Ik zie de app van Disney+ nog in de Microsoft appstorequote:Op maandag 23 oktober 2023 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
nou ja
ineens is de windows app uit de Microsoft appstore van Disney+ verdwenen en ben ik aangewezen op de webplayer die is beperkt tot 720p(ook in de Edge browser die een voor hollywood beter vertrouwde door hardware aangedreven DRM techniek hanteert, ofzoiets)
gelukkig kan ik de playstation app gebruiken voor maximale resolutie. hopelijk zijn de audio glitches daarin gefixed...
Ja maar als je die installeert is dat nu de webplayer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie de app van Disney+ nog in de Microsoft appstore
Ah ok, dat is wel stomquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar als je die installeert is dat nu de webplayer.
Heel veel zin hierin! Afgehaakt na een seizoen lang de avonturen van Capaldi als de Doctor, maar de Tennant-jaren waren fantastisch dus die specials gaan zeker bekeken worden!quote:
Ik zit ook te twijfelen, ik ben bijna aan het einde van het Eleven-tijdperk, maar sinds Clara haar intrede heeft gedaan kom ik niet zoveel verder. Ik moet dus nog redelijk wat seizoenen tot ik bij ben, heel twaalf en dertien nogquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Heel veel zin hierin! Afgehaakt na een seizoen lang de avonturen van Capaldi als de Doctor, maar de Tennant-jaren waren fantastisch dus die specials gaan zeker bekeken worden!
(ander topic.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
komen alle (moderne) seizoenen van DR Who op disney +
want ik heb ze op netflix stonden allemaal gekeken maar daarna ook niet meer. dus weet niet precies tot welk seizoen dat was
De hoofdrolspeelster had niet bijster veel tekst hequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:57 schreef kuolema het volgende:
Ik heb laatst No one will save you gezien en raad deze film echt aan. Eindelijk weer eens een goede horrorfilm, die zijn zeldzaam.
Raar inderdaad. Ik kon 'm ook niet vinden met de search, maar hij staat er nog wel op: https://www.disneyplus.com/nl-nl/movies/encanto/33q7DY1rtHQHquote:Op donderdag 16 november 2023 13:36 schreef FlyingFish het volgende:
Ligt het aan mij of is Encanto van Disney+ verwijderd? Ik kan zowel de film als de Hollywood live variant niet meer vinden...
Sleepy Hollow?quote:Op donderdag 14 december 2023 23:22 schreef Vlinder het volgende:
Aangezien ik ziek thuis lig heb ik Siren en Salem uitgekeken. Zijn er meer van dit soort series?
Die was met Johnny toch? Dan heb ik hem al gezien denk ikquote:
Dat was de film.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:54 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Die was met Johnny toch? Dan heb ik hem al gezien denk ik
Eens! Al drie keer gezien, blijft leukquote:Op donderdag 28 december 2023 15:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Woah, ik kwam per toeval erachter dat de serie Revenge op Disney+ staat. Snel even gebruikersnaam en wachtwoord van mijn zus gevraagd en ik kan kijken![]()
Héérlijke serie
Fuckers wat duurquote:We hopen dat je veel kijkplezier hebt met Disney+. We veranderen onze prijzen, zodat we je gloednieuwe Originals, de nieuwste blockbusters en populaire, bingewaardige series kunnen blijven bieden. Vanaf 01 februari 2024 wordt de prijs van je abonnement gewijzigd in ¤ 109,90 per jaar.
Je account beheren
We schrijven het bedrag automatisch af via je huidige betaalmethode, tenzij je het abonnement vóór de volgende betaaldatum opzegt.
Die wordt me ook steeds aangeraden. Ben inmiddels wel benieuwd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:04 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels begonnen aan Only murders in the building, best vermakelijk tot nu toe.
Ik vond m best ok.quote:
Top, gemist in de bios.quote:
Over the top aan het einde.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond m best ok.
Alleen het einde een beetje suf.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik het wel een leuke serie, met achtergrond verhaal, ander soort samenleving een kijkje geven etc.
En 5 afleveringen is prima.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oh ik keek verkeerd. Ik vond The Creator over the top op het einde, excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik het wel een leuke serie, met achtergrond verhaal, ander soort samenleving een kijkje geven etc.
En 5 afleveringen is prima.Moeten zij weten
"Dat gekke taaltje" is gewoon iemands moedertaal hequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is echo vaker in dat gekke taaltje?
Was bij what if ook al zo irritant die aflevering.
Sowieso what if seizoen 2 viel sowieso tegen die indiaan hella en veel te vaak peggy carter of hoe ze ook heet alleen de Happy episode was echt leuk.
Die wil ik zien voor de aftercredits scene.quote:
IK gok dat je m beter kan skippen en echt alleen die scene moet bekijken danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die wil ik zien voor de aftercredits scene.
Of op YT kijken...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK gok dat je m beter kan skippen en echt alleen die scene moet bekijken dan
hele mooie film ja, ik persoonlijk vond hem niet te langdradigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
The Creator net gezien toffe film.
Al had hij van mij twintig minuten eerder mogen stoppen.
Maar al met al mooie film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |