quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:17 schreef maily het volgende:
Grote Disney controverses; Hugh Grant te lang voor Oempa Loempa en zeven dwergen niet klein
[..]
quote:
Weer is er controverse rond nieuwe Disney-films. Hught Grant als Oempa Loempa in Wonka kan vanwege zijn lengte op kritiek rekenen van collega-acteurs. En dat er maar één persoon van de ‘zeven dwergen’ een gering postuur heeft bij Sneeuwwitje zorgt ook voor gefronste wenkbrauwen.
✓ latina-actrice als Sneeuwwitjequote:
Het is meer een Parodie noem het dan : Caramel Brown and the Seven People.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind raar dat Sneeuwwitje niet blank is. In het sprookje wordt nadruk gelegd op dat Sneeuwwitje haar huid zo wit is als sneeuw.
Met de dwergen heb ik verder geen probleem.
Ze zullen na de proefscreeings een beslissing maken of ze het in de bios uitbrengen of niet. Zo werd de recente Peter pan niet uitgebracht in de bios maar de kleine zeemeermin wel. De kleine zeemeermin werd goed ontvangen maar Peter pan niet. 94% vs 11% audience score op rotten tomatoes.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:18 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het is meer een Parodie noem het dan : Caramel Brown and the Seven People.
Het zal wel niet in de Bios verschijnen alleen op Disney +
Hoeft ook niet, want die appel heeft geen vergif meer. Is biologisch.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:48 schreef TLC het volgende:
Sneeuwwitje zal vast wel niet meer wakker gekust worden door al dat #metoo gedoe
Ik vond de kleine zeemeermin ook echt leuk.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze zullen na de proefscreeings een beslissing maken of ze het in de bios uitbrengen of niet. Zo werd de recente Peter pan niet uitgebracht in de bios maar de kleine zeemeermin wel. De kleine zeemeermin werd goed ontvangen maar Peter pan niet. 94% vs 11% audience score op rotten tomatoes.
Volgens mij heb ik geen enkele live action remake gezien van Disneyquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de kleine zeemeermin ook echt leuk.
Naats Jungle book een van de weinige geslaagde live actions.
Meteen volledige genderswapquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:48 schreef TLC het volgende:
Sneeuwwitje zal vast wel niet meer wakker gekust worden door al dat #metoo gedoe
Scheelt wel in de kosten van de kistquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Meteen volledige genderswap
[ afbeelding ]
Ik geloof ik alleen Pinocchio nog niet, maar die schijnt echt vre-se-lijk te zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen enkele live action remake gezien van Disney
Little Mermaid is verpest door belangrijke dingen in het verhaal te veranderen waardoor het nergens meer opslaat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Veel van de live action films kan ik echt wel waarderen. Maar de laatste jaren is het wel steeds minder aan het worden. Little Mermaid was dan wel weer tof. Snow White ga ik in ieder geval als eerste live action niet kijken. Dat is ondertussen gewoon geen remake meer. Diversiteit is top, maar ze slaan er nu wel mee door.
Dat hele gedoe met de actrice sloeg achteraf gezien helemaal nergens op want is binnen de film, die zich afspeelt in de caraiben, volledig toepasselijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Little Mermaid is verpest door belangrijke dingen in het verhaal te veranderen waardoor het nergens meer opslaat.
Door bijvoorbeeld niet die prins. Weet zijn naam ff niet meer. Ursela te laten verslaan met de boot. Waardoor Zeus niet inziet dat de mensheid nog niet zo slecht is. Zoals in het echte sprookje. En zo zijn er nog meer dingen. Om nog maar niet te beginnen over de vissen die realistisch er uit zien waardoor alle emotie weg is. En het vooral erg creepy maakt.
Nog los van het hele gedoe over de actrice
Vind het best wel een grote verandering. Het is zo een beetje de scene waar heel het sprookje naar toe werktquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met de actrice sloeg achteraf gezien helemaal nergens op want is binnen de film, die zich afspeelt in de caraiben, volledig toepasselijk.
Dat met die boot vind ik nou niet zo'n ingrijpende verandering, en daarnaast waren er nog heel wat andere zaken waardoor Triton het inzicht zou kunnen krijgen.
Botje zelf moest ik wel aan wennen. Maar ik denk dat een cartoony vis ook niet gewerkt had.
Guillermo del torros Pinocchioquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof ik alleen Pinocchio nog niet, maar die schijnt echt vre-se-lijk te zijn.
Die heb ik dan weer wel gezienquote:
Dit ja, ik zou haar eens als bond villain willen zien, acteert heel sterk in die serie.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:47 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels vind ik Secret Invasion toch wel leuk. En dan komt vooral door Olivia Coleman
Prima afleveringquote:
Ik ben bang dat ik je hier niet helemaal snap.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat hele gedoe met de actrice sloeg achteraf gezien helemaal nergens op want is binnen de film, die zich afspeelt in de caraiben, volledig toepasselijk.
Je maakt een Sneeuwwitje, waarin Sneeuwwitje niet meer wit als sneeuw is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:52 schreef Aether het volgende:
[..]
✓ latina-actrice als Sneeuwwitje
✓ overleg met mensen met dwerggroei
✓ dwergen nu magische wezens
✓ mix van alle lengtes, breedtes, huidskleuren en geslachten
Een gekleurde zeemeermin wat gezien de locatie prima past.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je hier niet helemaal snap.
Het hele gedoe vooraf over de kleur van de actrice, want Deense wateren, want onder de oceaanbodem kun je niet bruin worden etc. De hele setting van de nieuwe film is tropischer (ook best wel logisch gezien de vissenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je hier niet helemaal snap.
Ik zou dan nog eerder verwachten: sneeuwwitje in de kist en dat ze wakker wordt gekust door een andere prinses eventueel van kleur.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Meteen volledige genderswap
[ afbeelding ]
Genderneutraal dan toch.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik zou dan nog eerder verwachten: sneeuwwitje in de kist en dat ze wakker wordt gekust door een andere prinses eventueel van kleur.![]()
![]()
haha dat ze door het gekust wordt?quote:
Die kus zal er ook wel uitgehaald worden want ze heeft daar nooit toestemming voor gegevenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
haha dat ze door het gekust wordt?![]()
![]()
quote:Woke with a Kiss: The Media Controversy over Disneyland's “Snow White's Enchanted Wish” Ride
https://jaapl.org/content/49/4/651
Some critics say that the kiss constitutes a nonconsensual sexual advance, thereby claiming the moral high ground and stamping “canceled” on the ride.
Is dan de bedoeling dat we ook nog erbij bedenken dat er kennelijk ook Afrikaanse zeemeermensen als slaaf vervoerd zijn naar de Amerikas?quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hele gedoe vooraf over de kleur van de actrice, want Deense wateren, want onder de oceaanbodem kun je niet bruin worden etc. De hele setting van de nieuwe film is tropischer (ook best wel logisch gezien de vissen) en dus paste het voor mij prima dat ze een kleurtje heeft. Het is meer richting Caraiben verhuisd. En ineens snap je dan Sebastiaans accent ook
Ik vind haar perfect passen in het plaatje dat was neergezet. Eric dan weer niet, maar dat werd "verklaard".
Nee we bedenken erbij dat het een sprookje is en geen hyperrealistische film over zeemeermensen. Dan is de vraag over kiewen en hoe hun huid onderwater niet uitdroogt en rimpelig wordt ook nog niet aan de orde.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dan de bedoeling dat we ook nog erbij bedenken dat er kennelijk ook Afrikaanse zeemeermensen als slaaf vervoerd zijn naar de Amerikas?
Zonde. Ik ben misschien old skool maar vind fysieke media nog steeds fijn van tijd tot tijd.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Disney stopt met dvd's en blu ray's, te beginnen in Australie
https://www.filmvandaag.n(...)van-dvds-en-blu-rays
quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Sow. Dat is wel ff een pittige stap zeg. Zal mij benieuwen hoe dit in de rest van de wereld zal verlopen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Hier in den Haag draait ie nogquote:Op maandag 31 juli 2023 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
I k had hem liever vorige maand in de bios gezien, maar toen draaide hij al niet meer
Zeker omdat het totaal onzeker en willekerurig is of titels op de stream komen, er dan ook op blijven staan, zo ja welke stream, en zo ja tegen welke prijs.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonde. Ik ben misschien old skool maar vind fysieke media nog steeds fijn van tijd tot tijd.
Kut. Hopen dat dat niet doortrekt naar Europa of de VS. Haal elk jaar nog zo 20 dvd’s binnen (wel in 4k waar mogelijk, of blu-ray), vind het fijn om eigenaar te zijn van een fysiek product. Staat ook leuk in de kast. Heel verrassend is het niet overigens, maar tja.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Snowfall (2017)
Snowfall is een drama dat zich afspeelt aan het begin van de crack-epidemie in Los Angeles en gaat over de uiteindelijke impact ervan op de cultuur zoals we die nu kennen. De serie volgt een aantal personages tijdens een gewelddadige, woelige periode, onder wie Franklin Saint – een jonge straatondernemer op zoek naar macht -, Gustavo ‘El Oso’ Zapata – een Mexicaanse worstelaar die verstrikt raakt in de interne strijd van een misdaadkartel -, Teddy McDonald – een CIA-agent met een duister verleden die een geheime operatie begint voor financiering van de Nicaraguaanse Contra’s – en Lucia Villanueva, de eigengereide dochter van een Mexicaanse drugsbaron. In Snowfall draait alles uiteindelijk om geld, macht en invloed in Los Angeles. https://disneyplusaanbod.(...)/star/snowfall-2017/
Die kans zie ik totaal nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:37 schreef KingRadler het volgende:
grote kans dat straks veel Disney content weer op Netflix komt te zien
Dit is het begin dat kinderen opgroeien met aangepaste Disney Films.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef TLC het volgende:
Nee joh; ze stoppen niet voor niks met dvd verkoop (in Australië). Klanten naar Disney+. Dat is hun toekomst. Ze hebben Netflix niet nodig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Disney heeft geld Nodig. Netfix heeft zak met geld.
HBO heeft Netflix wel nodig veel content op Max gaat naar Netflixquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee joh; ze stoppen niet voor niks met dvd verkoop (in Australië). Klanten naar Disney+. Dat is hun toekomst. Ze hebben Netflix niet nodig.
Ging hier alleen om Disney.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:21 schreef KingRadler het volgende:
[..]
HBO heeft Netflix wel nodig veel content op Max gaat naar Netflix
Afgelopen nacht gezien prima film.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
Guardians of the Galaxy Vol. 3 staat online.
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
Guardians of the Galaxy Vol. 3 staat online.
Ik moest me ook inhouden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverd
Eens. Mooie trilogie, eigen stijltje, leuke verschillende karakters. Prima afronding ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd gehuild bij een Disney film. Gunn heeft een geweldige trilogie afgeleverd
Hier ook. Ik geniet nog steeds van vrijwel elke marvel film, maar dit was wel meteen een van m’n favorieten, net als de vorige guardian films.quote:
Ik heb het dus juist andersom. Die "realistische" actie- en spionage films kunnen me niet echt boeien. Ik ben altijd al meer van de fantasy-achtige helden geweest. X-MEN dus. Met bizarre en bijzondere krachten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:24 schreef DKUp het volgende:
Shang-Chi blijft wel een toffe film. Ik heb gewoon veel meer met de actiefilms zoals Captain America Winter Soldier, Civil War dan al die scifi shit met die slechte effecten.
Ik heb daar wel zin in. Vond Miss Marvel een leuke serie, en vond Spectrum in Wandavision ook leuk. Ben benieuwd of ze Captain Marvel samen wat minder nukkig en stoicijns en droog kunnen maken, en dat denk ik wel.quote:De trailer van The Marvels ziet er ook weer verschrikkelijk uit![]()
![]()
Best bizar hoe Captain Marvel is verpest.
Eigenlijk heb ik ook steeds meer dat ik niet tot de juiste doelgroep hoor. Marvel en DC zijn voor mij steeds minder interessant. Disney+ is er eigenlijk meer om die films en series thuis een keertje te kijken. X-Men was jaren geleden zo tof deel 1, 2 en Days of Future Pastquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het dus juist andersom. Die "realistische" actie- en spionage films kunnen me niet echt boeien. Ik ben altijd al meer van de fantasy-achtige helden geweest. X-MEN dus. Met bizarre en bijzondere krachten.
[..]
Ik heb daar wel zin in. Vond Miss Marvel een leuke serie, en vond Spectrum in Wandavision ook leuk. Ben benieuwd of ze Captain Marvel samen wat minder nukkig en stoicijns en droog kunnen maken, en dat denk ik wel.
Ik moest echt googlen wie die Flag Smashers ook alweer waren. Geen indruk gemaaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik ook steeds meer dat ik niet tot de juiste doelgroep hoor. Marvel en DC zijn voor mij steeds minder interessant. Disney+ is er eigenlijk meer om die films en series thuis een keertje te kijken. X-Men was jaren geleden zo tof deel 1, 2 en Days of Future Past
Skrulls, She-Hulk, Flag Smashers al die meuk zijn leuk voor de stripboeken maar komen echt matig over op tv en film.
Niet geheel verrassend in de jacht naar winstquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:02 schreef KingRadler het volgende:
Ook streamingdienst Disney+ gaat het delen van wachtwoorden aanpakken
Disney+-abonnees kunnen binnenkort mogelijk niet meer hun wachtwoord met bekenden delen. In navolging van Netflix wil ook Disney beginnen met handhaven.
"We onderzoeken momenteel actief manieren om het delen van accounts aan te pakken", zei Disney-topman Bob Iger woensdag bij de bekendmaking van de kwartaalcijfers. "Later dit jaar zullen we beginnen met het bijwerken van onze abonnementsovereenkomsten, met aanvullende voorwaarden."
https://www.nu.nl/tech/62(...)orden-aanpakken.html
Vraag je je toch af of ze ooit de animatiefilm heeft gezien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Disney kan deze dame beter op media training sturen. Ze heeft overduidelijk haar hart op de tong. Das niet altijd handig in media land.
[ twitter ]
Van een twitter account genaamd end wokeness.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
Disney kan deze dame beter op media training sturen. Ze heeft overduidelijk haar hart op de tong. Das niet altijd handig in media land.
[ twitter ]
Zie soms posts langskomen. Volg hem niet aangezien hij een racist conspiracy wappie is, maar soms heeft ie wel goede posts. Dit is overigens 1 van die accounts die veel geld heeft gekregen van Musk nav die nieuwe constructie bij Twitter.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van een twitter account genaamd end wokeness.
Bedankt weer, anti woke strijder, die je waarschijnlijk bent.
kusjekroel geintje natuurlijk, wat een rare griet
quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zonder te lezen: klinkt als de Speld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog gekker die gestoorde kale donkere vrouw van Will Smith is gecast als Rapunzel zag ik voorbij komen.
Disney wil niet meer ofzo.
https://mousetrapnews.com(...)live-action-tangled/
Snow White and the Seven Diversequote:Op maandag 14 augustus 2023 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog gekker die gestoorde kale donkere vrouw van Will Smith is gecast als Rapunzel zag ik voorbij komen.
Oh ik dacht even dat het echt wasquote:Op maandag 14 augustus 2023 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je de rest van de artikelen leest is het een Disney woke nieuws speld site.quote:Op maandag 14 augustus 2023 05:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonder te lezen: klinkt als de Speld.
moet ze dan een pruik dragen, cast dan iemand met lang haarquote:Op maandag 14 augustus 2023 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Not sure if serious, maar:quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:24 schreef KingRadler het volgende:
[..]
moet ze dan een pruik dragen, cast dan iemand met lang haar
De orginele films waren ook al vergaande aanpassingen op de orginele sprookjes. die veel te heftig zijn om zo een op een over te zetten. maar toen hoorde je niemand klagen over woke en dat dat allemaal niet mocht. mischien moet je gewoon naar de film kijken zoals hij nu wordt gemaakt en niet bezig zijn met een orgineel van meer dan 80 jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ze zoveel dingen veranderen hadden ze net zo goed een compleet andere film kunnen maken. Maar nee, ze willen wel gebruik maken van de naam van de origine film, en dus wel kijkers trekken die ervan uitgaan dat ze naar een live action verfilming van het sprookje gaan kijken. In plaats daarvan krijgen ze straks een totaal andere film voorgeschoteld.
Bij The Little Mermaid was de basis tenminste wel gewoon hetzelfde. Nu maken ze het wel heel extreem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |