Haha, dat is ook de bedoeling volgens mij. Die ga je nooit meer vergeten, en dat is wat ze willen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Die kerstjingle in die reclamespot van Eurosport komt me trouwens ook wel m'n neus uit.
Tja, het is een beetje sneu. Aan de andere kant weet ik niet of Sorribes of Bouzkova dit zelf ook een keer hebben meegemaakt, en toen wel gediskwalificeerd zijn. In dat geval zou ik het protest wel begrijpen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er bij de ene wedstrijd wel diskwalificatie is, en de andere niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist eerder in de week, maar op welke grond hadden Sorribes Tormo en Bouzkova het recht op een protest en daaropvolgende diskwalificatie van Kato en Sutjiadi?
Er was al een waarschuwing uitgedeeld, er waren excuses gemaakt....maar Sorribes en Bouzkova moesten per se door blijven gaan tot ze gratis naar de volgende ronde konden?
Pff ja moet ze nu wel dr eigen game behouden , want anders is het over in de 3e set .... Maar iderdaad wel een bazinga matchquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:43 schreef EP3 het volgende:
Wel hoog niveau. Hopelijk trekt Muchova aan het langste eind.
Niet flieft, maar ze heeft wel watquote:
Lukaschenko fan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:22 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat die Loekasjenko-fan eruit ligt
Difficult question. Right now.quote:
Want mensen in een dictatuur kunnen vrijuit praten?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Difficult question. Right now.
I rest my case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |