Ja en Bladequote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
De trailer voor Deadpool & Wolverine had een nieuw record aantal views in 24 uur voor een trailer. De Fantastic Four cast aankondiging wordt positief ontvangen. De X-Men trailer slaat ook wel aan.
Volgens mij is de koers gedraaid en komt het allemaal wel goed.
Nee dat hebben ze niet. Vooral dat ene hele specifieke screenshotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze hebben Rogue haar kont gereduceerd, lol.
Nee, een vervolg.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:05 schreef Starflyer het volgende:
He, wat? Een remake van de uitstekende seie uit de jaren '80?
Ah, dus de animatiekwaliteit is consistent gebleven bij de jaren 90 dus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet. Vooral dat ene hele specifieke screenshot
Kijk maar eens naar andere afleveringen en scenes, net zo plat.
Haar kont wisselde per scene zowat.
Ja dus wie weet zit er wel een scene in dat ze ineens wel een volle vavavoom heeftquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dus de animatiekwaliteit is consistent gebleven bij de jaren 90 dus.
Komt omdat dit allemaal a list helden zijn die mensen leuk vinden. Hiervoor was Disney/marvel vooral bezig met woke onzin en obscure personages.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
De trailer voor Deadpool & Wolverine had een nieuw record aantal views in 24 uur voor een trailer. De Fantastic Four cast aankondiging wordt positief ontvangen. De X-Men trailer slaat ook wel aan.
Volgens mij is de koers gedraaid en komt het allemaal wel goed.
Heel goed! Films in de bios komen altijd beter over dan thuis.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog in de bios gezien
Ja ik wilde die dus heel graag zien, maar had geen tijdquote:Op maandag 25 maart 2024 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog in de bios gezien
X-Men is per definitie woke, dus dat gaat alleen maar "erger" worden (ik ben pro woke, dus prima, en zeer pro X-MEN).quote:Op maandag 25 maart 2024 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt omdat dit allemaal a list helden zijn die mensen leuk vinden. Hiervoor was Disney/marvel vooral bezig met woke onzin en obscure personages.
X-men is niet per definitie woke domme reddit amerikanen hebben dat bedacht.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
X-Men is per definitie woke, dus dat gaat alleen maar "erger" worden (ik ben pro woke, dus prima, en zeer pro X-MEN).
Maar obscure personages ben ik het wel mee eens. Vooral Eternals. Maar de avengers waren ook niet super populair en guardians of the galaxy waren ook heel erg obscuur. Bijna niemand ooit iets van gehoord. Didn't stop that from being a succes. Dus dat had met Eternals ook prima kunnen gebeuren.
Er zat enorm veel storyline in 1 afleveringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:34 schreef Ang3l het volgende:
In leuker nieuws: vanavond afl 3 kijken van X-MEN
Ik vond de eerste 2 heerlijk
Ik meen 10.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |