quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:17 schreef maily het volgende:
Grote Disney controverses; Hugh Grant te lang voor Oempa Loempa en zeven dwergen niet klein
[..]
quote:
Weer is er controverse rond nieuwe Disney-films. Hught Grant als Oempa Loempa in Wonka kan vanwege zijn lengte op kritiek rekenen van collega-acteurs. En dat er maar één persoon van de ‘zeven dwergen’ een gering postuur heeft bij Sneeuwwitje zorgt ook voor gefronste wenkbrauwen.
✓ latina-actrice als Sneeuwwitjequote:
Het is meer een Parodie noem het dan : Caramel Brown and the Seven People.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind raar dat Sneeuwwitje niet blank is. In het sprookje wordt nadruk gelegd op dat Sneeuwwitje haar huid zo wit is als sneeuw.
Met de dwergen heb ik verder geen probleem.
Ze zullen na de proefscreeings een beslissing maken of ze het in de bios uitbrengen of niet. Zo werd de recente Peter pan niet uitgebracht in de bios maar de kleine zeemeermin wel. De kleine zeemeermin werd goed ontvangen maar Peter pan niet. 94% vs 11% audience score op rotten tomatoes.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het is meer een Parodie noem het dan : Caramel Brown and the Seven People.
Het zal wel niet in de Bios verschijnen alleen op Disney +
Hoeft ook niet, want die appel heeft geen vergif meer. Is biologisch.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:48 schreef TLC het volgende:
Sneeuwwitje zal vast wel niet meer wakker gekust worden door al dat #metoo gedoe
Ik vond de kleine zeemeermin ook echt leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze zullen na de proefscreeings een beslissing maken of ze het in de bios uitbrengen of niet. Zo werd de recente Peter pan niet uitgebracht in de bios maar de kleine zeemeermin wel. De kleine zeemeermin werd goed ontvangen maar Peter pan niet. 94% vs 11% audience score op rotten tomatoes.
Volgens mij heb ik geen enkele live action remake gezien van Disneyquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de kleine zeemeermin ook echt leuk.
Naats Jungle book een van de weinige geslaagde live actions.
Meteen volledige genderswapquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:48 schreef TLC het volgende:
Sneeuwwitje zal vast wel niet meer wakker gekust worden door al dat #metoo gedoe
Scheelt wel in de kosten van de kistquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Meteen volledige genderswap
[ afbeelding ]
Ik geloof ik alleen Pinocchio nog niet, maar die schijnt echt vre-se-lijk te zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen enkele live action remake gezien van Disney
Little Mermaid is verpest door belangrijke dingen in het verhaal te veranderen waardoor het nergens meer opslaat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Veel van de live action films kan ik echt wel waarderen. Maar de laatste jaren is het wel steeds minder aan het worden. Little Mermaid was dan wel weer tof. Snow White ga ik in ieder geval als eerste live action niet kijken. Dat is ondertussen gewoon geen remake meer. Diversiteit is top, maar ze slaan er nu wel mee door.
Dat hele gedoe met de actrice sloeg achteraf gezien helemaal nergens op want is binnen de film, die zich afspeelt in de caraiben, volledig toepasselijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Little Mermaid is verpest door belangrijke dingen in het verhaal te veranderen waardoor het nergens meer opslaat.
Door bijvoorbeeld niet die prins. Weet zijn naam ff niet meer. Ursela te laten verslaan met de boot. Waardoor Zeus niet inziet dat de mensheid nog niet zo slecht is. Zoals in het echte sprookje. En zo zijn er nog meer dingen. Om nog maar niet te beginnen over de vissen die realistisch er uit zien waardoor alle emotie weg is. En het vooral erg creepy maakt.
Nog los van het hele gedoe over de actrice
Vind het best wel een grote verandering. Het is zo een beetje de scene waar heel het sprookje naar toe werktquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met de actrice sloeg achteraf gezien helemaal nergens op want is binnen de film, die zich afspeelt in de caraiben, volledig toepasselijk.
Dat met die boot vind ik nou niet zo'n ingrijpende verandering, en daarnaast waren er nog heel wat andere zaken waardoor Triton het inzicht zou kunnen krijgen.
Botje zelf moest ik wel aan wennen. Maar ik denk dat een cartoony vis ook niet gewerkt had.
Guillermo del torros Pinocchioquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof ik alleen Pinocchio nog niet, maar die schijnt echt vre-se-lijk te zijn.
Die heb ik dan weer wel gezienquote:
Dit ja, ik zou haar eens als bond villain willen zien, acteert heel sterk in die serie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:47 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels vind ik Secret Invasion toch wel leuk. En dan komt vooral door Olivia Coleman
Prima afleveringquote:
Ik ben bang dat ik je hier niet helemaal snap.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat hele gedoe met de actrice sloeg achteraf gezien helemaal nergens op want is binnen de film, die zich afspeelt in de caraiben, volledig toepasselijk.
Je maakt een Sneeuwwitje, waarin Sneeuwwitje niet meer wit als sneeuw is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:52 schreef Aether het volgende:
[..]
✓ latina-actrice als Sneeuwwitje
✓ overleg met mensen met dwerggroei
✓ dwergen nu magische wezens
✓ mix van alle lengtes, breedtes, huidskleuren en geslachten
Een gekleurde zeemeermin wat gezien de locatie prima past.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je hier niet helemaal snap.
Het hele gedoe vooraf over de kleur van de actrice, want Deense wateren, want onder de oceaanbodem kun je niet bruin worden etc. De hele setting van de nieuwe film is tropischer (ook best wel logisch gezien de vissenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je hier niet helemaal snap.
Ik zou dan nog eerder verwachten: sneeuwwitje in de kist en dat ze wakker wordt gekust door een andere prinses eventueel van kleur.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Meteen volledige genderswap
[ afbeelding ]
Genderneutraal dan toch.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik zou dan nog eerder verwachten: sneeuwwitje in de kist en dat ze wakker wordt gekust door een andere prinses eventueel van kleur.![]()
![]()
haha dat ze door het gekust wordt?quote:
Die kus zal er ook wel uitgehaald worden want ze heeft daar nooit toestemming voor gegevenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
haha dat ze door het gekust wordt?![]()
![]()
quote:Woke with a Kiss: The Media Controversy over Disneyland's “Snow White's Enchanted Wish” Ride
https://jaapl.org/content/49/4/651
Some critics say that the kiss constitutes a nonconsensual sexual advance, thereby claiming the moral high ground and stamping “canceled” on the ride.
Is dan de bedoeling dat we ook nog erbij bedenken dat er kennelijk ook Afrikaanse zeemeermensen als slaaf vervoerd zijn naar de Amerikas?quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hele gedoe vooraf over de kleur van de actrice, want Deense wateren, want onder de oceaanbodem kun je niet bruin worden etc. De hele setting van de nieuwe film is tropischer (ook best wel logisch gezien de vissen) en dus paste het voor mij prima dat ze een kleurtje heeft. Het is meer richting Caraiben verhuisd. En ineens snap je dan Sebastiaans accent ook
Ik vind haar perfect passen in het plaatje dat was neergezet. Eric dan weer niet, maar dat werd "verklaard".
Nee we bedenken erbij dat het een sprookje is en geen hyperrealistische film over zeemeermensen. Dan is de vraag over kiewen en hoe hun huid onderwater niet uitdroogt en rimpelig wordt ook nog niet aan de orde.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dan de bedoeling dat we ook nog erbij bedenken dat er kennelijk ook Afrikaanse zeemeermensen als slaaf vervoerd zijn naar de Amerikas?
Zonde. Ik ben misschien old skool maar vind fysieke media nog steeds fijn van tijd tot tijd.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Disney stopt met dvd's en blu ray's, te beginnen in Australie
https://www.filmvandaag.n(...)van-dvds-en-blu-rays
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Sow. Dat is wel ff een pittige stap zeg. Zal mij benieuwen hoe dit in de rest van de wereld zal verlopen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Hier in den Haag draait ie nogquote:Op maandag 31 juli 2023 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
I k had hem liever vorige maand in de bios gezien, maar toen draaide hij al niet meer
Zeker omdat het totaal onzeker en willekerurig is of titels op de stream komen, er dan ook op blijven staan, zo ja welke stream, en zo ja tegen welke prijs.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde. Ik ben misschien old skool maar vind fysieke media nog steeds fijn van tijd tot tijd.
Kut. Hopen dat dat niet doortrekt naar Europa of de VS. Haal elk jaar nog zo 20 dvd’s binnen (wel in 4k waar mogelijk, of blu-ray), vind het fijn om eigenaar te zijn van een fysiek product. Staat ook leuk in de kast. Heel verrassend is het niet overigens, maar tja.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Snowfall (2017)
Snowfall is een drama dat zich afspeelt aan het begin van de crack-epidemie in Los Angeles en gaat over de uiteindelijke impact ervan op de cultuur zoals we die nu kennen. De serie volgt een aantal personages tijdens een gewelddadige, woelige periode, onder wie Franklin Saint – een jonge straatondernemer op zoek naar macht -, Gustavo ‘El Oso’ Zapata – een Mexicaanse worstelaar die verstrikt raakt in de interne strijd van een misdaadkartel -, Teddy McDonald – een CIA-agent met een duister verleden die een geheime operatie begint voor financiering van de Nicaraguaanse Contra’s – en Lucia Villanueva, de eigengereide dochter van een Mexicaanse drugsbaron. In Snowfall draait alles uiteindelijk om geld, macht en invloed in Los Angeles. https://disneyplusaanbod.(...)/star/snowfall-2017/
Die kans zie ik totaal nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:37 schreef KingRadler het volgende:
grote kans dat straks veel Disney content weer op Netflix komt te zien
Dit is het begin dat kinderen opgroeien met aangepaste Disney Films.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Nee joh; ze stoppen niet voor niks met dvd verkoop (in Australië). Klanten naar Disney+. Dat is hun toekomst. Ze hebben Netflix niet nodig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Disney heeft geld Nodig. Netfix heeft zak met geld.
HBO heeft Netflix wel nodig veel content op Max gaat naar Netflixquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee joh; ze stoppen niet voor niks met dvd verkoop (in Australië). Klanten naar Disney+. Dat is hun toekomst. Ze hebben Netflix niet nodig.
Ging hier alleen om Disney.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef KingRadler het volgende:
[..]
HBO heeft Netflix wel nodig veel content op Max gaat naar Netflix
Afgelopen nacht gezien prima film.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
Guardians of the Galaxy Vol. 3 staat online.
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
Guardians of the Galaxy Vol. 3 staat online.
Ik moest me ook inhouden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverd
Eens. Mooie trilogie, eigen stijltje, leuke verschillende karakters. Prima afronding ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverd
Hier ook. Ik geniet nog steeds van vrijwel elke marvel film, maar dit was wel meteen een van m’n favorieten, net als de vorige guardian films.quote:
Ik heb het dus juist andersom. Die "realistische" actie- en spionage films kunnen me niet echt boeien. Ik ben altijd al meer van de fantasy-achtige helden geweest. X-MEN dus. Met bizarre en bijzondere krachten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:24 schreef DKUp het volgende:
Shang-Chi blijft wel een toffe film. Ik heb gewoon veel meer met de actiefilms zoals Captain America Winter Soldier, Civil War dan al die scifi shit met die slechte effecten.
Ik heb daar wel zin in. Vond Miss Marvel een leuke serie, en vond Spectrum in Wandavision ook leuk. Ben benieuwd of ze Captain Marvel samen wat minder nukkig en stoicijns en droog kunnen maken, en dat denk ik wel.quote:De trailer van The Marvels ziet er ook weer verschrikkelijk uit![]()
![]()
Best bizar hoe Captain Marvel is verpest.
Eigenlijk heb ik ook steeds meer dat ik niet tot de juiste doelgroep hoor. Marvel en DC zijn voor mij steeds minder interessant. Disney+ is er eigenlijk meer om die films en series thuis een keertje te kijken. X-Men was jaren geleden zo tof deel 1, 2 en Days of Future Pastquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het dus juist andersom. Die "realistische" actie- en spionage films kunnen me niet echt boeien. Ik ben altijd al meer van de fantasy-achtige helden geweest. X-MEN dus. Met bizarre en bijzondere krachten.
[..]
Ik heb daar wel zin in. Vond Miss Marvel een leuke serie, en vond Spectrum in Wandavision ook leuk. Ben benieuwd of ze Captain Marvel samen wat minder nukkig en stoicijns en droog kunnen maken, en dat denk ik wel.
Ik moest echt googlen wie die Flag Smashers ook alweer waren. Geen indruk gemaaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik ook steeds meer dat ik niet tot de juiste doelgroep hoor. Marvel en DC zijn voor mij steeds minder interessant. Disney+ is er eigenlijk meer om die films en series thuis een keertje te kijken. X-Men was jaren geleden zo tof deel 1, 2 en Days of Future Past
Skrulls, She-Hulk, Flag Smashers al die meuk zijn leuk voor de stripboeken maar komen echt matig over op tv en film.
Niet geheel verrassend in de jacht naar winstquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:02 schreef KingRadler het volgende:
Ook streamingdienst Disney+ gaat het delen van wachtwoorden aanpakken
Disney+-abonnees kunnen binnenkort mogelijk niet meer hun wachtwoord met bekenden delen. In navolging van Netflix wil ook Disney beginnen met handhaven.
"We onderzoeken momenteel actief manieren om het delen van accounts aan te pakken", zei Disney-topman Bob Iger woensdag bij de bekendmaking van de kwartaalcijfers. "Later dit jaar zullen we beginnen met het bijwerken van onze abonnementsovereenkomsten, met aanvullende voorwaarden."
https://www.nu.nl/tech/62(...)orden-aanpakken.html
Vraag je je toch af of ze ooit de animatiefilm heeft gezien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Disney kan deze dame beter op media training sturen. Ze heeft overduidelijk haar hart op de tong. Das niet altijd handig in media land.
[ twitter ]
Van een twitter account genaamd end wokeness.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Disney kan deze dame beter op media training sturen. Ze heeft overduidelijk haar hart op de tong. Das niet altijd handig in media land.
[ twitter ]
Zie soms posts langskomen. Volg hem niet aangezien hij een racist conspiracy wappie is, maar soms heeft ie wel goede posts. Dit is overigens 1 van die accounts die veel geld heeft gekregen van Musk nav die nieuwe constructie bij Twitter.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van een twitter account genaamd end wokeness.
Bedankt weer, anti woke strijder, die je waarschijnlijk bent.
kusjekroel geintje natuurlijk, wat een rare griet
quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zonder te lezen: klinkt als de Speld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog gekker die gestoorde kale donkere vrouw van Will Smith is gecast als Rapunzel zag ik voorbij komen.
Disney wil niet meer ofzo.
https://mousetrapnews.com(...)live-action-tangled/
Snow White and the Seven Diversequote:Op maandag 14 augustus 2023 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog gekker die gestoorde kale donkere vrouw van Will Smith is gecast als Rapunzel zag ik voorbij komen.
Oh ik dacht even dat het echt wasquote:Op maandag 14 augustus 2023 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je de rest van de artikelen leest is het een Disney woke nieuws speld site.quote:Op maandag 14 augustus 2023 05:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonder te lezen: klinkt als de Speld.
moet ze dan een pruik dragen, cast dan iemand met lang haarquote:Op maandag 14 augustus 2023 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Not sure if serious, maar:quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:24 schreef KingRadler het volgende:
[..]
moet ze dan een pruik dragen, cast dan iemand met lang haar
De orginele films waren ook al vergaande aanpassingen op de orginele sprookjes. die veel te heftig zijn om zo een op een over te zetten. maar toen hoorde je niemand klagen over woke en dat dat allemaal niet mocht. mischien moet je gewoon naar de film kijken zoals hij nu wordt gemaakt en niet bezig zijn met een orgineel van meer dan 80 jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ze zoveel dingen veranderen hadden ze net zo goed een compleet andere film kunnen maken. Maar nee, ze willen wel gebruik maken van de naam van de origine film, en dus wel kijkers trekken die ervan uitgaan dat ze naar een live action verfilming van het sprookje gaan kijken. In plaats daarvan krijgen ze straks een totaal andere film voorgeschoteld.
Bij The Little Mermaid was de basis tenminste wel gewoon hetzelfde. Nu maken ze het wel heel extreem
Prima dat jij het zo zietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
De orginele films waren ook al vergaande aanpassingen op de orginele sprookjes. die veel te heftig zijn om zo een op een over te zetten. maar toen hoorde je niemand klagen over woke en dat dat allemaal niet mocht. mischien moet je gewoon naar de film kijken zoals hij nu wordt gemaakt en niet bezig zijn met een orgineel van meer dan 80 jaar geleden.
Nah ook daar hebben ze dingen in het verhaal veranderd wat het verhaal van het sprookje beetje verneukte.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bij The Little Mermaid was de basis tenminste wel gewoon hetzelfde.
Nee dankjewel. Maar veel plezier in de bios! Zal er wel lekker rustig zijn. Scheelt weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
mischien moet je gewoon naar de film kijken
Ik zie Jared Leto nergens in de trailer?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
en ik kijk ook heel erg uit naar de nieuwe Haunted Mansion, met Danny DeVito, Jamie Lee Curtis, Owen Wilson, Jared Leto
Nee je ziet z'n kop wel een paar keer. Ze hadden net zo goed een andere acteur kunnen nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie Jared Leto nergens in de trailer?
Edit: Oh hij spreekt een stem in ofzo?
Kan je het daarna gelijk opzeggen is de vraag.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:31 schreef Elan het volgende:
Tijdelijk 3 maanden Disney + voor 1.99 per maand.
https://www.disneyplus.co(...)zjlYEDFR_NEQgduMsJhA
Jup. Gewoon direct na de derde afschrijving van je rekening meteen opzeggen. Je betaalt altijd een maand vooruit en daarna stopt het.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan je het daarna gelijk opzeggen is de vraag.
Noice, die nieuwe content is woke rotzooi, maar de oude films/series wil ik nog wel bekijken.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:36 schreef Elan het volgende:
Jup. Gewoon direct na de derde afschrijving van je rekening meteen opzeggen. Je betaalt altijd een maand vooruit en daarna stopt het.
quote:Eerste 3 maanden Disney+ voor ¤ 1,99 per maand. Besparing van 80% vergeleken met de huidige maandelijkse prijs van ¤ 9,99. Aanbieding geldig van 6 september tot 20 september 2023 23.59 uur. Alleen geldig voor nieuwe Disney+-abonnees en terugkerende Disney+-abonnees zonder huidige actieve rechten. Als je gebruikmaakt van deze aanbieding, sluit je een maandabonnement af dat na 3 maanden automatisch wordt verlengd tegen de dan geldende maandelijkse prijs, tenzij je het abonnement voor die datum opzegt. Je kunt het abonnement op elk moment opzeggen.
Ik ga lekker Star Wars bingen en al die nieuwe films kijken met mijn neefje, zag dat je de taal gewoon op NL kan zitten.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Noice, die nieuwe content is woke rotzooi, maar de oude films/series wil ik nog wel bekijken.
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2023 12:31 schreef Elan het volgende:
Tijdelijk 3 maanden Disney + voor 1.99 per maand.
https://www.disneyplus.co(...)zjlYEDFR_NEQgduMsJhA
Dus binnen drie maanden weer prijsverhoging van een euro.quote:Wordt na drie maanden automatisch verlengd tegen de dan geldende maandelijkse prijs van ¤ 10,99 totdat je het abonnement opzegt.
quote:Op woensdag 6 september 2023 16:24 schreef Aether het volgende:
[..]
[..]
Dus binnen drie maanden weer prijsverhoging van een euro.
Oké doei Disneyquote:Op vrijdag 8 september 2023 02:37 schreef Aether het volgende:
Disney verhoogt abonnementsprijs Disney+ in november naar 11 euro per maand
https://tweakers.net/nieu(...)-euro-per-maand.html
Houdoe en bedankt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 02:37 schreef Aether het volgende:
Hmm, ik betaal de komende 3 maanden 1,99 pmquote:Op vrijdag 8 september 2023 02:37 schreef Aether het volgende:
Ik zie de app van Disney+ nog in de Microsoft appstorequote:Op maandag 23 oktober 2023 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
nou ja
ineens is de windows app uit de Microsoft appstore van Disney+ verdwenen en ben ik aangewezen op de webplayer die is beperkt tot 720p(ook in de Edge browser die een voor hollywood beter vertrouwde door hardware aangedreven DRM techniek hanteert, ofzoiets)
gelukkig kan ik de playstation app gebruiken voor maximale resolutie. hopelijk zijn de audio glitches daarin gefixed...
Ja maar als je die installeert is dat nu de webplayer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie de app van Disney+ nog in de Microsoft appstore
Ah ok, dat is wel stomquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar als je die installeert is dat nu de webplayer.
Heel veel zin hierin! Afgehaakt na een seizoen lang de avonturen van Capaldi als de Doctor, maar de Tennant-jaren waren fantastisch dus die specials gaan zeker bekeken worden!quote:
Ik zit ook te twijfelen, ik ben bijna aan het einde van het Eleven-tijdperk, maar sinds Clara haar intrede heeft gedaan kom ik niet zoveel verder. Ik moet dus nog redelijk wat seizoenen tot ik bij ben, heel twaalf en dertien nogquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Heel veel zin hierin! Afgehaakt na een seizoen lang de avonturen van Capaldi als de Doctor, maar de Tennant-jaren waren fantastisch dus die specials gaan zeker bekeken worden!
(ander topic.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
komen alle (moderne) seizoenen van DR Who op disney +
want ik heb ze op netflix stonden allemaal gekeken maar daarna ook niet meer. dus weet niet precies tot welk seizoen dat was
De hoofdrolspeelster had niet bijster veel tekst hequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:57 schreef kuolema het volgende:
Ik heb laatst No one will save you gezien en raad deze film echt aan. Eindelijk weer eens een goede horrorfilm, die zijn zeldzaam.
Raar inderdaad. Ik kon 'm ook niet vinden met de search, maar hij staat er nog wel op: https://www.disneyplus.com/nl-nl/movies/encanto/33q7DY1rtHQHquote:Op donderdag 16 november 2023 13:36 schreef FlyingFish het volgende:
Ligt het aan mij of is Encanto van Disney+ verwijderd? Ik kan zowel de film als de Hollywood live variant niet meer vinden...
Sleepy Hollow?quote:Op donderdag 14 december 2023 23:22 schreef Vlinder het volgende:
Aangezien ik ziek thuis lig heb ik Siren en Salem uitgekeken. Zijn er meer van dit soort series?
Die was met Johnny toch? Dan heb ik hem al gezien denk ikquote:
Dat was de film.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:54 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Die was met Johnny toch? Dan heb ik hem al gezien denk ik
Eens! Al drie keer gezien, blijft leukquote:Op donderdag 28 december 2023 15:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Woah, ik kwam per toeval erachter dat de serie Revenge op Disney+ staat. Snel even gebruikersnaam en wachtwoord van mijn zus gevraagd en ik kan kijken![]()
Héérlijke serie
Fuckers wat duurquote:We hopen dat je veel kijkplezier hebt met Disney+. We veranderen onze prijzen, zodat we je gloednieuwe Originals, de nieuwste blockbusters en populaire, bingewaardige series kunnen blijven bieden. Vanaf 01 februari 2024 wordt de prijs van je abonnement gewijzigd in ¤ 109,90 per jaar.
Je account beheren
We schrijven het bedrag automatisch af via je huidige betaalmethode, tenzij je het abonnement vóór de volgende betaaldatum opzegt.
Die wordt me ook steeds aangeraden. Ben inmiddels wel benieuwd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:04 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels begonnen aan Only murders in the building, best vermakelijk tot nu toe.
Ik vond m best ok.quote:
Top, gemist in de bios.quote:
Over the top aan het einde.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond m best ok.
Alleen het einde een beetje suf.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik het wel een leuke serie, met achtergrond verhaal, ander soort samenleving een kijkje geven etc.
En 5 afleveringen is prima.L'Amour menaçant:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oh ik keek verkeerd. Ik vond The Creator over the top op het einde, excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik het wel een leuke serie, met achtergrond verhaal, ander soort samenleving een kijkje geven etc.
En 5 afleveringen is prima.Moeten zij weten
"Dat gekke taaltje" is gewoon iemands moedertaal hequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is echo vaker in dat gekke taaltje?
Was bij what if ook al zo irritant die aflevering.
Sowieso what if seizoen 2 viel sowieso tegen die indiaan hella en veel te vaak peggy carter of hoe ze ook heet alleen de Happy episode was echt leuk.
Die wil ik zien voor de aftercredits scene.quote:
IK gok dat je m beter kan skippen en echt alleen die scene moet bekijken danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die wil ik zien voor de aftercredits scene.
Of op YT kijken...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK gok dat je m beter kan skippen en echt alleen die scene moet bekijken dan
hele mooie film ja, ik persoonlijk vond hem niet te langdradigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
The Creator net gezien toffe film.
Al had hij van mij twintig minuten eerder mogen stoppen.
Maar al met al mooie film.
Tja ze komen zichzelf wel tegen. Duidelijk ook te zien met de films van de afgelopen wat bijna allemaal floptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Disney weer met die zieke walgelijke woke propaganda van ze hebben ze Morph uit x-men 97 die vroeger duidelijk een man was veranderd in non-binary iets alles wat ze aanraken moeten xe ook kapot maken hè tegenwoordig.
De trailer voor Deadpool & Wolverine had een nieuw record aantal views in 24 uur voor een trailer. De Fantastic Four cast aankondiging wordt positief ontvangen. De X-Men trailer slaat ook wel aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja ze komen zichzelf wel tegen. Duidelijk ook te zien met de films van de afgelopen wat bijna allemaal flopt
Afgelopen jaren enorme verliezen geleden op alle films en series, en waarde op de beurs diep in het rood.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Disney weer met die zieke walgelijke woke propaganda van ze hebben ze Morph uit x-men 97 die vroeger duidelijk een man was veranderd in non-binary iets alles wat ze aanraken moeten xe ook kapot maken hè tegenwoordig.
Ja en Bladequote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
De trailer voor Deadpool & Wolverine had een nieuw record aantal views in 24 uur voor een trailer. De Fantastic Four cast aankondiging wordt positief ontvangen. De X-Men trailer slaat ook wel aan.
Volgens mij is de koers gedraaid en komt het allemaal wel goed.
Nee dat hebben ze niet. Vooral dat ene hele specifieke screenshotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze hebben Rogue haar kont gereduceerd, lol.
Nee, een vervolg.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:05 schreef Starflyer het volgende:
He, wat? Een remake van de uitstekende seie uit de jaren '80?
Ah, dus de animatiekwaliteit is consistent gebleven bij de jaren 90 dus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet. Vooral dat ene hele specifieke screenshot
Kijk maar eens naar andere afleveringen en scenes, net zo plat.
Haar kont wisselde per scene zowat.
Ja dus wie weet zit er wel een scene in dat ze ineens wel een volle vavavoom heeftquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dus de animatiekwaliteit is consistent gebleven bij de jaren 90 dus.
Komt omdat dit allemaal a list helden zijn die mensen leuk vinden. Hiervoor was Disney/marvel vooral bezig met woke onzin en obscure personages.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
De trailer voor Deadpool & Wolverine had een nieuw record aantal views in 24 uur voor een trailer. De Fantastic Four cast aankondiging wordt positief ontvangen. De X-Men trailer slaat ook wel aan.
Volgens mij is de koers gedraaid en komt het allemaal wel goed.
Heel goed! Films in de bios komen altijd beter over dan thuis.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog in de bios gezien
Ja ik wilde die dus heel graag zien, maar had geen tijdquote:Op maandag 25 maart 2024 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog in de bios gezien
X-Men is per definitie woke, dus dat gaat alleen maar "erger" worden (ik ben pro woke, dus prima, en zeer pro X-MEN).quote:Op maandag 25 maart 2024 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt omdat dit allemaal a list helden zijn die mensen leuk vinden. Hiervoor was Disney/marvel vooral bezig met woke onzin en obscure personages.
X-men is niet per definitie woke domme reddit amerikanen hebben dat bedacht.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
X-Men is per definitie woke, dus dat gaat alleen maar "erger" worden (ik ben pro woke, dus prima, en zeer pro X-MEN).
Maar obscure personages ben ik het wel mee eens. Vooral Eternals. Maar de avengers waren ook niet super populair en guardians of the galaxy waren ook heel erg obscuur. Bijna niemand ooit iets van gehoord. Didn't stop that from being a succes. Dus dat had met Eternals ook prima kunnen gebeuren.
Er zat enorm veel storyline in 1 afleveringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:34 schreef Ang3l het volgende:
In leuker nieuws: vanavond afl 3 kijken van X-MEN
Ik vond de eerste 2 heerlijk
Ik meen 10.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?
Net ep 3 begonnen! Wel tof tot nu toe ja. Enige is dat je wel heel erg moet opletten. Maar als dat Japans en Engels door elkaar. En dat engels moet dan eigenlijk Portugees zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 16:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
Wat is shogun toch een goede serie. Echt een aanrader.
Ja klopt maar in latere afleveringen krijgt het feit dat ze andere talen spreken ook een extra dimensie. echt heel goed gedaan. en dat is een van de dingen die het wat mij betreft zo tof maakt. sommige scenes zouden zonder die taalverschillen niet gemaakt kunnen worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net ep 3 begonnen! Wel tof tot nu toe ja. Enige is dat je wel heel erg moet opletten. Maar als dat Japans en Engels door elkaar. En dat engels moet dan eigenlijk Portugees zijn
Oh mee eens hoor! (tot nu toe dan. Zo ff ep 4 kijken) Ik merk alleen dat ik soms stukjes terug moet spoelen omdat ik dan even op mijn telefoon keek of wat dan ookquote:Op woensdag 3 april 2024 20:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja klopt maar in latere afleveringen krijgt het feit dat ze andere talen spreken ook een extra dimensie. echt heel goed gedaan. en dat is een van de dingen die het wat mij betreft zo tof maakt. sommige scenes zouden zonder die taalverschillen niet gemaakt kunnen worden.
Ik heb ooit dat proefabonnementje van 3 of 6 maanden gehad voor een euro? Dat was prima, want de dienst werkte niet lekker.quote:Op vrijdag 8 september 2023 02:37 schreef Aether het volgende:
Dit zijn wel terechte klachten vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ooit dat proefabonnementje van 3 of 6 maanden gehad voor een euro? Dat was prima, want de dienst werkte niet lekker.
Ik heb mijn bootje gepakt en mijn piratenhoed. Geen gezeik meer met weggeknipte scènes zonder melding (Scrubs!), ongewenst met AI-nepremasterede lelijke beelden (The Simpsons!), aangepaste scènes (Splash, met digitaal langer gemaakt haar om over de kont heen te vallen, kom óp zeg), klaar mee. Dáág.
quote:
Gekeken en gekeken.quote:
Oh ja oh ja, ik vergeet die steedsquote:Op donderdag 18 april 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
X-MEN '97 is wel echt meesterlijk nostalgisch goed zeg.
Er zijn er nu 6 uit, dus je kan bijna alles bingenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja oh ja, ik vergeet die steeds
Jankuuuuuuuuuuuuuuuhhhhquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
All of us Strangers verschijnt komende week op Disney+. Aanrader voor de (arthouse)-liefhebber.
Fijn, die heeft hier maar twee keer gedraaid ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
All of us Strangers verschijnt komende week op Disney+. Aanrader voor de (arthouse)-liefhebber.
Oh die wil ik ook wel eens kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
De Jim Henson documentaire is een aanrader, het einde is erg ontroerend
quote:Disney+ wil in september 2024 beginnen met het tegengaan van 'password sharing', oftewel het delen van streamingaccounts met mensen buiten het eigen huishouden. De streamingdienst kondigde precies een jaar geleden al aan dat het Netflix achterna wilde in dit strengere beleid, maar abonnees merkten er tot nu toe weinig van. Volgens Disney-baas Bob Iger gaat dat vanaf september veranderen.
https://www.filmvandaag.n(...)uw-beleid-aanstaande
Dat zal een domper zijn voor de andere 6 onder mijn accountquote:
Ik share met niemand maar kijk zelf zowel bij mij als bij mijn vriendin hoe werkt dat .quote:
Dan kan je op één van de locaties waarschijnlijk niet meer kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik share met niemand maar kijk zelf zowel bij mij als bij mijn vriendin hoe werkt dat .
Oh dat is vervelend de ene keer kijken we bij mij een filmpje en een andere keer bij haar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan je op één van de locaties waarschijnlijk niet meer kijken.
Er is een oplossing voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend de ene keer kijken we bij mij een filmpje en een andere keer bij haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Met je eigen app via Chromecast op haar tv kijken moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend de ene keer kijken we bij mij een filmpje en een andere keer bij haar.
Wel een old skool Chromecast, niet die witte van nu. Daarop moet je namelijk inloggen en dan herkent dat ding het andere ip adres.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met je eigen app via Chromecast op haar tv kijken moet geen probleem zijn.
Dan gaan mensen dus weer meer downloaden.quote:
hoe doe je dat met Nf dan? minimaal 1x in de maand bij die vrienden op hun wifi de Nf app even opstarten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan gaan mensen dus weer meer downloaden.
Ik heb zelf Prime en HBO , deel ik met vrienden waar ik weer Disney+ en Netflix van krijg.
Dat betaalt een vriend van me maar die betaalt ook extra en dan mocht je het account delen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoe doe je dat met Nf dan? minimaal 1x in de maand bij die vrienden op hun wifi de Nf app even opstarten?
oh jij hangt gewoon onder zijn abonnement met een extra 1 profiel abonnement. En daar hoef jij niet aan mee te betalen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat betaalt een vriend van me maar die betaalt ook extra en dan mocht je het account delen.
Kennelijk ja.. er zijn er nog 2 die erbij zitten.. erg aardig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh jij hangt gewoon onder zijn abonnement met een extra 1 profiel abonnement. En daar hoef jij niet aan mee te betalen?wat een barmhartigheid.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een oplossing voor.Dumpen kan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.bbc.com/news/articles/c8jl0ekjr0go.amp
Heftig dit.
Als je iets overkomt in een Disney park en je hebt Disney+ kan je volgens Disney fluiten naar je schade vergoeding.
Hopelijk maakt de rechter Disney met de grond gelijk, maar vast niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uitkomst van dit verhaal.
In de EU gaan restaurants ook beter om met mensen met voedselallergieën.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
elke rechter in de EU zal het argument van disney van tafel vegen, dit is een typisch amerikaans dingetje, settle out of court
Je zou toch verwachten dat het inmiddels wel beetje de standaard is. Maar ja slim is het wel van ze want ze weten ook wel dat veel mensen nu een 4K TV hebben en dus ook die kwaliteit willen hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tyft op joh, weer eentje die 4K splitst.
[ afbeelding ]
Dit geldt vanaf 21 november. Als je verlengdatum dus daarna valt, ga je naar Premium:quote:Op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:23 schreef Aether het volgende:
Bestaande abonnee's (¤ 10,99) gaan automatisch naar het Premium (¤ 13,99) abonnement.
(citaat uit persbericht)quote:Bestaande abonnees die ervoor kiezen om niet over te stappen, krijgen de nieuwe prijs van ¤ 13,99 in rekening vanaf hun volgende factuurdatum op of na 21 november
This is the wayquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoelang ik nog mee kan kijken op Disney. Ga zelf geen abonnement nemen, ik kijk het zo weinig. Misschien keer dan een maandje om alles bij te kijken wat nieuw is in een jaar ofzo wat leuk is.
Je hebt ook nog een kersticon, dus dat jij iets achterloopt weten wequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen 4K-tv dus ga gewoon voor het middelste abonnementHeb bij Netflix ook het goedkoopste abonnement.
Hier gaat ie er per september ook uit, tijd om de piratenhoed weer af te stoffen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:11 schreef PirE het volgende:
¤13,99 voor een dienst die ik zelden gebruik wordt toch wel erg duur. Vergeet al iedere maand op te zeggen nu maar eens echt werk van maken.
Same, die 4k scherpte interesseert me echt niet genoeg voor wat marvel films en een jaren 90 X-Men serie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen 4K-tv dus ga gewoon voor het middelste abonnementHeb bij Netflix ook het goedkoopste abonnement.
Ah dan snap ik wel dat de abo prijs omhoog moetquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
Gaan nu geruchten dat Robert Downey Jr 95 miljoen krijgt om Dr doom te spelen.![]()
Ja bizar. Oke het is wel voor 2 films en wat cameos. Niet dat dat het heel veel beter maaktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah dan snap ik wel dat de abo prijs omhoog moet
Sure, maar ook wel echt een hoop minder nieuw aanbod (voor mij althans).quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Disney nog altijd goedkoper dan Netflix
Ah, dus ze gaan verder met riskante dure projecten in een markt die over het hoogtepunt heen is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
Gaan nu geruchten dat Robert Downey Jr 95 miljoen krijgt om Dr doom te spelen.![]()
Ben dur ingetraptquote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef over_hedge het volgende:
https://www.disneyplus.co(...)ome-back?pinned=true
D+ 12 euro voor 3 maanden.
De teringquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
9-1-1 was het niet..quote:Op donderdag 12 september 2024 19:40 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ben dur ingetrapt![]()
Dat 9-1-1, is dat echt zo goed?
( Alle seizoenen van Modern Family achter de hand..)
Vanmiddag kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |