poh ik zat al helemaal klaar voor een mooie wandeling met stokquote:Op zondag 17 september 2023 13:30 schreef Harrie het volgende:
Vandaag gaan er geen nieuwe foto's online komen ben ik bang
Onderweg richting Meijerijstad ging die kut scooter steeds trager en trager en omdat ik geen zin had dat ik ergens een tering eind van huis stil kwam te staan ben ik toen maar omgedraaid.
Dacht dan toch maar Helmond maar die locatie is totaal niet geschikt voor een stok, ligt mega in het zicht en 200-300 honden per uur dus dat gaan we ook maar niet doen.
Omdat ik nu eerst wat tv ga kijken en ik daarna denk ik niet meer van de bank af kom en die kut scooter ook nog steeds kut is ga eens bedenken wat ik met dat stuk hout ga doen.
wordt vervolgd....
Als ik dit gisteren had geweten was ik niet helemaal naar de andere Noord provincie gegaanquote:Op zondag 17 september 2023 16:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
poh ik zat al helemaal klaar voor een mooie wandeling met stok
wordt dan maar wandelen zonder stok
quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Foto voor in de OP.En dat terwijl ik zaterdagmiddag om 15:00 en 17:00 hier langsreed.... balenSPOILER: happy huntingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kwam hij daar wel voorbij en is er gezwaaid. Je reageerde alleen niet dus is doorgereden..quote:Op maandag 18 september 2023 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie, @:harrie1 ?
komt de stok naar zoetermeer toe?
Joehoe! Niet die stok helemaal voor jezelf houden hoorquote:Op zondag 17 september 2023 13:30 schreef Harrie het volgende:
Vandaag gaan er geen nieuwe foto's online komen ben ik bang
Onderweg richting Meijerijstad ging die kut scooter steeds trager en trager en omdat ik geen zin had dat ik ergens een tering eind van huis stil kwam te staan ben ik toen maar omgedraaid.
Dacht dan toch maar Helmond maar die locatie is totaal niet geschikt voor een stok, ligt mega in het zicht en 200-300 honden per uur dus dat gaan we ook maar niet doen.
Omdat ik nu eerst wat tv ga kijken en ik daarna denk ik niet meer van de bank af kom en die kut scooter ook nog steeds kut is ga eens bedenken wat ik met dat stuk hout ga doen.
wordt vervolgd....
Ik heb 'm gisteren nog op WhatsApp gesproken. Z'n scooter doet het weer als het goed is en hij legt 'm vandaag na z'n werk nog weg.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:harrie harrie leef je nog?
Voor!quote:Op maandag 18 september 2023 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie, @:harrie1 ?
komt de stok naar zoetermeer toe?
Als het dan eenmaal mis gaat dan ook echt, naast scooter problemen nog een hoop gedoe waar ik jullie niet mee lastig zal vallen, mocht het zo uitkomen dan hebben jullie een lekker biertje van me verdiendquote:Op woensdag 20 september 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joehoe! Niet die stok helemaal voor jezelf houden hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks moeilijks verstopt deze keer........Eerste Kloon van Danny: <a href="https://forum.fok.nl/topic/2683107/1/999/#p209592459" target="_blank" rel="noopener">Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks</a>
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: <a href="https://forum.fok.nl/topic/2699297/1/500#p211883205" target="_blank" rel="noopener">devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken</a>
Ik spel haar naam altijd verkeerd, dus ik had maar een TR gezet.quote:
had haar gequote dat ziet ze toch ook wel denk ikquote:
Ze is op vakantie dus denk niet dat ze er op letquote:Op donderdag 21 september 2023 20:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
had haar gequote dat ziet ze toch ook wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |