hij is gewoon wat beter dan alcaraz...doe je niet veel aanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer dat de altijd volksmennende klootzak Novak D. de eerste set won.
Maar Alcaraz is net 20 geworden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:45 schreef Parelhoofd het volgende:
Er is al 15 jaar lang geen next-gen succesvol geweest, bizar. Alcaraz had allang een handjevol slams moeten winnen als hij echt relevant was.
Diep respect, ook voor deze razende Balkan-gek.
Dat denk ik ook. Let op, Djokovic pakt dit, getuige de laatste twee punten, Djokovic en Nadal met pensioen volgend jaar, en dan pakt Alcaraz en de rest van de ranglijstvulling hun slam; zijn het allemaal “laatbloeiers”😂quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Alcaraz is net 20 geworden.
Ik vind wel, als Alcaraz op toppen van z'n kunnen niet van de 36-jarige Djokovic op gravel kan winnen, en vervolgens het tennis gaat domineren, dat vrij veelzeggend is voor het komende tijdperk.
Vrij cruciale pot dit voor de toekomst van het tennis dus.
Iedereen lijkt te vergeten dat Nadal, Federer en Djokovic alledrie tot de beste aller tijden gerekend moeten worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Alcaraz is net 20 geworden.
Ik vind wel, als Alcaraz op toppen van z'n kunnen niet van de 36-jarige Djokovic op gravel kan winnen, en vervolgens het tennis gaat domineren, dat vrij veelzeggend is voor het komende tijdperk.
Vrij cruciale pot dit voor de toekomst van het tennis dus.
Omdat het een gewone werkdag is?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoezo zijn er trouwens nog steeds lege plekken daar
Volgens mij vergeet helemaal niemand datquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:59 schreef EP3 het volgende:
[..]
Iedereen lijkt te vergeten dat Nadal, Federer en Djokovic alledrie tot de beste aller tijden gerekend moeten worden.
Je kan onmogelijk verwachten dat er daarachter weer n rijtje klaarstaat om zich daar even tussen te nestelen.
Ik was blij dat we van reetplukker af waren, nu zitten we opgescheept met nog 15 jaar ditquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Die gebaartjes steeds van Al Kras na elk gewonnen punt worden met de game irritanter.
Jeugdigheid.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Die gebaartjes steeds van Al Kras na elk gewonnen punt worden met de game irritanter.
Een uiterst onaangenaam vooruitzicht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was blij dat we van reetplukker af waren, nu zitten we opgescheept met nog 15 jaar dit
2/5 op breakpoints. Ik heb de statistiek er niet bij maar hij zal niet 40% van de return punten pakken. En Alcaraz is mentaal ook sterk natuurlijk, die speelt ook goed op de belangrijke punten (alleen niet niveau Djokovic).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:09 schreef leukeditter het volgende:
djoko maakt belangrijke punten maar mist ze ook allemaal in returngames
Ik vrees dat we enorm verwend zijn geraakt de afgelopen decennia met de grote 3.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet helemaal niemand dat.
Zelf begon ik tennis te volgen ten tijden van Sampras. Daar was het idee van dat hij beter was dan de generatie ervoor. Toen kwamen de grote drie, ook weer duidelijk beter. Ik denk dat dat ook wel gold voor de generaties voor Sampras, maar daar was ik niet bij. Dus over het algemeen is de volgende generatie steeds beter geworden (zoals je dat in de meeste sporten trouwens ziet). Alleen nu lijkt dat niet het geval, en sorry, maar dat doet wat met de uitstraling van het toekomstige tennis als je steeds denkt dat men vroeger beter was.
Ben wel met je eens dat dat door de uitzonderlijke klasse van de grote drie komt hoor, zie het niet als falen van de nieuwe generatie.
Was wel echt een atypische misser inderdaad. Maar zelfs Djokovic kan niet 100% van de belangrijke punten foutloos zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:15 schreef leukeditter het volgende:
djoko zal die breekpoints op 5-5 nog wel ff heuge
Vijf tiebreaks dit toernooi zonder onnodige fout is wel een zieke statistiekquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel echt een atypische misser inderdaad. Maar zelfs Djokovic kan niet 100% van de belangrijke punten foutloos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |