Verdraaid. Die dan wel weer in de IMAX versie op D+.quote:
Dat acteren kun je nog omheen kijken. Het schrijven werd wel steeds tenenkrommender.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 02:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen at de serie eindigt met dat iedereen verhuist en dat het Arconia een casio wordt.
Laatste afelvering heet ook "The House Wins"
Als de serie zou stoppen zou ik het opzich niet erg vinden, hoogstens dat ik vind dat er een beter einde zou moeten komen,
Maar het acteerwerk is niet heel erg geweldig, de nasale stem van Selena Gomez erger ik me dan wel het meest aan.
Het is een beetje een klucht wat dat betreft.
in post #202 las je zoiets hier jaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:59 schreef SiGNe het volgende:
Heb zelf de laatste aflevering nog niet gezien maar las wel dat er een seizoen 6 aan komt en die zal zich afspelen in London.
Oh, stond op een andere pagina dus had ik niet gezienquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in post #202 las je zoiets hier ja
Andorquote:Op zondag 9 november 2025 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter gaan ze weer goeie series maken op x-men 97 en Daredevil na is het meestal prut de laatste jaren.
Ff mezelf quoten, seizoen 1 gezien, en wacht in spanning af op seizoen 2quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:02 schreef TLC het volgende:
Murdaugh: death in the family
dat is wel een aanrader hoor
Zit dat nu te kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:02 schreef TLC het volgende:
Murdaugh: death in the family
dat is wel een aanrader hoor
Moest twee keer kijken voordat ik doorhad dat vorig jaar dus animatie was en dit dus een live versie..quote:
Mja,...... "live".quote:Op maandag 17 november 2025 20:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Moest twee keer kijken voordat ik doorhad dat vorig jaar dus animatie was en dit dus een live versie..onnodig deze film denk ik, maar zal net als Stitch vast goed scoren.
Ik dacht ook al, 'Deze was vorig jaar toch uitgekomen?'quote:Op maandag 17 november 2025 20:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Moest twee keer kijken voordat ik doorhad dat vorig jaar dus animatie was en dit dus een live versie..onnodig deze film denk ik, maar zal net als Stitch vast goed scoren.
Maar ik vond de "live" versie van Lion King wel echt geweldig. En Mufasa was ook prima. Beide visueel fantastisch. Lion King is ook een oudere animatiefilm dus dan kan ik wel zeggen dat deze versie iets toevoegde.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja,...... "live".
Er zit zoveel CGI en kunstmatigheid in dat je je af kan vragen in hoe verre zoiets nog een live verfilming is. Bij Lion King vind ik die titel "Live" al helemaal lachwekkend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |