Dat laatste viel me ook op. Straalt echt slecht af op het toernooi. Maak die plekken dan gewoon iets goedkoper.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben ze slechts 1 potje als je kaartje voor de avondsessie hebt? Ben benieuwd wat die plekken vooraan kosten? Overdag is zijn die plaatsen echt helemaal leeg, terwijl het iets hoger op de tribune soms redelijke volle bak is.
Avondsessie is 1 potje. Volgens mij zijn de boxen vooraan veel sponsorplekken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben ze slechts 1 potje als je kaartje voor de avondsessie hebt? Ben benieuwd wat die plekken vooraan kosten? Overdag is zijn die plaatsen echt helemaal leeg, terwijl het iets hoger op de tribune soms redelijke volle bak is.
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste viel me ook op. Straalt echt slecht af op het toernooi. Maak die plekken dan gewoon iets goedkoper.
Ja, heel zonde. Zijn mensen met geld teveel en die willen lekker de vrijheid hebben om op de stoeltjes te kunnen gaan zitten wanneer ze daar zin in hebben. Ziet er sneu uit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.
Zo zonde.
Wij wilden ook het liefst kaarten voor PC maar toen wij aan de beurt waren voor kaartjes, waren die voor geen enkele dag meer te krijgen. Daarom zijn we voor Suzanne Lenglen gegaan. (Achteraf heel blij mee, vond dat een leuker court).quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heel zonde. Zijn mensen met geld teveel en die willen lekker de vrijheid hebben om op de stoeltjes te kunnen gaan zitten wanneer ze daar zin in hebben. Ziet er sneu uit.
Dat is echt jammer inderdaad. Dat zie je bij de andere Grand Slams een stuk minder voor m'n gevoelquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.
Zo zonde.
Ik ook niet! Benieuwd of Rune dit volhoudt en/of Ruud zijn spel weer wat kan opkrikken met minder foutenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:05 schreef EP3 het volgende:
We krijgen wellicht nog n wedstrijd. Zag ik niet meer gebeuren, eerlijk gezegd.
Jammer dat ie eerst 2 sets helemaal niets klaarspeeldequote:Op woensdag 7 juni 2023 23:15 schreef EP3 het volgende:
Toch knap dat Rune er nog n mooie wedstrijd van heeft weten te maken.
Heel sterk van Ruud. Enorm goed gespeeld. Holger had wel wat last van het een en ander natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moet zeggen toch knap van Ruud. Je denkt nu gaat ie flink wegzakken op de wereldranglijst, maar dan perst ie toch dit eruit.
Gewoon ontzettend degelijk en weinig fouten makenquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moet zeggen toch knap van Ruud. Je denkt nu gaat ie flink wegzakken op de wereldranglijst, maar dan perst ie toch dit eruit.
Al die fouten in set 1 en 2 had echt niks met een blessure te makenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel sterk van Ruud. Enorm goed gespeeld. Holger had wel wat last van het een en ander natuurlijk.
Nee klopt hoor. Ruud heeft ook gewoon echt goed gespeeld. Credits naar hem. Zijn toch 2 mooie halve finales bij de heren. Echt wel affiches waar ik naar uitkijk. De finale is op papier wel wat minder imo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Al die fouten in set 1 en 2 had echt niks met een blessure te maken
Met Djokovic in de finale wordt het saai, met Alcaraz in de finale wordt dat ook een leuke pot wellicht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee klopt hoor. Ruud heeft ook gewoon echt goed gespeeld. Credits naar hem. Zijn toch 2 mooie halve finales bij de heren. Echt wel affiches waar ik naar uitkijk. De finale is op papier wel wat minder imo.
Bij de dames is Swiatek tegen Haddad vrij saai. Dat gaat echt een extreme sloopwedstrijd worden. Die ander wel interessant.
Bookies zeggen van wel, en ik denk het eigenlijk ook wel. Ook al heeft Djokovic wel veel meer ervaring, denk toch dat Alcaraz net even beter is op dit moment. Al is het wel even de vraag of Alcaraz aanvallend goed gaat spelen. Zijn aanvallende shots moeten wel lukken, anders is Djoko te sterk en stabiel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met Djokovic in de finale wordt het saai, met Alcaraz in de finale wordt dat ook een leuke pot wellicht.
Is Alcaraz favoriet tegen Djokovic? Ik zou zeggen van wel.
Corretja?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is die man ook alweer die regelmatig de on court interviews doet na de wedstrijd? Bedoel niet Pioline, maar volgens mij een andere Franse ex topspeler.
Volgens mij is Djoko de afgelopen 10 jaar nog nooit zo'n grote underdog geweest bij de bookies.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is Alcaraz favoriet tegen Djokovic? Ik zou zeggen van wel.
Fabrice Santoroquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is die man ook alweer die regelmatig de on court interviews doet na de wedstrijd? Bedoel niet Pioline, maar volgens mij een andere Franse ex topspeler.
Volgens mij omdat ze het spinden dat het ballenmeisje bewust geraakt werd door de weggeslagen balquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:51 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist eerder in de week, maar op welke grond hadden Sorribes Tormo en Bouzkova het recht op een protest en daaropvolgende diskwalificatie van Kato en Sutjiadi?
Ja, welke malloot bedenkt zoiets,quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Die kerstjingle in die reclamespot van Eurosport komt me trouwens ook wel m'n neus uit.
Bijzonder. Al helemaal dat de hoofdscheidsrechter daar blijkbaar in mee is gegaan. Blij dat Kato vandaag de titel gepakt heeft dan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze het spinden dat het ballenmeisje bewust geraakt werd door de weggeslagen bal
Vreselijk inderdaad, ik zet standaard het geluid uit bij reclames. Ook die van DHL met Coldplayquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Die kerstjingle in die reclamespot van Eurosport komt me trouwens ook wel m'n neus uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |