The Wolverine en X-Men (2000) jaquote:Op maandag 12 juni 2023 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staan Wolverine and the X-men en X-men evolution er al op? Zou de eerste graag rewatchen en de tweede voor het eerst in zijn geheel willen zien Disney usa en Canada heeft ze wel.
Nee Wolverine and the X-men, is 1 titel niet afzonderlijkquote:Op maandag 12 juni 2023 16:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
The Wolverine en X-Men (2000) ja
X-men evolution nee
Pro tip, neem een 2 weken free trial bij www.smartdnsproxy.com en binge die handel via de Disney app op je Windows computer.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee Wolverine and the X-men, is 1 titel niet afzonderlijk
.
Niet direct mijn stijl (spionage achtige actie) maar prima te pruimen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Eerste aflevering gezien van Secret Invasion. Viel mij zeker niet tegen. Ben zeer benieuwd naar de rest van het seizoen.
Een combinatie, maar de kwaliteit is echt niet te vergelijken met Phase 1 en 2.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:40 schreef Mike het volgende:
Ik heb altijd alle Marvel-films gekeken, maar na de laatste Thor en de tweede Black Panther lukte het me vandaag ook niet om de derde Ant-man af te kijken. Zijn deze films gewoon veel slechter geworden of zou het gewoon Marvel-moeheid zijn?
De start films van 1 en 2 waren ook niet altijd om naar huis te scrjijven, maar toen was t nog nieuw EN hadden we de eind films ook nog niet ter vergelijkingsmateriaal. Dat scheelt denk ik ook wel. Het voelt nu als een terugval, na een climax.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een combinatie, maar de kwaliteit is echt niet te vergelijken met Phase 1 en 2.
Kennelijk heeft het drie seizoenen en is het verhaal afgerond. That's a good thing.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Nu op disney eindelijk verdergegaan met Legion seizoen 2 (omdat netflix loopt te klooien heb ik even tijd)
Wat is dat toch eigenlijk een goede serie, qua visuals en verhaal. Beetje de twin peaks onder de Marvel.
Een vriend van mij die is Marvel fanboy eerste klas en zelfs hij begint te klagen over de kwaliteit. Dat is echt ongehoord tot voor kort.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:40 schreef Mike het volgende:
Ik heb altijd alle Marvel-films gekeken, maar na de laatste Thor en de tweede Black Panther lukte het me vandaag ook niet om de derde Ant-man af te kijken. Zijn deze films gewoon veel slechter geworden of zou het gewoon Marvel-moeheid zijn?
Ik vond Ant Man 3 echt ruk, de rest nog wel te pruimen. Ja ik ben zelfs positief geweest over Eternals.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een vriend van mij die is Marvel fanboy eerste klas en zelfs hij begint te klagen over de kwaliteit. Dat is echt ongehoord tot voor kort.
Dit ja.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:25 schreef franklop het volgende:
Op zich zaten er nog wel redelijke films tussen na Endgame, maar dat was natuurlijk echt de climax der climaxen met afscheid van een aantal OG's. Blijft lastig om zo'n hoogtepunt te houden.
Dan helpt de redelijke kwaliteit niet echt.
Guardians was geweldigquote:Op maandag 26 juni 2023 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Ant Man 3 echt ruk, de rest nog wel te pruimen. Ja ik ben zelfs positief geweest over Eternals.
Guardians vond ik dan wel echt weer heel leuk
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:37 schreef DKUp het volgende:
Prima films:
Black Widow
Shang Chi
Doctor Strange 2
Spider-Man No Way Home
De rest vond ik ruk na Endgame.
GOTG3 moet ik nog zien.
De laatste vier films van fase 5 zien er wel een stuk beter uit:
Deadpool 3
Captain America 4
Thunderbolts
Blade
The Marvels ziet er net zo verschrikkelijk uit als die andere bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |