The Wolverine en X-Men (2000) jaquote:Op maandag 12 juni 2023 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staan Wolverine and the X-men en X-men evolution er al op? Zou de eerste graag rewatchen en de tweede voor het eerst in zijn geheel willen zien Disney usa en Canada heeft ze wel.
Nee Wolverine and the X-men, is 1 titel niet afzonderlijkquote:Op maandag 12 juni 2023 16:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
The Wolverine en X-Men (2000) ja
X-men evolution nee
Pro tip, neem een 2 weken free trial bij www.smartdnsproxy.com en binge die handel via de Disney app op je Windows computer.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee Wolverine and the X-men, is 1 titel niet afzonderlijk
.
Niet direct mijn stijl (spionage achtige actie) maar prima te pruimen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Eerste aflevering gezien van Secret Invasion. Viel mij zeker niet tegen. Ben zeer benieuwd naar de rest van het seizoen.
Een combinatie, maar de kwaliteit is echt niet te vergelijken met Phase 1 en 2.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:40 schreef Mike het volgende:
Ik heb altijd alle Marvel-films gekeken, maar na de laatste Thor en de tweede Black Panther lukte het me vandaag ook niet om de derde Ant-man af te kijken. Zijn deze films gewoon veel slechter geworden of zou het gewoon Marvel-moeheid zijn?
De start films van 1 en 2 waren ook niet altijd om naar huis te scrjijven, maar toen was t nog nieuw EN hadden we de eind films ook nog niet ter vergelijkingsmateriaal. Dat scheelt denk ik ook wel. Het voelt nu als een terugval, na een climax.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een combinatie, maar de kwaliteit is echt niet te vergelijken met Phase 1 en 2.
Kennelijk heeft het drie seizoenen en is het verhaal afgerond. That's a good thing.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Nu op disney eindelijk verdergegaan met Legion seizoen 2 (omdat netflix loopt te klooien heb ik even tijd)
Wat is dat toch eigenlijk een goede serie, qua visuals en verhaal. Beetje de twin peaks onder de Marvel.
Een vriend van mij die is Marvel fanboy eerste klas en zelfs hij begint te klagen over de kwaliteit. Dat is echt ongehoord tot voor kort.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:40 schreef Mike het volgende:
Ik heb altijd alle Marvel-films gekeken, maar na de laatste Thor en de tweede Black Panther lukte het me vandaag ook niet om de derde Ant-man af te kijken. Zijn deze films gewoon veel slechter geworden of zou het gewoon Marvel-moeheid zijn?
Ik vond Ant Man 3 echt ruk, de rest nog wel te pruimen. Ja ik ben zelfs positief geweest over Eternals.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een vriend van mij die is Marvel fanboy eerste klas en zelfs hij begint te klagen over de kwaliteit. Dat is echt ongehoord tot voor kort.
Dit ja.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:25 schreef franklop het volgende:
Op zich zaten er nog wel redelijke films tussen na Endgame, maar dat was natuurlijk echt de climax der climaxen met afscheid van een aantal OG's. Blijft lastig om zo'n hoogtepunt te houden.
Dan helpt de redelijke kwaliteit niet echt.
Guardians was geweldigquote:Op maandag 26 juni 2023 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Ant Man 3 echt ruk, de rest nog wel te pruimen. Ja ik ben zelfs positief geweest over Eternals.
Guardians vond ik dan wel echt weer heel leuk
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:37 schreef DKUp het volgende:
Prima films:
Black Widow
Shang Chi
Doctor Strange 2
Spider-Man No Way Home
De rest vond ik ruk na Endgame.
GOTG3 moet ik nog zien.
De laatste vier films van fase 5 zien er wel een stuk beter uit:
Deadpool 3
Captain America 4
Thunderbolts
Blade
The Marvels ziet er net zo verschrikkelijk uit als die andere bagger.
Stoppen met 3232 series per jaar over marvel maken. En stoppen met die multiverse shit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:09 schreef KingRadler het volgende:
Veel mensen zijn wel een beetje Marvel moe.
Hoe gaat Disney dat probleem oplossen, de bioscoop zalen weer vol lopen.
Disney Plus helpt daar niet echt bij.
Dat is hun cash cow, ondanks de vermeende moeheid.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stoppen met 3232 series per jaar over marvel maken.
Omdat ze een miljard verloren hebben aan de laatste filmsquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is hun cash cow, ondanks de vermeende moeheid.
Waarom zouden ze stoppen?
Dat ze een backup plan moeten hebben als mensen echt niet meer kijken, zeker.
Dat zegt nog steeds niks over de return on investment van het gehele MCUquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ze een miljard verloren hebben aan de laatste films
De ROI is dus min een miljard over de laatste 8 films/series oid (was 8 geloof ik. kan ook 6 of 7 zijn geen zin om te gaan google)quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niks over de return on investment van het gehele MCU
Een verliesgevende film (of een paar) kan prima passen in een totaalplaatje met disney+ abonnementen, merchandise, series etc etc.
Prima eerste 2 eps jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:38 schreef over_hedge het volgende:
Secret invasion is trouwens best prima de eerste 2 afleveringen. Al vind ik wel dat er een vrij groot plothole in zit
Welke plot hole?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:38 schreef over_hedge het volgende:
Secret invasion is trouwens best prima de eerste 2 afleveringen. Al vind ik wel dat er een vrij groot plothole in zit
quote:
quote:Oke wat ik dus raar vind. Ze zeggen er lopen al 1 000 000 van hun rond op de wereld. Maar als ze dood gaan. Of een stuk van hun lichaam verliezen transformeren ze weer naar hun echte alien uiterlijk. Kan toch nooit dat van die 1 000 000 er nooit iemand dood gegaan is door welke reden dan ook. Verkeersongeluk. En er ligt opeens een groene alien. Dat had toch allang ondekt. Helemaal in een universum waar ze al zoveel goden, magie en weet ik weet allemaal gezien hebben dat het ook niet moeilijk te geloven is. En met internet en sociale media etc. Dus dat vind ik beetje raar en best wel een plothole. Van de rest wel prima spy serie
In het stijltje van Agents of SHIELD? ik bewaar secret invasion nog even voor na m'n vakantie, maar daar word ik echt heel blij van!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet direct mijn stijl (spionage achtige actie) maar prima te pruimen.
Nee iets serieuzer dan dat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In het stijltje van Agents of SHIELD? ik bewaar secret invasion nog even voor na m'n vakantie, maar daar word ik echt heel blij van!
Ik heb aanpassingen in live action movies altijd verdedigd, maar dit ziet er wel heel erg slecht uit. Beetje hetzelfde als Peter en Wendy, waar de lost boys opeens super divers waren. Diversiteit is goed, maar in deze projecten hadden ze echt wat meer naar het oorspronkelijke sprookje moeten kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:15 schreef Slayage het volgende:
Eerste beelden van de live action remake van Sneeuwwitje en de zeven dwergen![]()
https://www.dailymail.co.(...)rect-Companions.html
We hebben wel.witte slaven in gallei schepen als je wiltquote:Op zondag 16 juli 2023 12:18 schreef matthijst het volgende:
Kan niet wachten tot de eerste films met witte slaven die katoen plukken. Eens kijken of die wokies dat ook leuk vinden.
Mogelijk, maar Disney zit heel diep in de woke ideologie, dus ze zullen hun businessmodel wat dat betreft niet makkelijk aanpassen.quote:
heerlijk dingen uit context trekken weerquote:Op zondag 16 juli 2023 19:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mogelijk, maar Disney zit heel diep in de woke ideologie, dus ze zullen hun businessmodel wat dat betreft niet makkelijk aanpassen.
[ twitter ]
quote:There are plenty of reasons why visitation is down on July 4 this year. While some skeptics would like to put it down to Disney’s ongoing battle with Florida Governor Ron DeSantis – and there’s a very valid argument that Guests are exhausted by price increases and Park complications such as Genie+, Lightning Lanes, and the reservation system – there’s another culprit to consider this time: the weather. Yesterday, temperatures hit a high of 97 degrees Fahrenheit across Central Florida. Not exactly ‘waiting in line for Slinky Dog without shade’ or ‘staking out a spot for the fireworks’ kind of weather.
Nee hoor niet het weer gewoon te duur. Is overigens mogelijk bewust beleid omdat het té druk werd en dat levert ook geen goed beeld op.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
heerlijk dingen uit context trekken weer
[..]
quote:Weer is er controverse rond nieuwe Disney-films. Hught Grant als Oempa Loempa in Wonka kan vanwege zijn lengte op kritiek rekenen van collega-acteurs. En dat er maar één persoon van de ‘zeven dwergen’ een gering postuur heeft bij Sneeuwwitje zorgt ook voor gefronste wenkbrauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |