Ja, wellicht was het een fase van de wedstrijd. Ik zie inderdaad dat hij nu wel sterker speelt. Dat is maar goed ook, want zoals hij in de vorige set speelde hadden wij zelfs kans op een paar games gehadquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken, maar bij de wedstrijd die ik zie moet ie toch behoorlijk hard werken voor z'n punten.
Toch veel speler die de toss winnen maar ervoor kiezen om de service te ontvangen. Nu ook Rune die daarvoor koos. Misschien toch wel een slimme keuze, omdat veel spelers toch altijd met wat extra spanning aan een wedstrijd beginnen.quote:
Heeft hem echt geholpen inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch veel speler die de toss winnen maar ervoor kiezen om de service te ontvangen. Nu ook Rune die daarvoor koos. Misschien toch wel een slimme keuze, omdat veel spelers toch altijd met wat extra spanning aan een wedstrijd beginnen.
Ja, want je zag duidelijk dat Ruud erg moeizaam aan die game begon en wat gekke foutjes maakte. Rune kreeg 2 breakpoints, maar Ruud won toch de game nog. Waarschijnlijk is dit statistisch gezien wel de beste keuze hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |