Ik heb een plankje liggen ja, maar die was uiteindelijk niet nodig. Die had ik natuurlijk nu wel kunnen gebruiken, maar die is eigenlijk te kort en te breed. Daarom was ik blij toen ik een mooie balk in de houtvoorraad van pleegvader vond en mocht hebben. (afgelopen maandag nog met @Rob samen gekeken naar stok! materiaal bij de Praxis, maar dat was allemaal vrij prijzig).quote:Op woensdag 13 september 2023 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog een stok klaar had liggen? Een reservestok? Of was die al ingezet?
Dat moet haast wel Harry Potter zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
In de acryl vernis aan het drogen. Morgen kan hij op pad. Kudo's voor wie het lettertype herkent btw.
U gaat door voor de hoofdprijsquote:Op donderdag 14 september 2023 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet haast wel Harry Potter zijn.
Cool!quote:Op donderdag 14 september 2023 20:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
In de acryl vernis aan het drogen. Morgen kan hij op pad. Kudo's voor wie het lettertype herkent btw.
Ik ga hem straks wegleggen.quote:
SPOILER: happy huntingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Gelijk geblevenquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is de code gelijk gebleven, of moeten we hem opvragen?
Ik hoef niet naar het station te gaan begrijp ik ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is de code gelijk gebleven, of moeten we hem opvragen?
Ik zit nog even op de bank, wilde morgen kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 14:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar het station te gaan begrijp ik ?
Dan heb ik een extra batterij nodigquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:20 schreef Harrie het volgende:
Iedereen is te laat hij gaat naar Noord-Brabant
Ik zou je op kunnen wachten op het station en hem van je terug stelenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:20 schreef Harrie het volgende:
heb je m al dan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:20 schreef Harrie het volgende:
Fiets mee op de trein kost maar ¤ 7,50quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik een extra batterij nodig
opgeladen of ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:42 schreef Rob het volgende:
[..]
Fiets mee op de trein kost maar ¤ 7,50
Een OV fiets ¤ 4,45.
dus is mogelijk
Dan moeten er wel OVfietsen staanquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:42 schreef Rob het volgende:
[..]
Fiets mee op de trein kost maar ¤ 7,50
Een OV fiets ¤ 4,45.
dus is mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |