Ik vond m best ok.quote:
Top, gemist in de bios.quote:
Over the top aan het einde.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond m best ok.
Alleen het einde een beetje suf.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik het wel een leuke serie, met achtergrond verhaal, ander soort samenleving een kijkje geven etc.
En 5 afleveringen is prima.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oh ik keek verkeerd. Ik vond The Creator over the top op het einde, excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik het wel een leuke serie, met achtergrond verhaal, ander soort samenleving een kijkje geven etc.
En 5 afleveringen is prima.Moeten zij weten
"Dat gekke taaltje" is gewoon iemands moedertaal hequote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is echo vaker in dat gekke taaltje?
Was bij what if ook al zo irritant die aflevering.
Sowieso what if seizoen 2 viel sowieso tegen die indiaan hella en veel te vaak peggy carter of hoe ze ook heet alleen de Happy episode was echt leuk.
Die wil ik zien voor de aftercredits scene.quote:
IK gok dat je m beter kan skippen en echt alleen die scene moet bekijken danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die wil ik zien voor de aftercredits scene.
Of op YT kijken...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK gok dat je m beter kan skippen en echt alleen die scene moet bekijken dan
hele mooie film ja, ik persoonlijk vond hem niet te langdradigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
The Creator net gezien toffe film.
Al had hij van mij twintig minuten eerder mogen stoppen.
Maar al met al mooie film.
Tja ze komen zichzelf wel tegen. Duidelijk ook te zien met de films van de afgelopen wat bijna allemaal floptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Disney weer met die zieke walgelijke woke propaganda van ze hebben ze Morph uit x-men 97 die vroeger duidelijk een man was veranderd in non-binary iets alles wat ze aanraken moeten xe ook kapot maken hè tegenwoordig.
De trailer voor Deadpool & Wolverine had een nieuw record aantal views in 24 uur voor een trailer. De Fantastic Four cast aankondiging wordt positief ontvangen. De X-Men trailer slaat ook wel aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja ze komen zichzelf wel tegen. Duidelijk ook te zien met de films van de afgelopen wat bijna allemaal flopt
Afgelopen jaren enorme verliezen geleden op alle films en series, en waarde op de beurs diep in het rood.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Disney weer met die zieke walgelijke woke propaganda van ze hebben ze Morph uit x-men 97 die vroeger duidelijk een man was veranderd in non-binary iets alles wat ze aanraken moeten xe ook kapot maken hè tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |