Deze act heeft ie iedere GS. Uiteindelijk wint ie toch.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het idee dat Djoko bij die struikelpartij geblesseerd leek te raken aan zijn bilspier/hamstring...
Ja Alcaraz haalt gemiddeld een hoger niveau, maar dat ook op dit podium brengen is bij hem wel meer de vraag dan bij Djokoquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:24 schreef EP3 het volgende:
[..]
Volgens mij is Djoko de afgelopen 10 jaar nog nooit zo'n grote underdog geweest bij de bookies.
Wellicht vs Nadal.
Je ziet 'm worstelen met de omstandigheden, maar ik denk dat ie daar vanzelf aan gaat wennen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:53 schreef boskameel het volgende:
Toch wel veel foutjes van Alcaraz, vooral op de backhand.
Hopelijk. Hij moet ff wat meer in z’n spel komen lijkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet 'm worstelen met de omstandigheden, maar ik denk dat ie daar vanzelf aan gaat wennen.
Natuurlijk niet, degene die het best met de omstandigheden omgaat wint. Vaak is dat de mentaal sterkere trouwens.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:01 schreef leukeditter het volgende:
novak houd alcaraz diep met de backhand , dat vind onze spanjool niks...maar met deze wind zal de gelukkigste winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |