Dat laatste viel me ook op. Straalt echt slecht af op het toernooi. Maak die plekken dan gewoon iets goedkoper.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben ze slechts 1 potje als je kaartje voor de avondsessie hebt? Ben benieuwd wat die plekken vooraan kosten? Overdag is zijn die plaatsen echt helemaal leeg, terwijl het iets hoger op de tribune soms redelijke volle bak is.
Avondsessie is 1 potje. Volgens mij zijn de boxen vooraan veel sponsorplekken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben ze slechts 1 potje als je kaartje voor de avondsessie hebt? Ben benieuwd wat die plekken vooraan kosten? Overdag is zijn die plaatsen echt helemaal leeg, terwijl het iets hoger op de tribune soms redelijke volle bak is.
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste viel me ook op. Straalt echt slecht af op het toernooi. Maak die plekken dan gewoon iets goedkoper.
Ja, heel zonde. Zijn mensen met geld teveel en die willen lekker de vrijheid hebben om op de stoeltjes te kunnen gaan zitten wanneer ze daar zin in hebben. Ziet er sneu uit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.
Zo zonde.
Wij wilden ook het liefst kaarten voor PC maar toen wij aan de beurt waren voor kaartjes, waren die voor geen enkele dag meer te krijgen. Daarom zijn we voor Suzanne Lenglen gegaan. (Achteraf heel blij mee, vond dat een leuker court).quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heel zonde. Zijn mensen met geld teveel en die willen lekker de vrijheid hebben om op de stoeltjes te kunnen gaan zitten wanneer ze daar zin in hebben. Ziet er sneu uit.
Dat is echt jammer inderdaad. Dat zie je bij de andere Grand Slams een stuk minder voor m'n gevoelquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het toernooi is stijf uitverkocht… die plekken zijn voor sponsoren en voor mensen met bepaalde premium pakketten. Die zitten nog lekker te eten en wijn te drinken.
Zo zonde.
Ik ook niet! Benieuwd of Rune dit volhoudt en/of Ruud zijn spel weer wat kan opkrikken met minder foutenquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:05 schreef EP3 het volgende:
We krijgen wellicht nog n wedstrijd. Zag ik niet meer gebeuren, eerlijk gezegd.
Jammer dat ie eerst 2 sets helemaal niets klaarspeeldequote:Op woensdag 7 juni 2023 23:15 schreef EP3 het volgende:
Toch knap dat Rune er nog n mooie wedstrijd van heeft weten te maken.
Heel sterk van Ruud. Enorm goed gespeeld. Holger had wel wat last van het een en ander natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Moet zeggen toch knap van Ruud. Je denkt nu gaat ie flink wegzakken op de wereldranglijst, maar dan perst ie toch dit eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |