Hier in den Haag draait ie nogquote:Op maandag 31 juli 2023 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
I k had hem liever vorige maand in de bios gezien, maar toen draaide hij al niet meer
Zeker omdat het totaal onzeker en willekerurig is of titels op de stream komen, er dan ook op blijven staan, zo ja welke stream, en zo ja tegen welke prijs.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde. Ik ben misschien old skool maar vind fysieke media nog steeds fijn van tijd tot tijd.
Kut. Hopen dat dat niet doortrekt naar Europa of de VS. Haal elk jaar nog zo 20 dvd’s binnen (wel in 4k waar mogelijk, of blu-ray), vind het fijn om eigenaar te zijn van een fysiek product. Staat ook leuk in de kast. Heel verrassend is het niet overigens, maar tja.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Disney stopt met dvd's en blu ray's, te beginnen in Australie
https://www.filmvandaag.n(...)van-dvds-en-blu-rays
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Snowfall (2017)
Snowfall is een drama dat zich afspeelt aan het begin van de crack-epidemie in Los Angeles en gaat over de uiteindelijke impact ervan op de cultuur zoals we die nu kennen. De serie volgt een aantal personages tijdens een gewelddadige, woelige periode, onder wie Franklin Saint – een jonge straatondernemer op zoek naar macht -, Gustavo ‘El Oso’ Zapata – een Mexicaanse worstelaar die verstrikt raakt in de interne strijd van een misdaadkartel -, Teddy McDonald – een CIA-agent met een duister verleden die een geheime operatie begint voor financiering van de Nicaraguaanse Contra’s – en Lucia Villanueva, de eigengereide dochter van een Mexicaanse drugsbaron. In Snowfall draait alles uiteindelijk om geld, macht en invloed in Los Angeles. https://disneyplusaanbod.(...)/star/snowfall-2017/
Die kans zie ik totaal nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:37 schreef KingRadler het volgende:
grote kans dat straks veel Disney content weer op Netflix komt te zien
Dit is het begin dat kinderen opgroeien met aangepaste Disney Films.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Disney stopt met dvd's en blu ray's, te beginnen in Australie
https://www.filmvandaag.n(...)van-dvds-en-blu-rays
Nee joh; ze stoppen niet voor niks met dvd verkoop (in Australië). Klanten naar Disney+. Dat is hun toekomst. Ze hebben Netflix niet nodig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Disney heeft geld Nodig. Netfix heeft zak met geld.
HBO heeft Netflix wel nodig veel content op Max gaat naar Netflixquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee joh; ze stoppen niet voor niks met dvd verkoop (in Australië). Klanten naar Disney+. Dat is hun toekomst. Ze hebben Netflix niet nodig.
Ging hier alleen om Disney.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef KingRadler het volgende:
[..]
HBO heeft Netflix wel nodig veel content op Max gaat naar Netflix
Afgelopen nacht gezien prima film.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
Guardians of the Galaxy Vol. 3 staat online.
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
Guardians of the Galaxy Vol. 3 staat online.
Ik moest me ook inhouden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverd
Eens. Mooie trilogie, eigen stijltje, leuke verschillende karakters. Prima afronding ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverd
Hier ook. Ik geniet nog steeds van vrijwel elke marvel film, maar dit was wel meteen een van m’n favorieten, net als de vorige guardian films.quote:
Ik heb het dus juist andersom. Die "realistische" actie- en spionage films kunnen me niet echt boeien. Ik ben altijd al meer van de fantasy-achtige helden geweest. X-MEN dus. Met bizarre en bijzondere krachten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:24 schreef DKUp het volgende:
Shang-Chi blijft wel een toffe film. Ik heb gewoon veel meer met de actiefilms zoals Captain America Winter Soldier, Civil War dan al die scifi shit met die slechte effecten.
Ik heb daar wel zin in. Vond Miss Marvel een leuke serie, en vond Spectrum in Wandavision ook leuk. Ben benieuwd of ze Captain Marvel samen wat minder nukkig en stoicijns en droog kunnen maken, en dat denk ik wel.quote:De trailer van The Marvels ziet er ook weer verschrikkelijk uit![]()
![]()
Best bizar hoe Captain Marvel is verpest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |