Prima dat jij het zo zietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
De orginele films waren ook al vergaande aanpassingen op de orginele sprookjes. die veel te heftig zijn om zo een op een over te zetten. maar toen hoorde je niemand klagen over woke en dat dat allemaal niet mocht. mischien moet je gewoon naar de film kijken zoals hij nu wordt gemaakt en niet bezig zijn met een orgineel van meer dan 80 jaar geleden.
Nah ook daar hebben ze dingen in het verhaal veranderd wat het verhaal van het sprookje beetje verneukte.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bij The Little Mermaid was de basis tenminste wel gewoon hetzelfde.
Nee dankjewel. Maar veel plezier in de bios! Zal er wel lekker rustig zijn. Scheelt weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
mischien moet je gewoon naar de film kijken
Ik zie Jared Leto nergens in de trailer?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
en ik kijk ook heel erg uit naar de nieuwe Haunted Mansion, met Danny DeVito, Jamie Lee Curtis, Owen Wilson, Jared Leto
Nee je ziet z'n kop wel een paar keer. Ze hadden net zo goed een andere acteur kunnen nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie Jared Leto nergens in de trailer?
Edit: Oh hij spreekt een stem in ofzo?
Kan je het daarna gelijk opzeggen is de vraag.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:31 schreef Elan het volgende:
Tijdelijk 3 maanden Disney + voor 1.99 per maand.
https://www.disneyplus.co(...)zjlYEDFR_NEQgduMsJhA
Jup. Gewoon direct na de derde afschrijving van je rekening meteen opzeggen. Je betaalt altijd een maand vooruit en daarna stopt het.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan je het daarna gelijk opzeggen is de vraag.
Noice, die nieuwe content is woke rotzooi, maar de oude films/series wil ik nog wel bekijken.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:36 schreef Elan het volgende:
Jup. Gewoon direct na de derde afschrijving van je rekening meteen opzeggen. Je betaalt altijd een maand vooruit en daarna stopt het.
quote:Eerste 3 maanden Disney+ voor ¤ 1,99 per maand. Besparing van 80% vergeleken met de huidige maandelijkse prijs van ¤ 9,99. Aanbieding geldig van 6 september tot 20 september 2023 23.59 uur. Alleen geldig voor nieuwe Disney+-abonnees en terugkerende Disney+-abonnees zonder huidige actieve rechten. Als je gebruikmaakt van deze aanbieding, sluit je een maandabonnement af dat na 3 maanden automatisch wordt verlengd tegen de dan geldende maandelijkse prijs, tenzij je het abonnement voor die datum opzegt. Je kunt het abonnement op elk moment opzeggen.
Ik ga lekker Star Wars bingen en al die nieuwe films kijken met mijn neefje, zag dat je de taal gewoon op NL kan zitten.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Noice, die nieuwe content is woke rotzooi, maar de oude films/series wil ik nog wel bekijken.
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2023 12:31 schreef Elan het volgende:
Tijdelijk 3 maanden Disney + voor 1.99 per maand.
https://www.disneyplus.co(...)zjlYEDFR_NEQgduMsJhA
Dus binnen drie maanden weer prijsverhoging van een euro.quote:Wordt na drie maanden automatisch verlengd tegen de dan geldende maandelijkse prijs van ¤ 10,99 totdat je het abonnement opzegt.
quote:Op woensdag 6 september 2023 16:24 schreef Aether het volgende:
[..]
[..]
Dus binnen drie maanden weer prijsverhoging van een euro.
Oké doei Disneyquote:Op vrijdag 8 september 2023 02:37 schreef Aether het volgende:
Disney verhoogt abonnementsprijs Disney+ in november naar 11 euro per maand
https://tweakers.net/nieu(...)-euro-per-maand.html
Houdoe en bedankt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 02:37 schreef Aether het volgende:
Hmm, ik betaal de komende 3 maanden 1,99 pmquote:Op vrijdag 8 september 2023 02:37 schreef Aether het volgende:
Ik zie de app van Disney+ nog in de Microsoft appstorequote:Op maandag 23 oktober 2023 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
nou ja
ineens is de windows app uit de Microsoft appstore van Disney+ verdwenen en ben ik aangewezen op de webplayer die is beperkt tot 720p(ook in de Edge browser die een voor hollywood beter vertrouwde door hardware aangedreven DRM techniek hanteert, ofzoiets)
gelukkig kan ik de playstation app gebruiken voor maximale resolutie. hopelijk zijn de audio glitches daarin gefixed...
Ja maar als je die installeert is dat nu de webplayer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie de app van Disney+ nog in de Microsoft appstore
Ah ok, dat is wel stomquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar als je die installeert is dat nu de webplayer.
Heel veel zin hierin! Afgehaakt na een seizoen lang de avonturen van Capaldi als de Doctor, maar de Tennant-jaren waren fantastisch dus die specials gaan zeker bekeken worden!quote:
Ik zit ook te twijfelen, ik ben bijna aan het einde van het Eleven-tijdperk, maar sinds Clara haar intrede heeft gedaan kom ik niet zoveel verder. Ik moet dus nog redelijk wat seizoenen tot ik bij ben, heel twaalf en dertien nogquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Heel veel zin hierin! Afgehaakt na een seizoen lang de avonturen van Capaldi als de Doctor, maar de Tennant-jaren waren fantastisch dus die specials gaan zeker bekeken worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |