Ja, wellicht was het een fase van de wedstrijd. Ik zie inderdaad dat hij nu wel sterker speelt. Dat is maar goed ook, want zoals hij in de vorige set speelde hadden wij zelfs kans op een paar games gehadquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken, maar bij de wedstrijd die ik zie moet ie toch behoorlijk hard werken voor z'n punten.
Toch veel speler die de toss winnen maar ervoor kiezen om de service te ontvangen. Nu ook Rune die daarvoor koos. Misschien toch wel een slimme keuze, omdat veel spelers toch altijd met wat extra spanning aan een wedstrijd beginnen.quote:
Heeft hem echt geholpen inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch veel speler die de toss winnen maar ervoor kiezen om de service te ontvangen. Nu ook Rune die daarvoor koos. Misschien toch wel een slimme keuze, omdat veel spelers toch altijd met wat extra spanning aan een wedstrijd beginnen.
Ja, want je zag duidelijk dat Ruud erg moeizaam aan die game begon en wat gekke foutjes maakte. Rune kreeg 2 breakpoints, maar Ruud won toch de game nog. Waarschijnlijk is dit statistisch gezien wel de beste keuze hoor.quote:
Ik heb de eerste rondepartij van Ruud tegen Ymer live bijgewoond en dat was een behoorlijk vermakelijke partij, hij is niet altijd saaiquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Wat een enorme flopshow tot nu toe. Ruud is al verschrikkelijk saai en dan heb je deze meltdown van Rune er nog bij
Zou ook niet weten waarom ie saai zou zijn. Mooie stijl. En laat bij vlagen briljant tennis zien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb de eerste rondepartij van Ruud tegen Ymer live bijgewoond en dat was een behoorlijk vermakelijke partij, hij is niet altijd saai
samen met tsitsipasje afgesproken dat ze kun kwartfinale maar laten schieten pffffffquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:16 schreef Marcoss het volgende:
Die Rune Holger bakt er echt helemaal niks van
Hij doet me denken aan Djokovic maar dan zonder karakter om je aan te ergerenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:20 schreef EP3 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom ie saai zou zijn. Mooie stijl. En laat bij vlagen briljant tennis zien.
Ik vind 1 Djoko meer dan genoeg,quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Djokovic maar dan zonder karakter om je aan te ergeren
Hier keek ik eigenlijk niet zo van op. Granollers en Zeballos zijn wat mij betreft net even van een ander kaliber. Onze Koolhof en Skupski zijn aardig, en qua ranking misschien de favoriet. Maar had absoluut niet verwacht dat ze dit duel zouden winnen. In Rome verloor K&S zelfs nog van Haase en Zandschulpquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Koolhof/Skupski blijven ook maar falen, hoe kan het dat ze #1 zijn, ze winnen vrijwel geen enkele grote titel.
Publiek is wel op zijn hand nu.quote:
Ruud is leuk, heeft echt wel humor. Ook Rune voegt natuurlijk wat toe. Kan vreselijk irritant zijn, maar is wel echt een vechter en een winnaar.quote:
Dat zeker! Extreem wispelturig maar geeft niet opquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ruud is leuk, heeft echt wel humor. Ook Rune voegt natuurlijk wat toe. Kan vreselijk irritant zijn, maar is wel echt een vechter en een winnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |