Gewoon op vieze ondergrondjes als kunstgras en smashcourt gaan spelen, dan stuit de bal niet opquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef Knipoogje het volgende:
Kick service op mijn enkelhandige backhand is ook mijn grootste nachtmerrie elke wedstrijd (als 4tje)
Dat luistert zo nauw dan.
Dat geldt voor ongeveer elke tennisserquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
tstsipas moet echt aan zn backhand gaan werken...wat een verschil met wawrinka
Marion Bartoli en een soort Jomandagewaadquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik schakel helaas net te laat in, maar wie was dat en wat had ze aan?!
Fantastisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Marion Bartoli en een soort Jomandagewaad
Wawrinka in zijn topdagen wellicht. De huidige backhand van WaWa is een zwabber. Vliegt echt alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
Is er op dit moment eigenlijk een speler met zo'n briljant sterke backhand? Kom even op niemand.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wawrinka in zijn topdagen wellicht. De huidige backhand van WaWa is een zwabber. Vliegt echt alle kanten op.
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is er op dit moment eigenlijk een speler met zo'n briljant sterke backhand? Kom even op niemand.
Roland Garros 2015quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:38 schreef leukeditter het volgende:
Echt een heerlijk filmpje dit!quote:
Wauw knap van die Braziliaanse zeg. Al gun ik het Ons Jabeur altijd zeer, toch wel respect voor die Braziliaanse na haar enorm zware wedstrijd tegen Sorribes Tormo, waar ze een achterstand omboog.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef superniger het volgende:
Exit Jabeur met haar bolle kop en snor.
Racist!!!quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:38 schreef superniger het volgende:
Exit Jabeur met haar bolle kop en snor.
1 lukt iedereen welquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:00 schreef GwaiLow het volgende:
Die Haddad is eigenlijk een hele matige speelster. Wel een vechter, en lijkt mentaal sterk. Toch kan ik mij niet voorstellen dat ze een game gaat pakken van Swiatek.
Ag zelfs die matige Amerikaan heeft er nu al 2quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Swiatek won in de 3e ronde nog met 6-0 6-0 van een Chinees
Ja die speelt ook goed. Al zakt Zverev wel wat in.quote:
Ik weet niet welke wedstrijd jij zit te kijken, maar bij de wedstrijd die ik zie moet ie toch behoorlijk hard werken voor z'n punten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:15 schreef GwaiLow het volgende:
Ai, die Argentijn is helemaal niets. Leuk voor Zverev. Dit wint hij met 2 vingers in zijn neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |