van het adembenemende uitzicht op de vuurtoren en het uitgestrekte strand. Ik kon zelfs een stukje zwemmen in de verkoelende zee, wat een geweldige ervaring was.

Toen de zon begon onder te gaan en de avond viel, vonden we een rustig plekje bij de strandafgang. Starhopper vertelde me een verhaaltje over Nijntje, het schattige konijntje dat allerlei avonturen beleefde. Het was een ontroerend verhaal dat me deed glimlachen. Ik mocht zelfs op de foto met Nijntje.

Na dit verhaaltje voelde ik me moe maar tevreden. Starhopper besloot dat het tijd was om me achter te laten op een plek waar ik gemakkelijk gevonden kon worden. En zo belandde ik bij een plaatsnaambord dat niet kon verdwijnen, een plek waar ik mijn volgende avontuur kon afwachten.

Het was een dag vol onverwachte wendingen en nieuwe ervaringen, en ik was dankbaar dat ik deel mocht uitmaken van dit bijzondere avontuur met Starhopper. Wie weet welke spannende avonturen de toekomst nog voor mij in petto heeft!

Ik lig nu hier:

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 september 2023 @ 20:26:34 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210512407
quote:
84s.gif Op zaterdag 2 september 2023 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Lief dagboek. Het was een opwindende dag voor mij toen Starhopper me vanochtend oppakte in het rustige dorp Maliskamp, bij Rosmalen. Starhopper had een speciale missie voor mij gepland, en ik was er klaar voor.

[ afbeelding ]

We begonnen onze reis per bus en trein naar het verre Noord-Holland. Onderweg kon ik genieten van het uitzicht op het Nederlandse landschap dat aan me voorbij gleed. Het was een lange reis, maar Starhopper en ik waren vastberaden om onze bestemming te bereiken.

Eenmaal in Noord-Holland aangekomen, begon ons avontuur echt. Starhopper wilde mij achterlaten bij een van de vele gehuchten die Noord-Holland rijk is, maar dat bleek makkelijker gezegd dan gedaan. Telkens als we bij een gehucht aankwamen, ontdekten we dat het plaatsnaambordje verdwenen was. Het leek wel alsof iemand ons in de gaten hield en ons tegenwerkte.

Niet ontmoedigd gaf Starhopper niet op. We besloten om verder te reizen naar Egmond aan Zee, een prachtige kustplaats. Daar aangekomen, genoten we van het adembenemende uitzicht op de vuurtoren en het uitgestrekte strand. Ik kon zelfs een stukje zwemmen in de verkoelende zee, wat een geweldige ervaring was.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Toen de zon begon onder te gaan en de avond viel, vonden we een rustig plekje bij de strandafgang. Starhopper vertelde me een verhaaltje over Nijntje, het schattige konijntje dat allerlei avonturen beleefde. Het was een ontroerend verhaal dat me deed glimlachen. Ik mocht zelfs op de foto met Nijntje.

[ afbeelding ]

Na dit verhaaltje voelde ik me moe maar tevreden. Starhopper besloot dat het tijd was om me achter te laten op een plek waar ik gemakkelijk gevonden kon worden. En zo belandde ik bij een plaatsnaambord dat niet kon verdwijnen, een plek waar ik mijn volgende avontuur kon afwachten.

Het was een dag vol onverwachte wendingen en nieuwe ervaringen, en ik was dankbaar dat ik deel mocht uitmaken van dit bijzondere avontuur met Starhopper. Wie weet welke spannende avonturen de toekomst nog voor mij in petto heeft!

Ik lig nu hier:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geniaal die foto bij nijntje _O-

Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 september 2023 @ 20:29:47 #144
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210512449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 20:26 schreef DJMO het volgende:

[..]
Geniaal die foto bij nijntje _O-
Het was heel ongemakkelijk, iedereen zat te kijken wat ik aan het doen was, maar dit moest gewoon ff :')
pi_210512785
Een hele mooie verplaatsing. _O_
Like and subscribe for more posts.
pi_210513853
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik lig nu hier:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De stok met bikini. _O-

Leuke verplaatsing zo met de avonturen van de stok. ^O^
  Spellchecker zaterdag 2 september 2023 @ 22:47:39 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210514231
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik lig nu hier:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo tof!!! O+ ^O^

Voortaan moet elke Fok!-stokophaler maar een mooi fotoverslag met tekst maken ^O^ _O_
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 07:47:50 #148
388664 crew  Dotteke
pi_210515998
quote:
84s.gif Op zaterdag 2 september 2023 20:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het was heel ongemakkelijk, iedereen zat te kijken wat ik aan het doen was, maar dit moest gewoon ff :')
Leuk gedaan hoor, je moet maar op het idee komen _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 september 2023 @ 13:30:08 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_210518562
Hebbes! Aangezien we er altijd langs rijden als we naar het strand rijden was deze niet zo moeilijk te pinpointen.

Jaap van Dissel-award 2022 zondag 3 september 2023 @ 13:40:18 #150
385501 Starhopper
Slava Ukraini
pi_210518707
Op naar Zoetermeer? 😉
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop: