Nee dat hebben ze niet. Vooral dat ene hele specifieke screenshotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze hebben Rogue haar kont gereduceerd, lol.
Nee, een vervolg.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:05 schreef Starflyer het volgende:
He, wat? Een remake van de uitstekende seie uit de jaren '80?
Ah, dus de animatiekwaliteit is consistent gebleven bij de jaren 90 dus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze niet. Vooral dat ene hele specifieke screenshot
Kijk maar eens naar andere afleveringen en scenes, net zo plat.
Haar kont wisselde per scene zowat.
Ja dus wie weet zit er wel een scene in dat ze ineens wel een volle vavavoom heeftquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dus de animatiekwaliteit is consistent gebleven bij de jaren 90 dus.
Komt omdat dit allemaal a list helden zijn die mensen leuk vinden. Hiervoor was Disney/marvel vooral bezig met woke onzin en obscure personages.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
De trailer voor Deadpool & Wolverine had een nieuw record aantal views in 24 uur voor een trailer. De Fantastic Four cast aankondiging wordt positief ontvangen. De X-Men trailer slaat ook wel aan.
Volgens mij is de koers gedraaid en komt het allemaal wel goed.
Heel goed! Films in de bios komen altijd beter over dan thuis.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog in de bios gezien
Ja ik wilde die dus heel graag zien, maar had geen tijdquote:Op maandag 25 maart 2024 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog in de bios gezien
X-Men is per definitie woke, dus dat gaat alleen maar "erger" worden (ik ben pro woke, dus prima, en zeer pro X-MEN).quote:Op maandag 25 maart 2024 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt omdat dit allemaal a list helden zijn die mensen leuk vinden. Hiervoor was Disney/marvel vooral bezig met woke onzin en obscure personages.
X-men is niet per definitie woke domme reddit amerikanen hebben dat bedacht.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
X-Men is per definitie woke, dus dat gaat alleen maar "erger" worden (ik ben pro woke, dus prima, en zeer pro X-MEN).
Maar obscure personages ben ik het wel mee eens. Vooral Eternals. Maar de avengers waren ook niet super populair en guardians of the galaxy waren ook heel erg obscuur. Bijna niemand ooit iets van gehoord. Didn't stop that from being a succes. Dus dat had met Eternals ook prima kunnen gebeuren.
Er zat enorm veel storyline in 1 afleveringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:34 schreef Ang3l het volgende:
In leuker nieuws: vanavond afl 3 kijken van X-MEN
Ik vond de eerste 2 heerlijk
Ik meen 10.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is die Xmen 97 serie toch? Misschien ook eens kijken als alles erop staat. Hoeveel eps komen er?
Net ep 3 begonnen! Wel tof tot nu toe ja. Enige is dat je wel heel erg moet opletten. Maar als dat Japans en Engels door elkaar. En dat engels moet dan eigenlijk Portugees zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 16:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
Wat is shogun toch een goede serie. Echt een aanrader.
Ja klopt maar in latere afleveringen krijgt het feit dat ze andere talen spreken ook een extra dimensie. echt heel goed gedaan. en dat is een van de dingen die het wat mij betreft zo tof maakt. sommige scenes zouden zonder die taalverschillen niet gemaakt kunnen worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net ep 3 begonnen! Wel tof tot nu toe ja. Enige is dat je wel heel erg moet opletten. Maar als dat Japans en Engels door elkaar. En dat engels moet dan eigenlijk Portugees zijn
Oh mee eens hoor! (tot nu toe dan. Zo ff ep 4 kijken) Ik merk alleen dat ik soms stukjes terug moet spoelen omdat ik dan even op mijn telefoon keek of wat dan ookquote:Op woensdag 3 april 2024 20:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja klopt maar in latere afleveringen krijgt het feit dat ze andere talen spreken ook een extra dimensie. echt heel goed gedaan. en dat is een van de dingen die het wat mij betreft zo tof maakt. sommige scenes zouden zonder die taalverschillen niet gemaakt kunnen worden.
Ik heb ooit dat proefabonnementje van 3 of 6 maanden gehad voor een euro? Dat was prima, want de dienst werkte niet lekker.quote:Op vrijdag 8 september 2023 02:37 schreef Aether het volgende:
Disney verhoogt abonnementsprijs Disney+ in november naar 11 euro per maand
https://tweakers.net/nieu(...)-euro-per-maand.html
Dit zijn wel terechte klachten vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ooit dat proefabonnementje van 3 of 6 maanden gehad voor een euro? Dat was prima, want de dienst werkte niet lekker.
Ik heb mijn bootje gepakt en mijn piratenhoed. Geen gezeik meer met weggeknipte scènes zonder melding (Scrubs!), ongewenst met AI-nepremasterede lelijke beelden (The Simpsons!), aangepaste scènes (Splash, met digitaal langer gemaakt haar om over de kont heen te vallen, kom óp zeg), klaar mee. Dáág.
quote:
Gekeken en gekeken.quote:
Oh ja oh ja, ik vergeet die steedsquote:Op donderdag 18 april 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
X-MEN '97 is wel echt meesterlijk nostalgisch goed zeg.
Er zijn er nu 6 uit, dus je kan bijna alles bingenquote:Op donderdag 18 april 2024 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja oh ja, ik vergeet die steeds
Jankuuuuuuuuuuuuuuuhhhhquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
All of us Strangers verschijnt komende week op Disney+. Aanrader voor de (arthouse)-liefhebber.
Fijn, die heeft hier maar twee keer gedraaid ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
All of us Strangers verschijnt komende week op Disney+. Aanrader voor de (arthouse)-liefhebber.
Oh die wil ik ook wel eens kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
De Jim Henson documentaire is een aanrader, het einde is erg ontroerend
quote:Disney+ wil in september 2024 beginnen met het tegengaan van 'password sharing', oftewel het delen van streamingaccounts met mensen buiten het eigen huishouden. De streamingdienst kondigde precies een jaar geleden al aan dat het Netflix achterna wilde in dit strengere beleid, maar abonnees merkten er tot nu toe weinig van. Volgens Disney-baas Bob Iger gaat dat vanaf september veranderen.
https://www.filmvandaag.n(...)uw-beleid-aanstaande
Dat zal een domper zijn voor de andere 6 onder mijn accountquote:
Ik share met niemand maar kijk zelf zowel bij mij als bij mijn vriendin hoe werkt dat .quote:
Dan kan je op één van de locaties waarschijnlijk niet meer kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik share met niemand maar kijk zelf zowel bij mij als bij mijn vriendin hoe werkt dat .
Oh dat is vervelend de ene keer kijken we bij mij een filmpje en een andere keer bij haar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan je op één van de locaties waarschijnlijk niet meer kijken.
Er is een oplossing voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend de ene keer kijken we bij mij een filmpje en een andere keer bij haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Met je eigen app via Chromecast op haar tv kijken moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend de ene keer kijken we bij mij een filmpje en een andere keer bij haar.
Wel een old skool Chromecast, niet die witte van nu. Daarop moet je namelijk inloggen en dan herkent dat ding het andere ip adres.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met je eigen app via Chromecast op haar tv kijken moet geen probleem zijn.
Dan gaan mensen dus weer meer downloaden.quote:
hoe doe je dat met Nf dan? minimaal 1x in de maand bij die vrienden op hun wifi de Nf app even opstarten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan gaan mensen dus weer meer downloaden.
Ik heb zelf Prime en HBO , deel ik met vrienden waar ik weer Disney+ en Netflix van krijg.
Dat betaalt een vriend van me maar die betaalt ook extra en dan mocht je het account delen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoe doe je dat met Nf dan? minimaal 1x in de maand bij die vrienden op hun wifi de Nf app even opstarten?
oh jij hangt gewoon onder zijn abonnement met een extra 1 profiel abonnement. En daar hoef jij niet aan mee te betalen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat betaalt een vriend van me maar die betaalt ook extra en dan mocht je het account delen.
Kennelijk ja.. er zijn er nog 2 die erbij zitten.. erg aardig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh jij hangt gewoon onder zijn abonnement met een extra 1 profiel abonnement. En daar hoef jij niet aan mee te betalen?wat een barmhartigheid.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een oplossing voor.Dumpen kan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.bbc.com/news/articles/c8jl0ekjr0go.amp
Heftig dit.
Als je iets overkomt in een Disney park en je hebt Disney+ kan je volgens Disney fluiten naar je schade vergoeding.
Hopelijk maakt de rechter Disney met de grond gelijk, maar vast niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben wel benieuwd naar de uitkomst van dit verhaal.
In de EU gaan restaurants ook beter om met mensen met voedselallergieën.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
elke rechter in de EU zal het argument van disney van tafel vegen, dit is een typisch amerikaans dingetje, settle out of court
Je zou toch verwachten dat het inmiddels wel beetje de standaard is. Maar ja slim is het wel van ze want ze weten ook wel dat veel mensen nu een 4K TV hebben en dus ook die kwaliteit willen hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tyft op joh, weer eentje die 4K splitst.
[ afbeelding ]
Dit geldt vanaf 21 november. Als je verlengdatum dus daarna valt, ga je naar Premium:quote:Op donderdag 22 augustus 2024 @ 13:23 schreef Aether het volgende:
Bestaande abonnee's (¤ 10,99) gaan automatisch naar het Premium (¤ 13,99) abonnement.
(citaat uit persbericht)quote:Bestaande abonnees die ervoor kiezen om niet over te stappen, krijgen de nieuwe prijs van ¤ 13,99 in rekening vanaf hun volgende factuurdatum op of na 21 november
This is the wayquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoelang ik nog mee kan kijken op Disney. Ga zelf geen abonnement nemen, ik kijk het zo weinig. Misschien keer dan een maandje om alles bij te kijken wat nieuw is in een jaar ofzo wat leuk is.
Je hebt ook nog een kersticon, dus dat jij iets achterloopt weten wequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen 4K-tv dus ga gewoon voor het middelste abonnementHeb bij Netflix ook het goedkoopste abonnement.
Hier gaat ie er per september ook uit, tijd om de piratenhoed weer af te stoffen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:11 schreef PirE het volgende:
¤13,99 voor een dienst die ik zelden gebruik wordt toch wel erg duur. Vergeet al iedere maand op te zeggen nu maar eens echt werk van maken.
Same, die 4k scherpte interesseert me echt niet genoeg voor wat marvel films en een jaren 90 X-Men serie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen 4K-tv dus ga gewoon voor het middelste abonnementHeb bij Netflix ook het goedkoopste abonnement.
Ah dan snap ik wel dat de abo prijs omhoog moetquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
Gaan nu geruchten dat Robert Downey Jr 95 miljoen krijgt om Dr doom te spelen.![]()
Ja bizar. Oke het is wel voor 2 films en wat cameos. Niet dat dat het heel veel beter maaktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah dan snap ik wel dat de abo prijs omhoog moet
Sure, maar ook wel echt een hoop minder nieuw aanbod (voor mij althans).quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Disney nog altijd goedkoper dan Netflix
Ah, dus ze gaan verder met riskante dure projecten in een markt die over het hoogtepunt heen is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
Gaan nu geruchten dat Robert Downey Jr 95 miljoen krijgt om Dr doom te spelen.![]()
Ben dur ingetraptquote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef over_hedge het volgende:
https://www.disneyplus.co(...)ome-back?pinned=true
D+ 12 euro voor 3 maanden.
De teringquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef over_hedge het volgende:
9-1-1 was het niet..quote:Op donderdag 12 september 2024 19:40 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ben dur ingetrapt![]()
Dat 9-1-1, is dat echt zo goed?
( Alle seizoenen van Modern Family achter de hand..)
Vanmiddag kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |