Ja zeker, ik heb tijdens werk altijd wedstrijden aan staan, dus ik volg ook veel. Het was toch weer een aantal keer genieten geblazen dit toernooi. Alcaraz-Djokovic kan echt een heerlijke pot gaan worden!quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Ja, ik volg het redelijk op de voet. Ben weer een week vrij om alles te zien. En jij?
Ben benieuwd naar Alcaraz-Djokovic.
O, mooi. Ja, zeker. Dit filmpje al eens gezien:quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja zeker, ik heb tijdens werk altijd wedstrijden aan staan, dus ik volg ook veel. Het was toch weer een aantal keer genieten geblazen dit toernooi. Alcaraz-Djokovic kan echt een heerlijke pot gaan worden!
Als die dat iedere rally doet wordt het 3x 6-0 voor djokovicquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, mooi. Ja, zeker. Dit filmpje al eens gezien:
Dit vind ik altijd zo interessant, dat dit soort filmpjes viral gaan. Een gemiddelde clubspeler van nivaeu 4 kan dit ook...quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, mooi. Ja, zeker. Dit filmpje al eens gezien:
Sow.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als die dat iedere rally doet wordt het 3x 6-0 voor djokovic
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand zien doen. Wel je racket om je vinger laten draaien in dat gat (heeft dat een naam) maar niet het draaiend houden door het af en toe een tikje te geven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo interessant, dat dit soort filmpjes viral gaan. Een gemiddelde clubspeler van nivaeu 4 kan dit ook...
Klinkt goed. Ik teken ervoor. En zou Zverev of Ruud een kans tegen hem hebben? Ik denk dat Ruud noch tegen Alcaraz noch tegen Djokovic een kans heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk dat die dekselse Djokovic het toch weer gaat doen. Dat is een sluipmoordenaar. Alcaraz wint vrij gemakkelijk van Tsitsipas, Djokovic moet een setje laten aan Khachanov. Dan denk je: Alcaraz favoriet. Maar wat Norrage al zegt: Djokovic is er een meester in om de sterke punten van zijn tegenstander te neutraliseren waardoor de wedstrijd meestal totaal anders wordt dan je verwacht. Federer had een sterke service? Djokovic returneerde als de beste. Idem vwb het passeren van een tegenstander die service/volley speelt. Nadal beet zich vast in ralleys? Dan geen Djokovic dat ook doen, en beter vaak. Daarbij heeft Alcaraz volgens mij nog nooit van Djokovic gewonnen over 3 gewonnen sets. Ook iets wat mentaal een probleem kan zijn.
Ik voorspel Djoko in 4.
Vingerenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand zien doen. Wel je racket om je vinger laten draaien in dat gat (heeft dat een naam) maar niet het draaiend houden door het af en toe een tikje te geven.
Denk wel dat de hitte een rol kan gaan spelen. Alcarez lijkt mij fitter, wat ook logisch is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk dat die dekselse Djokovic het toch weer gaat doen. Dat is een sluipmoordenaar. Alcaraz wint vrij gemakkelijk van Tsitsipas, Djokovic moet een setje laten aan Khachanov. Dan denk je: Alcaraz favoriet. Maar wat Norrage al zegt: Djokovic is er een meester in om de sterke punten van zijn tegenstander te neutraliseren waardoor de wedstrijd meestal totaal anders wordt dan je verwacht. Federer had een sterke service? Djokovic returneerde als de beste. Idem vwb het passeren van een tegenstander die service/volley speelt. Nadal beet zich vast in ralleys? Dan geen Djokovic dat ook doen, en beter vaak. Daarbij heeft Alcaraz volgens mij nog nooit van Djokovic gewonnen over 3 gewonnen sets. Ook iets wat mentaal een probleem kan zijn.
Ik voorspel Djoko in 4.
Denk dat ze beiden weinig kans hebben, al klopt het wel wat Norrage zegt w.b. Zverev. Al voelt Carlos-Djoko al aan als een finale, met alle respect voor Ruud en Zverev.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik teken ervoor. En zou Zverev of Ruud een kans tegen hem hebben? Ik denk dat Ruud noch tegen Alcaraz noch tegen Djokovic een kans heeft.
Ik heb simpele leken dat zien doen, en nog coolere moves dan dat. Ik snap het gedoe nietquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb dat werkelijk nog nooit iemand zien doen. Wel je racket om je vinger laten draaien in dat gat (heeft dat een naam) maar niet het draaiend houden door het af en toe een tikje te geven.
Deze act heeft ie iedere GS. Uiteindelijk wint ie toch.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het idee dat Djoko bij die struikelpartij geblesseerd leek te raken aan zijn bilspier/hamstring...
Ja Alcaraz haalt gemiddeld een hoger niveau, maar dat ook op dit podium brengen is bij hem wel meer de vraag dan bij Djokoquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:24 schreef EP3 het volgende:
[..]
Volgens mij is Djoko de afgelopen 10 jaar nog nooit zo'n grote underdog geweest bij de bookies.
Wellicht vs Nadal.
Je ziet 'm worstelen met de omstandigheden, maar ik denk dat ie daar vanzelf aan gaat wennen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:53 schreef boskameel het volgende:
Toch wel veel foutjes van Alcaraz, vooral op de backhand.
Hopelijk. Hij moet ff wat meer in z’n spel komen lijkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet 'm worstelen met de omstandigheden, maar ik denk dat ie daar vanzelf aan gaat wennen.
Natuurlijk niet, degene die het best met de omstandigheden omgaat wint. Vaak is dat de mentaal sterkere trouwens.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:01 schreef leukeditter het volgende:
novak houd alcaraz diep met de backhand , dat vind onze spanjool niks...maar met deze wind zal de gelukkigste winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |