Gewoon op vieze ondergrondjes als kunstgras en smashcourt gaan spelen, dan stuit de bal niet opquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef Knipoogje het volgende:
Kick service op mijn enkelhandige backhand is ook mijn grootste nachtmerrie elke wedstrijd (als 4tje)
Dat luistert zo nauw dan.
Dat geldt voor ongeveer elke tennisserquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
tstsipas moet echt aan zn backhand gaan werken...wat een verschil met wawrinka
Marion Bartoli en een soort Jomandagewaadquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik schakel helaas net te laat in, maar wie was dat en wat had ze aan?!
Fantastisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Marion Bartoli en een soort Jomandagewaad
Wawrinka in zijn topdagen wellicht. De huidige backhand van WaWa is een zwabber. Vliegt echt alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
Is er op dit moment eigenlijk een speler met zo'n briljant sterke backhand? Kom even op niemand.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wawrinka in zijn topdagen wellicht. De huidige backhand van WaWa is een zwabber. Vliegt echt alle kanten op.
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is er op dit moment eigenlijk een speler met zo'n briljant sterke backhand? Kom even op niemand.
Roland Garros 2015quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
Echt een heerlijk filmpje dit!quote:
Wauw knap van die Braziliaanse zeg. Al gun ik het Ons Jabeur altijd zeer, toch wel respect voor die Braziliaanse na haar enorm zware wedstrijd tegen Sorribes Tormo, waar ze een achterstand omboog.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef superniger het volgende:
Exit Jabeur met haar bolle kop en snor.
Racist!!!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef superniger het volgende:
Exit Jabeur met haar bolle kop en snor.
1 lukt iedereen welquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:00 schreef GwaiLow het volgende:
Die Haddad is eigenlijk een hele matige speelster. Wel een vechter, en lijkt mentaal sterk. Toch kan ik mij niet voorstellen dat ze een game gaat pakken van Swiatek.
Ag zelfs die matige Amerikaan heeft er nu al 2quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Swiatek won in de 3e ronde nog met 6-0 6-0 van een Chinees
Ja die speelt ook goed. Al zakt Zverev wel wat in.quote:
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken, maar bij de wedstrijd die ik zie moet ie toch behoorlijk hard werken voor z'n punten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:15 schreef GwaiLow het volgende:
Ai, die Argentijn is helemaal niets. Leuk voor Zverev. Dit wint hij met 2 vingers in zijn neus.
Ja, wellicht was het een fase van de wedstrijd. Ik zie inderdaad dat hij nu wel sterker speelt. Dat is maar goed ook, want zoals hij in de vorige set speelde hadden wij zelfs kans op een paar games gehadquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken, maar bij de wedstrijd die ik zie moet ie toch behoorlijk hard werken voor z'n punten.
Toch veel speler die de toss winnen maar ervoor kiezen om de service te ontvangen. Nu ook Rune die daarvoor koos. Misschien toch wel een slimme keuze, omdat veel spelers toch altijd met wat extra spanning aan een wedstrijd beginnen.quote:
Heeft hem echt geholpen inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch veel speler die de toss winnen maar ervoor kiezen om de service te ontvangen. Nu ook Rune die daarvoor koos. Misschien toch wel een slimme keuze, omdat veel spelers toch altijd met wat extra spanning aan een wedstrijd beginnen.
Ja, want je zag duidelijk dat Ruud erg moeizaam aan die game begon en wat gekke foutjes maakte. Rune kreeg 2 breakpoints, maar Ruud won toch de game nog. Waarschijnlijk is dit statistisch gezien wel de beste keuze hoor.quote:
Ik heb de eerste rondepartij van Ruud tegen Ymer live bijgewoond en dat was een behoorlijk vermakelijke partij, hij is niet altijd saaiquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Wat een enorme flopshow tot nu toe. Ruud is al verschrikkelijk saai en dan heb je deze meltdown van Rune er nog bij
Zou ook niet weten waarom ie saai zou zijn. Mooie stijl. En laat bij vlagen briljant tennis zien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb de eerste rondepartij van Ruud tegen Ymer live bijgewoond en dat was een behoorlijk vermakelijke partij, hij is niet altijd saai
samen met tsitsipasje afgesproken dat ze kun kwartfinale maar laten schieten pffffffquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:16 schreef Marcoss het volgende:
Die Rune Holger bakt er echt helemaal niks van
Hij doet me denken aan Djokovic maar dan zonder karakter om je aan te ergerenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:20 schreef EP3 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom ie saai zou zijn. Mooie stijl. En laat bij vlagen briljant tennis zien.
Ik vind 1 Djoko meer dan genoeg,quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Djokovic maar dan zonder karakter om je aan te ergeren
Hier keek ik eigenlijk niet zo van op. Granollers en Zeballos zijn wat mij betreft net even van een ander kaliber. Onze Koolhof en Skupski zijn aardig, en qua ranking misschien de favoriet. Maar had absoluut niet verwacht dat ze dit duel zouden winnen. In Rome verloor K&S zelfs nog van Haase en Zandschulpquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Koolhof/Skupski blijven ook maar falen, hoe kan het dat ze #1 zijn, ze winnen vrijwel geen enkele grote titel.
Publiek is wel op zijn hand nu.quote:
Ruud is leuk, heeft echt wel humor. Ook Rune voegt natuurlijk wat toe. Kan vreselijk irritant zijn, maar is wel echt een vechter en een winnaar.quote:
Dat zeker! Extreem wispelturig maar geeft niet opquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ruud is leuk, heeft echt wel humor. Ook Rune voegt natuurlijk wat toe. Kan vreselijk irritant zijn, maar is wel echt een vechter en een winnaar.
Dat laatste viel me ook op. Straalt echt slecht af op het toernooi. Maak die plekken dan gewoon iets goedkoper.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben ze slechts 1 potje als je kaartje voor de avondsessie hebt? Ben benieuwd wat die plekken vooraan kosten? Overdag is zijn die plaatsen echt helemaal leeg, terwijl het iets hoger op de tribune soms redelijke volle bak is.
Avondsessie is 1 potje. Volgens mij zijn de boxen vooraan veel sponsorplekken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben ze slechts 1 potje als je kaartje voor de avondsessie hebt? Ben benieuwd wat die plekken vooraan kosten? Overdag is zijn die plaatsen echt helemaal leeg, terwijl het iets hoger op de tribune soms redelijke volle bak is.
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste viel me ook op. Straalt echt slecht af op het toernooi. Maak die plekken dan gewoon iets goedkoper.
Ja, heel zonde. Zijn mensen met geld teveel en die willen lekker de vrijheid hebben om op de stoeltjes te kunnen gaan zitten wanneer ze daar zin in hebben. Ziet er sneu uit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.
Zo zonde.
Wij wilden ook het liefst kaarten voor PC maar toen wij aan de beurt waren voor kaartjes, waren die voor geen enkele dag meer te krijgen. Daarom zijn we voor Suzanne Lenglen gegaan. (Achteraf heel blij mee, vond dat een leuker court).quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heel zonde. Zijn mensen met geld teveel en die willen lekker de vrijheid hebben om op de stoeltjes te kunnen gaan zitten wanneer ze daar zin in hebben. Ziet er sneu uit.
Dat is echt jammer inderdaad. Dat zie je bij de andere Grand Slams een stuk minder voor m'n gevoelquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.
Zo zonde.
Ik ook niet! Benieuwd of Rune dit volhoudt en/of Ruud zijn spel weer wat kan opkrikken met minder foutenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:05 schreef EP3 het volgende:
We krijgen wellicht nog n wedstrijd. Zag ik niet meer gebeuren, eerlijk gezegd.
Jammer dat ie eerst 2 sets helemaal niets klaarspeeldequote:Op woensdag 7 juni 2023 23:15 schreef EP3 het volgende:
Toch knap dat Rune er nog n mooie wedstrijd van heeft weten te maken.
Heel sterk van Ruud. Enorm goed gespeeld. Holger had wel wat last van het een en ander natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moet zeggen toch knap van Ruud. Je denkt nu gaat ie flink wegzakken op de wereldranglijst, maar dan perst ie toch dit eruit.
Gewoon ontzettend degelijk en weinig fouten makenquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moet zeggen toch knap van Ruud. Je denkt nu gaat ie flink wegzakken op de wereldranglijst, maar dan perst ie toch dit eruit.
Al die fouten in set 1 en 2 had echt niks met een blessure te makenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel sterk van Ruud. Enorm goed gespeeld. Holger had wel wat last van het een en ander natuurlijk.
Nee klopt hoor. Ruud heeft ook gewoon echt goed gespeeld. Credits naar hem. Zijn toch 2 mooie halve finales bij de heren. Echt wel affiches waar ik naar uitkijk. De finale is op papier wel wat minder imo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Al die fouten in set 1 en 2 had echt niks met een blessure te maken
Met Djokovic in de finale wordt het saai, met Alcaraz in de finale wordt dat ook een leuke pot wellicht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee klopt hoor. Ruud heeft ook gewoon echt goed gespeeld. Credits naar hem. Zijn toch 2 mooie halve finales bij de heren. Echt wel affiches waar ik naar uitkijk. De finale is op papier wel wat minder imo.
Bij de dames is Swiatek tegen Haddad vrij saai. Dat gaat echt een extreme sloopwedstrijd worden. Die ander wel interessant.
Bookies zeggen van wel, en ik denk het eigenlijk ook wel. Ook al heeft Djokovic wel veel meer ervaring, denk toch dat Alcaraz net even beter is op dit moment. Al is het wel even de vraag of Alcaraz aanvallend goed gaat spelen. Zijn aanvallende shots moeten wel lukken, anders is Djoko te sterk en stabiel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met Djokovic in de finale wordt het saai, met Alcaraz in de finale wordt dat ook een leuke pot wellicht.
Is Alcaraz favoriet tegen Djokovic? Ik zou zeggen van wel.
Corretja?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is die man ook alweer die regelmatig de on court interviews doet na de wedstrijd? Bedoel niet Pioline, maar volgens mij een andere Franse ex topspeler.
Volgens mij is Djoko de afgelopen 10 jaar nog nooit zo'n grote underdog geweest bij de bookies.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is Alcaraz favoriet tegen Djokovic? Ik zou zeggen van wel.
Fabrice Santoroquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is die man ook alweer die regelmatig de on court interviews doet na de wedstrijd? Bedoel niet Pioline, maar volgens mij een andere Franse ex topspeler.
Volgens mij omdat ze het spinden dat het ballenmeisje bewust geraakt werd door de weggeslagen balquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist eerder in de week, maar op welke grond hadden Sorribes Tormo en Bouzkova het recht op een protest en daaropvolgende diskwalificatie van Kato en Sutjiadi?
Ja, welke malloot bedenkt zoiets,quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Die kerstjingle in die reclamespot van Eurosport komt me trouwens ook wel m'n neus uit.
Bijzonder. Al helemaal dat de hoofdscheidsrechter daar blijkbaar in mee is gegaan. Blij dat Kato vandaag de titel gepakt heeft dan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze het spinden dat het ballenmeisje bewust geraakt werd door de weggeslagen bal
Vreselijk inderdaad, ik zet standaard het geluid uit bij reclames. Ook die van DHL met Coldplayquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Die kerstjingle in die reclamespot van Eurosport komt me trouwens ook wel m'n neus uit.
Haha, dat is ook de bedoeling volgens mij. Die ga je nooit meer vergeten, en dat is wat ze willen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Tja, het is een beetje sneu. Aan de andere kant weet ik niet of Sorribes of Bouzkova dit zelf ook een keer hebben meegemaakt, en toen wel gediskwalificeerd zijn. In dat geval zou ik het protest wel begrijpen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er bij de ene wedstrijd wel diskwalificatie is, en de andere niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist eerder in de week, maar op welke grond hadden Sorribes Tormo en Bouzkova het recht op een protest en daaropvolgende diskwalificatie van Kato en Sutjiadi?
Er was al een waarschuwing uitgedeeld, er waren excuses gemaakt....maar Sorribes en Bouzkova moesten per se door blijven gaan tot ze gratis naar de volgende ronde konden?
Pff ja moet ze nu wel dr eigen game behouden , want anders is het over in de 3e set .... Maar iderdaad wel een bazinga matchquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:43 schreef EP3 het volgende:
Wel hoog niveau. Hopelijk trekt Muchova aan het langste eind.
Niet flieft, maar ze heeft wel watquote:
Lukaschenko fan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:22 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat die Loekasjenko-fan eruit ligt
Difficult question. Right now.quote:
Want mensen in een dictatuur kunnen vrijuit praten?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Difficult question. Right now.
I rest my case.
Dat soort vragen zijn sowieso lachwekkend.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Want mensen in een dictatuur kunnen vrijuit praten?
Inderdaad, en het staat waarschijnlijk ook in hun contract of in de algemene voorwaarden van RG.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:05 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dat soort vragen zijn sowieso lachwekkend.
Ze zijn er om te tennissen, niet om hun politieke voorkeuren te ventileren.
Djokovic nooit onderschatten in een best of 5.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
Denken jullie dat Djokovic enige kans maakt tegen Alcarazgod? Ik denk het niet. Verwacht zelf dat Alcaraz in drie sets wint.
Hij pakt ms nog wel n setje. Maar zie m niet winnen, nee.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
Denken jullie dat Djokovic enige kans maakt tegen Alcarazgod? Ik denk het niet. Verwacht zelf dat Alcaraz in drie sets wint.
Ballenkinderen raken is in principe een DQ (alhoewel daar ook vaak zat mee gemarchandeerd is), alleen was hier duidelijk geen sprake van opzet/woede/kracht of iets in die trant. Zelfs die waarschuwing die ze oorspronkelijk kreeg vond ik al zwaar. Maar die twee tegenstanders, die respectievelijk met de rug naar de situatie en de blik naar de grond gericht waren stonden erop dat de supervisor erbij werd gehaald en bleven aandringen op een default.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, het is een beetje sneu. Aan de andere kant weet ik niet of Sorribes of Bouzkova dit zelf ook een keer hebben meegemaakt, en toen wel gediskwalificeerd zijn. In dat geval zou ik het protest wel begrijpen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er bij de ene wedstrijd wel diskwalificatie is, en de andere niet.
Dat kind was gewoon geschrokken, meer niet. En ik kan me ook nog wel voorstellen dat je dan even moet janken, zeker omdat het ook best een spannende omgeving is waarin zoiets gebeurt. Dus ik zou niet willen zeggen dat het ballenmeisje overdreven reageerde.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ballenkinderen raken is in principe een DQ (alhoewel daar ook vaak zat mee gemarchandeerd is), alleen was hier duidelijk geen sprake van opzet/woede/kracht of iets in die trant. Zelfs die waarschuwing die ze oorspronkelijk kreeg vond ik al zwaar. Maar die twee tegenstanders, die respectievelijk met de rug naar de situatie en de blik naar de grond gericht waren stonden erop dat de supervisor erbij werd gehaald en bleven aandringen op een default.
En die supervisor zegt dan dat ze verantwoordelijk is als er iemand gewond raakt. Tja ik weet niet hoor, maar zo'n zacht geslagen balletje daar heeft zelfs dat aanstellerige ballenmeisje dat deed alsof ze net aan een moordaanslag was ontsnapt geen centje pijn van gehad.
Ja, de speelster sloeg de bal duidelijk niet in boosheid weg.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ballenkinderen raken is in principe een DQ (alhoewel daar ook vaak zat mee gemarchandeerd is), alleen was hier duidelijk geen sprake van opzet/woede/kracht of iets in die trant. Zelfs die waarschuwing die ze oorspronkelijk kreeg vond ik al zwaar. Maar die twee tegenstanders, die respectievelijk met de rug naar de situatie en de blik naar de grond gericht waren stonden erop dat de supervisor erbij werd gehaald en bleven aandringen op een default.
En die supervisor zegt dan dat ze verantwoordelijk is als er iemand gewond raakt. Tja ik weet niet hoor, maar zo'n zacht geslagen balletje daar heeft zelfs dat aanstellerige ballenmeisje dat deed alsof ze net aan een moordaanslag was ontsnapt geen centje pijn van gehad.
Ze zag de bal duidelijk aankomen en dook ineen, in plaats van dat balletje gewoon op te vangen. Ik vind het een enorm overdreven reactie om jezelf dan huilend van de baan af te laten begeleiden. Als je hier al van schrikt dan moet je je afvragen of ballenmeisje wel een geschikte invulling van je tijd is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat kind was gewoon geschrokken, meer niet. En ik kan me ook nog wel voorstellen dat je dan even moet janken, zeker omdat het ook best een spannende omgeving is waarin zoiets gebeurt. Dus ik zou niet willen zeggen dat het ballenmeisje overdreven reageerde.
De enige echte buitensporige reacties kwamen van de tegenstanders en de umpire, met hun DQ.
Je kunt het hokje Ongeschikt wel aankruisen jaquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zag de bal duidelijk aankomen en dook ineen, in plaats van dat balletje gewoon op te vangen. Ik vind het een enorm overdreven reactie om jezelf dan huilend van de baan af te laten begeleiden. Als je hier al van schrikt dan moet je je afvragen of ballenmeisje wel een geschikte invulling van je tijd is.
Ze hadden dat ballenmeisje moeten diskwalificeren ja.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt het hokje Ongeschikt wel aankruisen ja. Maar het blijft een kind. De DQ is niet aan haar te wijten.
Goed dat je er bent! Volg je alles? Of kijk je sporadisch deze keer?quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, de speelster sloeg de bal duidelijk niet in boosheid weg.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haddad Maia - Muchova zou wel een enigszins verrassende finale zijn (maar ook weer niet)
quote:
Dank je wel. Ja, ik volg het redelijk op de voet. Ben weer een week vrij om alles te zien. En jij?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Goed dat je er bent! Volg je alles? Of kijk je sporadisch deze keer?
Haha, deze ballen hadden niemand geraakt als ze niet waren gevangen. En het ballenmeisje uit de dubbelwedstrijd had al 2 ballen in haar handquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef BobW het volgende:
Federer heeft wel geluk gehad dat ze in Australië wel kunnen vangen.
Ja zeker, ik heb tijdens werk altijd wedstrijden aan staan, dus ik volg ook veel. Het was toch weer een aantal keer genieten geblazen dit toernooi. Alcaraz-Djokovic kan echt een heerlijke pot gaan worden!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Ja, ik volg het redelijk op de voet. Ben weer een week vrij om alles te zien. En jij?
Ben benieuwd naar Alcaraz-Djokovic.
O, mooi. Ja, zeker. Dit filmpje al eens gezien:quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja zeker, ik heb tijdens werk altijd wedstrijden aan staan, dus ik volg ook veel. Het was toch weer een aantal keer genieten geblazen dit toernooi. Alcaraz-Djokovic kan echt een heerlijke pot gaan worden!
Als die dat iedere rally doet wordt het 3x 6-0 voor djokovicquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, mooi. Ja, zeker. Dit filmpje al eens gezien:
Dit vind ik altijd zo interessant, dat dit soort filmpjes viral gaan. Een gemiddelde clubspeler van nivaeu 4 kan dit ook...quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, mooi. Ja, zeker. Dit filmpje al eens gezien:
Sow.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als die dat iedere rally doet wordt het 3x 6-0 voor djokovic
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand zien doen. Wel je racket om je vinger laten draaien in dat gat (heeft dat een naam) maar niet het draaiend houden door het af en toe een tikje te geven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo interessant, dat dit soort filmpjes viral gaan. Een gemiddelde clubspeler van nivaeu 4 kan dit ook...
Klinkt goed. Ik teken ervoor. En zou Zverev of Ruud een kans tegen hem hebben? Ik denk dat Ruud noch tegen Alcaraz noch tegen Djokovic een kans heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk dat die dekselse Djokovic het toch weer gaat doen. Dat is een sluipmoordenaar. Alcaraz wint vrij gemakkelijk van Tsitsipas, Djokovic moet een setje laten aan Khachanov. Dan denk je: Alcaraz favoriet. Maar wat Norrage al zegt: Djokovic is er een meester in om de sterke punten van zijn tegenstander te neutraliseren waardoor de wedstrijd meestal totaal anders wordt dan je verwacht. Federer had een sterke service? Djokovic returneerde als de beste. Idem vwb het passeren van een tegenstander die service/volley speelt. Nadal beet zich vast in ralleys? Dan geen Djokovic dat ook doen, en beter vaak. Daarbij heeft Alcaraz volgens mij nog nooit van Djokovic gewonnen over 3 gewonnen sets. Ook iets wat mentaal een probleem kan zijn.
Ik voorspel Djoko in 4.
Vingerenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand zien doen. Wel je racket om je vinger laten draaien in dat gat (heeft dat een naam) maar niet het draaiend houden door het af en toe een tikje te geven.
Denk wel dat de hitte een rol kan gaan spelen. Alcarez lijkt mij fitter, wat ook logisch is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk dat die dekselse Djokovic het toch weer gaat doen. Dat is een sluipmoordenaar. Alcaraz wint vrij gemakkelijk van Tsitsipas, Djokovic moet een setje laten aan Khachanov. Dan denk je: Alcaraz favoriet. Maar wat Norrage al zegt: Djokovic is er een meester in om de sterke punten van zijn tegenstander te neutraliseren waardoor de wedstrijd meestal totaal anders wordt dan je verwacht. Federer had een sterke service? Djokovic returneerde als de beste. Idem vwb het passeren van een tegenstander die service/volley speelt. Nadal beet zich vast in ralleys? Dan geen Djokovic dat ook doen, en beter vaak. Daarbij heeft Alcaraz volgens mij nog nooit van Djokovic gewonnen over 3 gewonnen sets. Ook iets wat mentaal een probleem kan zijn.
Ik voorspel Djoko in 4.
Denk dat ze beiden weinig kans hebben, al klopt het wel wat Norrage zegt w.b. Zverev. Al voelt Carlos-Djoko al aan als een finale, met alle respect voor Ruud en Zverev.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik teken ervoor. En zou Zverev of Ruud een kans tegen hem hebben? Ik denk dat Ruud noch tegen Alcaraz noch tegen Djokovic een kans heeft.
Ik heb simpele leken dat zien doen, en nog coolere moves dan dat. Ik snap het gedoe nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand zien doen. Wel je racket om je vinger laten draaien in dat gat (heeft dat een naam) maar niet het draaiend houden door het af en toe een tikje te geven.
Deze act heeft ie iedere GS. Uiteindelijk wint ie toch.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het idee dat Djoko bij die struikelpartij geblesseerd leek te raken aan zijn bilspier/hamstring...
Ja Alcaraz haalt gemiddeld een hoger niveau, maar dat ook op dit podium brengen is bij hem wel meer de vraag dan bij Djokoquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:24 schreef EP3 het volgende:
[..]
Volgens mij is Djoko de afgelopen 10 jaar nog nooit zo'n grote underdog geweest bij de bookies.
Wellicht vs Nadal.
Je ziet 'm worstelen met de omstandigheden, maar ik denk dat ie daar vanzelf aan gaat wennen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:53 schreef boskameel het volgende:
Toch wel veel foutjes van Alcaraz, vooral op de backhand.
Hopelijk. Hij moet ff wat meer in z’n spel komen lijkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet 'm worstelen met de omstandigheden, maar ik denk dat ie daar vanzelf aan gaat wennen.
Natuurlijk niet, degene die het best met de omstandigheden omgaat wint. Vaak is dat de mentaal sterkere trouwens.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:01 schreef leukeditter het volgende:
novak houd alcaraz diep met de backhand , dat vind onze spanjool niks...maar met deze wind zal de gelukkigste winnen
hij is gewoon wat beter dan alcaraz...doe je niet veel aanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer dat de altijd volksmennende klootzak Novak D. de eerste set won.
Maar Alcaraz is net 20 geworden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:45 schreef Parelhoofd het volgende:
Er is al 15 jaar lang geen next-gen succesvol geweest, bizar. Alcaraz had allang een handjevol slams moeten winnen als hij echt relevant was.
Diep respect, ook voor deze razende Balkan-gek.
Dat denk ik ook. Let op, Djokovic pakt dit, getuige de laatste twee punten, Djokovic en Nadal met pensioen volgend jaar, en dan pakt Alcaraz en de rest van de ranglijstvulling hun slam; zijn het allemaal “laatbloeiers”😂quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Alcaraz is net 20 geworden.
Ik vind wel, als Alcaraz op toppen van z'n kunnen niet van de 36-jarige Djokovic op gravel kan winnen, en vervolgens het tennis gaat domineren, dat vrij veelzeggend is voor het komende tijdperk.
Vrij cruciale pot dit voor de toekomst van het tennis dus.
Iedereen lijkt te vergeten dat Nadal, Federer en Djokovic alledrie tot de beste aller tijden gerekend moeten worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Alcaraz is net 20 geworden.
Ik vind wel, als Alcaraz op toppen van z'n kunnen niet van de 36-jarige Djokovic op gravel kan winnen, en vervolgens het tennis gaat domineren, dat vrij veelzeggend is voor het komende tijdperk.
Vrij cruciale pot dit voor de toekomst van het tennis dus.
Omdat het een gewone werkdag is?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoezo zijn er trouwens nog steeds lege plekken daar
Volgens mij vergeet helemaal niemand datquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef EP3 het volgende:
[..]
Iedereen lijkt te vergeten dat Nadal, Federer en Djokovic alledrie tot de beste aller tijden gerekend moeten worden.
Je kan onmogelijk verwachten dat er daarachter weer n rijtje klaarstaat om zich daar even tussen te nestelen.
Ik was blij dat we van reetplukker af waren, nu zitten we opgescheept met nog 15 jaar ditquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Die gebaartjes steeds van Al Kras na elk gewonnen punt worden met de game irritanter.
Jeugdigheid.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Die gebaartjes steeds van Al Kras na elk gewonnen punt worden met de game irritanter.
Een uiterst onaangenaam vooruitzicht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was blij dat we van reetplukker af waren, nu zitten we opgescheept met nog 15 jaar dit
2/5 op breakpoints. Ik heb de statistiek er niet bij maar hij zal niet 40% van de return punten pakken. En Alcaraz is mentaal ook sterk natuurlijk, die speelt ook goed op de belangrijke punten (alleen niet niveau Djokovic).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:09 schreef leukeditter het volgende:
djoko maakt belangrijke punten maar mist ze ook allemaal in returngames
Ik vrees dat we enorm verwend zijn geraakt de afgelopen decennia met de grote 3.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet helemaal niemand dat.
Zelf begon ik tennis te volgen ten tijden van Sampras. Daar was het idee van dat hij beter was dan de generatie ervoor. Toen kwamen de grote drie, ook weer duidelijk beter. Ik denk dat dat ook wel gold voor de generaties voor Sampras, maar daar was ik niet bij. Dus over het algemeen is de volgende generatie steeds beter geworden (zoals je dat in de meeste sporten trouwens ziet). Alleen nu lijkt dat niet het geval, en sorry, maar dat doet wat met de uitstraling van het toekomstige tennis als je steeds denkt dat men vroeger beter was.
Ben wel met je eens dat dat door de uitzonderlijke klasse van de grote drie komt hoor, zie het niet als falen van de nieuwe generatie.
Was wel echt een atypische misser inderdaad. Maar zelfs Djokovic kan niet 100% van de belangrijke punten foutloos zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:15 schreef leukeditter het volgende:
djoko zal die breekpoints op 5-5 nog wel ff heuge
Vijf tiebreaks dit toernooi zonder onnodige fout is wel een zieke statistiekquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel echt een atypische misser inderdaad. Maar zelfs Djokovic kan niet 100% van de belangrijke punten foutloos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |