Natuurlijk niet, degene die het best met de omstandigheden omgaat wint. Vaak is dat de mentaal sterkere trouwens.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:01 schreef leukeditter het volgende:
novak houd alcaraz diep met de backhand , dat vind onze spanjool niks...maar met deze wind zal de gelukkigste winnen
hij is gewoon wat beter dan alcaraz...doe je niet veel aanquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer dat de altijd volksmennende klootzak Novak D. de eerste set won.
Maar Alcaraz is net 20 geworden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:45 schreef Parelhoofd het volgende:
Er is al 15 jaar lang geen next-gen succesvol geweest, bizar. Alcaraz had allang een handjevol slams moeten winnen als hij echt relevant was.
Diep respect, ook voor deze razende Balkan-gek.
Dat denk ik ook. Let op, Djokovic pakt dit, getuige de laatste twee punten, Djokovic en Nadal met pensioen volgend jaar, en dan pakt Alcaraz en de rest van de ranglijstvulling hun slam; zijn het allemaal “laatbloeiers”😂quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Alcaraz is net 20 geworden.
Ik vind wel, als Alcaraz op toppen van z'n kunnen niet van de 36-jarige Djokovic op gravel kan winnen, en vervolgens het tennis gaat domineren, dat vrij veelzeggend is voor het komende tijdperk.
Vrij cruciale pot dit voor de toekomst van het tennis dus.
Iedereen lijkt te vergeten dat Nadal, Federer en Djokovic alledrie tot de beste aller tijden gerekend moeten worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar Alcaraz is net 20 geworden.
Ik vind wel, als Alcaraz op toppen van z'n kunnen niet van de 36-jarige Djokovic op gravel kan winnen, en vervolgens het tennis gaat domineren, dat vrij veelzeggend is voor het komende tijdperk.
Vrij cruciale pot dit voor de toekomst van het tennis dus.
Omdat het een gewone werkdag is?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoezo zijn er trouwens nog steeds lege plekken daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |