In Griekenland was er zo'n knakker die ook gelijk in afl 1 voluit ging en toen 0/20 haaldequote:Op zondag 14 mei 2023 21:05 schreef Moira het volgende:
Ik vond het jammer dat Matteo er zo vroeg uit lag maar als je vanaf aflevering 1 vol op 1 iemand gaat is het ook wel echt je eigen schuld
Dat lijkt me altijd zo ongemakkelijk. De mol weet dat ook maar moet het toneelstukje blijven opvoeren.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:11 schreef Moira het volgende:
En de laatste 3 kandidaten zaten dus allemaal op Commy
het had berhaupt geen optie moeten zijn dat testvragen van de mol bij een echte executie zouden meetellenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:16 schreef Legoblokje het volgende:
Wel heel opvallend hoor. Commy die zelf besluit om 6/20 te halen en Leila die precies 7/20 heeft...
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar het komt er bij mij echt niet in dat dit allemaal toeval was.
Precies. Zeker aangezien de Mol blijkbaar altijd wel de test maakt, maar de resultaten er niet toe doen. En nu opeens wel.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
het had berhaupt geen optie moeten zijn dat testvragen van de mol bij een echte executie zouden meetellen
Die extra 10 vragen hebben ze vorige week inderdaad niet laten zien, waarschijnlijk omdat je dan al zou weten dat beide kandidaten op dezelfde persoon zaten, en ook mogelijk wel wie dat dan waren.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:28 schreef Japepk het volgende:
Wat een show!Gelukkig was deze laatste aflevering verzadigend. Ik weet nog dat ik na het rollercoasterseizoen van vorig jaar echt op mijn honger bleef zitten na de slotepisode. Dat is nu wel anders. Alle zaken zijn aangestipt en uitgelegd. Ik weet nog steeds niet of ik het eens ben met het rode scherm, maar de verklaring die ze geven (het was een spel, geen pure eliminatie) vind ik wel te rechtvaardigen. En hoe briljant en gewiekst is Lancelot dat hij dan in the heat of the moment die theorie van het uitsluiten kan bedenken, petje af hoor! Zuur voor Toos dat hij het eerst goed zat en uiteindelijk op tijd alsnog niet wint. Het ex aequo zat niet in de uitzending vorige week, of ligt dat aan mij?
Al met al een prima seizoen, met een aardige Mol. Al denk ik dat ze vooral 'credits' heeft bij mij door het shock effect van het rode scherm en dan tch de Mol blijken te zijn. Met de eitjes heeft ze wel redelijk gedurfd gemold. De rode eitjes breken en ook gewoon eitjes weggooien, maar verder heeft ze wel veel geleund op acties van anderen. Wat iemand hierboven ook zei; een compilatiefilmpje zoals ze nu van haar maken, had je van meer kandidaten kunnen maken. Overigens had ik ook nog wel de 'eierstokken' hint verwacht, toen ze begonnen over hints over haar beroep
Vind het ook jammer dat dat rode scherm nu zo'n nadrukkelijke stempel heeft gedrukt. Het leek een tijdje een beetje achter te blijven bij andere seizoenen, maar aan het eind van de rit waren er toch een paar sterke opdrachten en afleveringen. Vond persoonlijk de twists/mindfucks dit seizoen wel wat tegenvallen. Zoals de leugen om de lamp. Dat leek een heel ding te worden, doordat het ook nog eens aan het eind van aflevering 1 zat. En uiteindelijk bleek het een redelijk ndimensionaal ding. Niet zoals in Vietnam, waar de leugen met de konijnen ook weer gekoppeld werd aan de eliminatie. Ik heb dit seizoen vaak teruggedacht aan de parachutesprong in Griekenland. Hoe dt spel en verhaal uit de doeken werd gedaan was fenomenaal. Is dat seizoen nog ergens terug te kijken?
Ook de vele troeven slaan het spel soms een beetje dood. Wat niet meehielp is dat deze groep dus een sterk rechtvaardigheidsgevoel had om niet voor de troeven te kiezen op den duur. n, maar dat was destijds in Nederland ook, ik vind het persoonlijk jammer dat Amerika eigenlijk alleen maar als prairie/wilde westen in beeld is gebracht. Waar zijn de metropolen, wolkenkrabbers, sub-urban woonwijken? Ik snap ook wel dat ze niet een half continent over kunnen vliegen, maar ik associeer dat meer met de VS dan enkel wat we nu gezien hebben. Maar goed, mijn voornaamste beeld van de VS komt van Bassie en Adriaan
De Mol blijft ongevenaard. Ze hebben ons laten genieten, maar niet van mijn stoel geblazen zoals eerder. Ik geef dit seizoen een mooie 8.
omdat het onderdeel van een opdracht was, en het er vooraf bij uitgelegd is. Als dit bij voorbaat uitgesloten zou zijn zou dat ook niet acceptabel zijn in dit spel toch?quote:Op zondag 14 mei 2023 21:21 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Precies. Zeker aangezien de Mol blijkbaar altijd wel de test maakt, maar de resultaten er niet toe doen. En nu opeens wel.
ja, razendslim he? en heel koelbloedig.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:20 schreef usagi414 het volgende:
Hele slimme strategie van Lancelot (bij de delorean opdracht) om op twee mensen te spreiden om zo de derde uit te sluiten. Ik zou het niet zo kunnen bedenken.
Dat was ook niet zo. Het was nl geen echte executie (die eerste ronde).quote:Op zondag 14 mei 2023 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
het had berhaupt geen optie moeten zijn dat testvragen van de mol bij een echte executie zouden meetellen
Ik geloof ze hier echt wel in, ze zijn doorgaans zeer transparant.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:16 schreef Legoblokje het volgende:
Wel heel opvallend hoor. Commy die zelf besluit om 6/20 te halen en Leila die precies 7/20 heeft...
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar het komt er bij mij echt niet in dat dit allemaal toeval was.
Huh echt? Maar ik had ook gepost en zag die van Billie wel, dus zou niet aan autorefresh moeten liggen. Dan heb ik oprecht over de jouwe heengekeken, sorryquote:Op zondag 14 mei 2023 20:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee hoor, die post is niet aangepastMaar de autorefresh werkt elke 20 seconde en deze posts waren 5 sec na elkaar
Als Leila daar minder dan 6 had gescoord had ze gewoon in de auto gezeten hoor.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:45 schreef trui het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo. Het was nl geen echte executie (die eerste ronde).
Maar we wisten berhaupt al wie de Mol wasquote:Op zondag 14 mei 2023 21:42 schreef trui het volgende:
Die extra 10 vragen hebben ze vorige week inderdaad niet laten zien, waarschijnlijk omdat je dan al zou weten dat beide kandidaten op dezelfde persoon zaten, en ook mogelijk wel wie dat dan waren.
De aflevering die begon met de Tucson Today werd wel in zo'n suburban woonwijk setting gestart (de krantenjongen die zijn krant op de oprit gooit). Het NBC-news kantoor was ook een leuke typisch amerikaanse context, net als de bingo, met die senioren). Verder vond ik de film-thema's die er allemaal in verwerkt zijn echt geweldig. Aan opdrachten in een grote stad zitten denk ik ook wat meer haken en ogen.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:28 schreef Japepk het volgende:
ik vind het persoonlijk jammer dat Amerika eigenlijk alleen maar als prairie/wilde westen in beeld is gebracht. Waar zijn de metropolen, wolkenkrabbers, sub-urban woonwijken? Ik snap ook wel dat ze niet een half continent over kunnen vliegen, maar ik associeer dat meer met de VS dan enkel wat we nu gezien hebben. Maar goed, mijn voornaamste beeld van de VS komt van Bassie en Adriaan
nee hoor, er waren er genoeg die op dat moment nog twijfelden. En het is toch echt veel leuker als het op het moment van De Bekendmaking pas echt 100% zeker duidelijk wordt.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar we wisten berhaupt al wie de Mol was![]()
Ik denk dat het gewoon met tijd te maken had, dat het toch zeker een paar minuten kost en ze het niet meer rond kregen in de montage
Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het hier volledig van de situatie afhangt of de score van de Mol meetelt of niet. Nu deed dat het wel omdat Commy met 6/20 de slechtste test had (en zekerheid om op een normale manier terug te komen omdat de runner-up maar 1 vraag meer goed had). Maar als een andere kandidaat slechter was, in de auto belandde en met de herkansing boven de Mol uitkwam, dan had je de test van Commy niet mee mogen tellen. De Mol kan er immers toch niet uit.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:44 schreef trui het volgende:
[..]
omdat het onderdeel van een opdracht was, en het er vooraf bij uitgelegd is. Als dit bij voorbaat uitgesloten zou zijn zou dat ook niet acceptabel zijn in dit spel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ging ook gewoon tegen de productie in door bij een veiling 10.000 uit de pot te trekken en ook heel brutaal molde bij opdrachten waar de productie hem juist verzocht dit niet te doen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Legoblokje op 14-05-2023 22:29:22 ]
maar dat is de tweede ronde, dus de echte executie, en dan is duidelijk dat de resultaten van de Mol niet meedoen. Dan zou dus de eerstvolgende kandidaat eruit liggen. Niet echt oneerlijk in mijn ogen.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:24 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het hier volledig van de situatie afhangt of de score van de Mol meetelt of niet. Nu deed dat het wel omdat Commy met 6/20 de slechtste test had (en zekerheid om op een normale manier terug te komen omdat de runner-up maar 1 vraag meer goed had). Maar als een andere kandidaat slechter was, in de auto belandde en met de herkansing boven de Mol uitkwam, dan had je de test van Commy niet mee mogen tellen. De Mol kan er immers toch niet uit.
quote:Verder had het ook problemen opgeleverd als Commy echt koste wat kost wraak wilde voor de 5000 in de bunker en op 0/20 had gespeeld. Dan waren haar 6 vragen sowieso onvoldoende geweest en had je Lela met 7/20 alsnog naar huis moeten sturen (Of als de op een-na slechtste 13 of meer goed had. Die kans is heel klein, maar het is theoretisch mogelijk).
Het is waar dat de productie wilde dat ze wel degelijk een paar goede antwoorden gaf, maar de Mol van 2 jaar geledenZe kreeg expliciet instructies om niet maar nul vragen goed te beantwoorden, omdat de kandidaten een kans moesten hebben. Dat is wat anders dan overleggen over of het volgens de productie handig zou zijn. Het werd Lennart daar niet verboden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ging ook gewoon tegen de productie in door bij een veiling 10.000 uit de pot te trekken en ook heel brutaal molde bij opdrachten waar de productie hem juist verzocht dit niet te doen.in de haak.
Ja maar ik bedoel meer; dat zat toch in dezelfde aflevering? En je had ze ook alledrie de tien extra vragen kunnen gevenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:56 schreef trui het volgende:
[..]
nee hoor, er waren er genoeg die op dat moment nog twijfelden. En het is toch echt veel leuker als het op het moment van De Bekendmaking pas echt 100% zeker duidelijk wordt.
Klopt, maar het verhaal dat de makers tot daar nog wilden laten zien was dat ze alledrie op een ander zaten. Dat versterkte wel de onduidelijkheid over wie het uiteindelijk was. Ik vond 't wel logisch dat ze dat deel over die extra vragen nu pas lieten zien. En ook wel leuk dat je nu nog dat soort extra dingen te weten kwam. (is in een eerder seizoenen volgens mij ook wel eens zo gegaan).quote:Op zondag 14 mei 2023 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer; dat zat toch in dezelfde aflevering? En je had ze ook alledrie de tien extra vragen kunnen geven
Echt?quote:
Haha nee ik bedoelde aan het einde van de afleveringquote:Op zondag 14 mei 2023 23:30 schreef jcdragon het volgende:
Het was weer een mooi seizoen. Heel leuk dat ze veel dingen lieten zien en gingen uitleggen.
[..]
Echt?![]()
[poll=5538]
Ik ben heel regelmatig in de USA geweest, ben zelfs in Las Vegas getrouwd en de meeste centra van grote steden zijn allemaal hetzelfde. Kantoorpanden, koffie afhaalpunten en deli's.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:56 schreef trui het volgende:
[..]
De aflevering die begon met de Tucson Today werd wel in zo'n suburban woonwijk setting gestart (de krantenjongen die zijn krant op de oprit gooit). Het NBC-news kantoor was ook een leuke typisch amerikaanse context, net als de bingo, met die senioren). Verder vond ik de film-thema's die er allemaal in verwerkt zijn echt geweldig. Aan opdrachten in een grote stad zitten denk ik ook wat meer haken en ogen.
Ditquote:Op zondag 14 mei 2023 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel regelmatig in de USA geweest, ben zelfs in Las Vegas getrouwd en de meeste centra van grote steden zijn allemaal hetzelfde. Kantoorpanden, koffie afhaalpunten en deli's.
Buiten 'de business' is er in de binnensteden vaak niet veel te beleven, op steden als New York, Detroit en Chicago na. Zelfs Los Angeles is saai, de stars walk of fame is in een straat die al tijden lang een verpauperde bende is…
Na eerst de bekende steden en plekken te hebben bezocht, zijn we later gaan toeren door de minder bevolkte staten, waaronder de zuidelijke staten Georgia, Louisiana, Arizona, Alabama en vooral Texas. Een trip daar langs de grens met Mexico, waar de Rio Grande soms niet breder is dan een gemiddelde sloot hier, is grandioos.
Dan ontdek je m.i. pas het echte Amerika, ver weg van de plastic nep smiles en het oeverloos gevraagde en totaal ongemeende 'Hi, How are you today?'…
Daarom ben ik blij dat deze kant van de USA juist wel eens belicht is i.p.v. het beeld dat iedereen al kent of waar men de USA van denkt te kennen.
Die kant van de USA proberen we tegenwoordig zoveel mogelijk te mijden…
Ik heb genoten van de beelden rond Sedona en Tucson, het was een mooi Mol seizoen…
Wel een risico dat je loopt.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:53 schreef Meke het volgende:
Maar bohh wat tof![]()
Eigenlijk alles wel uitgelegd, en heel fijn bij de DeLorean dat ze de bezwaren die "vanuit het volk" kwamen ook zagen, netjes hebben uitgesproken en toegelicht. Fijn! En Lancelot wel terechte winnaar hoor, als enige d tactiek bedenken
Het was een gok, maar als het zo had uitgepakt dat Toos de mol was, dan had Lancelot in de DeLorean gezeten en had-ie in elk geval een kans gehad zich terug te vechten.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wel een risico dat je loopt.
Als het Toos was geweest had Lancelot geweten dat het Toos was, maar ook op het vliegtuig naar huis hebben gezeten.
Maar dan had hij acht herstelvragen moeten vrijspelen, wat best wel moeilijk was geweest.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was een gok, maar als het zo had uitgepakt dat Toos de mol was, dan had Lancelot in de DeLorean gezeten en had-ie in elk geval een kans gehad zich terug te vechten.
Moeilijk, maar niet onmogelijk. Je kreeg 2 vragen per goed antwoord en die van jezelf weet je sowieso, dus hij had er 3 juist moeten hebben.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar dan had hij acht herstelvragen moeten vrijspelen, wat best wel moeilijk was geweest.
En dan nog had hij geen 100% zekerheid gehad toch? Thomas was er toen bijvoorbeeld ook nog, en Ruben. En hij spreidt alsnog op 2 personen, dus de kans dat het n van hen is en je gewoon te weinig goed hebt, die blijft toch ook aanwezig? Ik ben niet zo goed met die analytische dingen, dus misschien zit ik er helemaal naast.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was een gok, maar als het zo had uitgepakt dat Toos de mol was, dan had Lancelot in de DeLorean gezeten en had-ie in elk geval een kans gehad zich terug te vechten.
Maar dit seizoen was niet in de VS als geheel, alleen in Arizona. En voor de staat Arizona was dit volgens mij een prima weergave.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:28 schreef Japepk het volgende:
. n, maar dat was destijds in Nederland ook, ik vind het persoonlijk jammer dat Amerika eigenlijk alleen maar als prairie/wilde westen in beeld is gebracht. Waar zijn de metropolen, wolkenkrabbers, sub-urban woonwijken? Ik snap ook wel dat ze niet een half continent over kunnen vliegen, maar ik associeer dat meer met de VS dan enkel wat we nu gezien hebben.
Meer dan Toos uitsluiten kon-ie sowieso niet. Lancelot had de vragen zo ingevuld dat ze nooit goed konden zijn als Toos de mol is. Dus zijn logica was: als ik in die DeLorean beland, dan is Toos de mol. En omdat dat niet gebeurde, is Toos de mol niet.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:07 schreef Japepk het volgende:
[..]
En dan nog had hij geen 100% zekerheid gehad toch? Thomas was er toen bijvoorbeeld ook nog, en Ruben. En hij spreidt alsnog op 2 personen, dus de kans dat het n van hen is en je gewoon te weinig goed hebt, die blijft toch ook aanwezig? Ik ben niet zo goed met die analytische dingen, dus misschien zit ik er helemaal naast.
Slimme analytische gast die Lancelotte. Verdacht hem eigenlijk nooit.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meer dan Toos uitsluiten kon-ie sowieso niet. Lancelot had de vragen zo ingevuld dat ze nooit goed konden zijn als Toos de mol is. Dus zijn logica was: als ik in die DeLorean beland, dan is Toos de mol. En omdat dat niet gebeurde, is Toos de mol niet.
Ik blijf dat wel een fout vinden van het productieteam. Zeer slim van Lancelot, dat wel.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meer dan Toos uitsluiten kon-ie sowieso niet. Lancelot had de vragen zo ingevuld dat ze nooit goed konden zijn als Toos de mol is. Dus zijn logica was: als ik in die DeLorean beland, dan is Toos de mol. En omdat dat niet gebeurde, is Toos de mol niet.
Op de restvrrdachten heb je antwoorden goed, hij had het zo uitgeteld dat alles fout was op Toos.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:07 schreef Japepk het volgende:
[..]
En dan nog had hij geen 100% zekerheid gehad toch? Thomas was er toen bijvoorbeeld ook nog, en Ruben. En hij spreidt alsnog op 2 personen, dus de kans dat het n van hen is en je gewoon te weinig goed hebt, die blijft toch ook aanwezig? Ik ben niet zo goed met die analytische dingen, dus misschien zit ik er helemaal naast.
Die gedachte had ik ook. Misschien had hij hen al op andere gronden uitgesloten. Maar 100% kon het volgens mij niet zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:07 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nee. Geen enkele hint. Maar als je het nu zo hoort, klinkt het allemaal heel logisch.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:48 schreef mangalie het volgende:
Had iemand hier die hints door? Zoals in de songs met baby die dan verwees naar Commy die gynaecoloog is..
Bij ons enkel dat Commy het element Strontium verkeerd had. Is een radio-actief ding dat in de medische wereld veel gebruikt wordt. En zij kende dat niet... vreemd.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee. Geen enkele hint. Maar als je het nu zo hoort, klinkt het allemaal heel logisch.
Nummerbord is mij ook ontgaan, want ik let er ieder seizoen op. Nu gemist dus (ondanks herbekijken van afleveringen).quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:45 schreef trui het volgende:
Dat nummerbord had ik wel gezien maar ik dacht toen ‘tsja kan ook toeval zijn’.
En het lettertype was ook door niemand opgemerkt geloof ik. Ik vond het wel grappig dat dat blijkbaar de enige hint uit de krant was, terwijl bel mensen enorm op die krant hebben zitten puzzelen en daar van alles uit dachten te kunnen halen (behalve dat lettertype dan).
Zo vond mijn vriendin het verdacht dat Commy zei dat dat kleine hertje bij de treinopdracht 50 centimeter was. M'n vriendin is verloskundige en meet ontsluiting en al dat soort zaken altijd met haar vingers, een skill die je op die opleiding al vroeg krijgt aangeleerd en die ze ook vaak in de IKEA enzo gebruikt als er geen meetlint is. Dus dat een gynaecoloog dat niet deed bij dat hert vond ze heel raar.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons enkel dat Commy het element Strontium verkeerd had. Is een radio-actief ding dat in de medische wereld veel gebruikt wordt. En zij kende dat niet... vreemd.
Een Amerikaanse acteur die Duits kon, en daarom wel een beetje Nederlandse klanken kon uitspreken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 01:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me nog af wie nou die handpop speelde
Om precies 12:00 uur lijkt me niet een logische tijd dus waarschijnlijk is het een foutje. En februari lijkt me wel wat vroeg toch? Meestal zo rond maart.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:00 schreef Moira het volgende:
Zit NLZiet nou een potentile startdatum van De Mol 2024 te lekken? Of gaan ze lekker random over 3 maanden alleen de molacties-aflevering van 2023 nogmaals vrijgeven?
[ afbeelding ]
(zondag 11 februari 2024?)
Maart inderdaad, direct na WIDM meestalquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Om precies 12:00 uur lijkt me niet een logische tijd dus waarschijnlijk is het een foutje. En februari lijkt me wel wat vroeg toch? Meestal zo rond maart.
Ja ik geloof dat het in 2016/2017 ofzo wel in februari begon, en het toen juist irritant was dat het door WIDM liep, dus ze het maar hebben laten aansluiten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Om precies 12:00 uur lijkt me niet een logische tijd dus waarschijnlijk is het een foutje. En februari lijkt me wel wat vroeg toch? Meestal zo rond maart.
Zin in!quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:38 schreef usagi414 het volgende:
De locatie voor De Mol 2024 is bekend gemaakt
10 Maart wordt genoemd als startdatum.
Wat ontzettend leuk gedaan weerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Blues het volgende:
Vlaamse molIk neem je post ff mee hier naartoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(edit: oh je was er al op gewezen
Maar Sicili wisten we nog niet specifiek, toch?
)
Fuck the EBU.
Jawel, dat was al bekend, het stond ook al bij de intro tekst bij de trailer…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik neem je post ff mee hier naartoe(edit: oh je was er al op gewezen
Maar Sicili wisten we nog niet specifiek, toch?
)
quote:Gruwelijke misdaad verraadt waar De Mol dit jaar zal toeslaan
wo 20/12/23
Mamma mia, wat is er in Ristorante Sicilia gebeurd? Dit kan maar n ding betekenen.
Is er al bekend wat er in Antwerpen is gebeurd? En wat er nu gebeurd in Gent?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:40 schreef Moira het volgende:
Zo te zien komen ze weer met 3 locaties in Belgi met bepaalde tijdstippen waarop mensen er moeten zijn
Onthulling vd kandidaten?
[ x ]
Blijkbaar het logo op een gebouw...? Althans, kan behalve deze tweet voor de rest nog geen details vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is er al bekend wat er in Antwerpen is gebeurd? En wat er nu gebeurd in Gent?
Lieze moet gewoon even rustig doen, maar dat terzijde, ik word zo moe van die gimmicks elk seizoen.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie al een gerucht gaande over dat De Mol & WIDM wellicht samen werken.
Het blijven Belgenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:37 schreef NailQueen het volgende:
De oplossing lijkt nog niet gevonden te zijn.
Oeh, ben ook zeer benieuwd wat het zal zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:34 schreef lord_bono het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/N2hn4DYoL2XSh5Zy/ Ik ben benieuwd wat dit heeft te betekenen!
Of de productie speelt ook dubbelspel en de mol wordt niet geholpenquote:
Staat die 2 niet gewoon voor 2 weken tot het begint?quote:
Het gaat ook vooral om wat in dit filmpje gezegd wordtquote:Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat die 2 niet gewoon voor 2 weken tot het begint?
quote:Op maandag 4 maart 2024 07:34 schreef lord_bono het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/N2hn4DYoL2XSh5Zy/ Ik ben benieuwd wat dit heeft te betekenen!
Zoiets denk ik.. waarbij hij/zij een percentage stemmen via de test moet krijgen van de andere kandidaten om in het spel te blijven. Zakt het percentage door een bepaalde grens, dan is het klaar?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef hilliebillie het volgende:
Of een schaduwmol, die niet de mol is maar zich wel verdacht moet maken voor de rest
Ik ook!quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Of de productie speelt ook dubbelspel en de mol wordt niet geholpen
Of samenwerking met een oud mol
Of Mateo simoni die op de achtergrond mollenstreken uit haalt
Of een schaduwmol, die niet de mol is maar zich wel verdacht moet maken voor de rest
Of twee mollen die ook elkaar moeten ontmaskeren en er dus wel een naar huis kan gaan
Of ‘gewoon’ twee mollen idd. Ben echt zeer benieuwd
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 4 maart 2024 07:34 schreef lord_bono het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral hier opquote:Op maandag 4 maart 2024 15:53 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Misschien is het ook gewoon iets wat de eerste aflevering spannend is, en daarna weer normaal is (zoals bij de Matteo)
Volgens mij is er elke seizoensvooruitblik wel een fase dat men denkt dat er 2 mollen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef PicoMMP het volgende:
Gilles heeft het over De Mol, dus ik verwacht niet dat er ineens twee mollen zijn. Dat zou voor mij ook wel een beetje tegenvallen.
Soms na afloop nog steeds (als mensen niet willen accepteren dat ze fout zaten)quote:Op maandag 4 maart 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij is er elke seizoensvooruitblik wel een fase dat men denkt dat er 2 mollen zijn.
Dat denk ik ook niet inderdaad. Misschien dat de Mol kandidaten gaat omkopen om te saboteren, in ruil voor jokers/vrijstellingen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef PicoMMP het volgende:
Gilles heeft het over De Mol, dus ik verwacht niet dat er ineens twee mollen zijn. Dat zou voor mij ook wel een beetje tegenvallen.
Als er jokers/vrijstellingen te verkrijgen zijn, dan hoef je je daar als Mol niet veel mee te bemoeien.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet inderdaad. Misschien dat de Mol kandidaten gaat omkopen om te saboteren, in ruil voor jokers/vrijstellingen.
Ik denk dan toch niet dat er 2 mollen zijn, gezien de opmerking "niet alleen de mol speelt dit keer dubbelspel". Hopelijk speelt het niet al teveel een rol, ik heb geen zin in veel opdrachten met mingeld etc.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Het gaat ook vooral om wat in dit filmpje gezegd wordt
[..]
Je vergeet de keer toen ze in het graanveld in Belgi voor vertrek moesten strijden wie er van de extra's alsnog mee mocht. Dat was zelfs de enige keer dat er tegelijkertijd twee mollen in het spel waren.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:47 schreef jcdragon het volgende:
Er was maar n keer twee mollen. Toen de Mol halverwege het programma mentale problemen kreeg en daarna vervangen moest worden.
ik denk inderdaad dat de 2 mollen optie uitgesloten is hoor. Verder zullen we 't wel zien.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dan toch niet dat er 2 mollen zijn, gezien de opmerking "niet alleen de mol speelt dit keer dubbelspel". Hopelijk speelt het niet al teveel een rol, ik heb geen zin in veel opdrachten met mingeld etc.
Daarom is de Mol ook 10x leuker en beter dan onze eigen WIDM.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:54 schreef trui het volgende:
[..]
Ik ook!Slim van ze om mensen zo nieuwsgierig te maken vooraf. (en ook gewoon leuk).
Ik denk dat de twee staat op het aantal kandidaten. Het doel van de twee kandidaten is dan om de andere kandidaat te vinden tussen de acht mollen. Lukt dat, winnen zij het geld, zo niet wordt het (min-)geld verdeeld onder de over gebleven mollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:53 schreef Moira het volgende:
In spoiler want sommige mensen kunnen dit persoonlijke stukje vage ‘coping-humor’ vast niet waarderenKende het liedje niet, het moment nog wel vaag. Leuk seizoen was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bedoelde ook niet per se het liedje hoor, die kende ik ook niet, maar was het enige dat ik ervan kon vinden op Youtubequote:Op woensdag 6 maart 2024 18:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kende het liedje niet, het moment nog wel vaag. Leuk seizoen was dat.
En we zijn van start gegaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd of de kandidaten introductie ergens zichtbaar is vandaag
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:57 schreef Legoblokje het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Bertquote:Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Wie was de boomverzorgen uit een eerdere seizoen ?
Bert, seizoen 10quote:Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Bert?quote:Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Bert, met die Nederlandse vrouwquote:Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Ja. Bert.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bert, met die Nederlandse vrouw
Helemaal gelijk dat F1 geen sport is.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
Gillian mag er van mij wel lang inblijvenIk ben nu al fan.
Dit doen ze (Glles de Coster) altijd heel goed. Door het voorstellen van de kandidaten krijg je er al meteen zin in.quote:
Maar het komt wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:26 schreef Blues het volgende:
Seizoen 2024 staat nog niet vermeld op NPO start/plus
quote:Het antwoord is een volmondig ja. De Mol is vanaf 25 maart 2024 iedere maandag vanaf 20:00 uur te zien op NPO Start, zo bevestigt een woordvoerder vandaag aan deze site.
Ze is Spaanse, en heeft een dubbele achternaam, die allebei met Co... beginnen, dus vandaar haar bijnaamquote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat er Coco tussen haakjes bij Martha? Heeft ze een dubbele naam?
Ja, ik zocht het later ook op, dankjequote:Op zondag 17 maart 2024 21:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar het komt wel.
Zal De Mol Belgi 2024 ook dit jaar te zien zijn op NPO Start?
[..]
Ook goed dat ze alleen een 2D versie aanbieden.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef Meke het volgende:
https://kinepolis.be/nl/content/de-mol-2024/
Dit lijkt me ook nog wel eens tof zeg![]()
(En wordt een zware week voor fans van de Mol, het ESF en Dr Who maar we kunnen het)
Vorig jaar geweest! Was erg leukquote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef Meke het volgende:
https://kinepolis.be/nl/content/de-mol-2024/
Dit lijkt me ook nog wel eens tof zeg![]()
(En wordt een zware week voor fans van de Mol, het ESF en Dr Who maar we kunnen het)
En die Philippe die zegt dat hij een andere rol heeftquote:Op maandag 18 maart 2024 09:37 schreef XMN8R het volgende:
"De mol krijgt het dubbel zo moeilijk."
Zouden alle kandidaten een tweelingbroer of -zus hebben? Dus twee keer zoveel kandidaten?
Krijgt er n een rood scherm, dan moet de ander ook weg? Spannund!!
quote:
Ik denk dat die '2' een nieuwe variant op de bestaande 'troeven'. Bijvoorbeeld dat ze een opdracht dan nog een keer mogen doen of bepaalde dingen kunnen verdubbelen ofzo. Het moet in elk geval iets zijn waardoor de mol het extra lastig krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:37 schreef XMN8R het volgende:
"De mol krijgt het dubbel zo moeilijk."
Zouden alle kandidaten een tweelingbroer of -zus hebben? Dus twee keer zoveel kandidaten?
Krijgt er n een rood scherm, dan moet de ander ook weg? Spannund!!
Omdat @Coco de Mol is.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
haha ik voel helemaal met je mee, probeer ook al jaren mensen over te halen, zo leuk als dat dan lukt.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn moeder nu ook eindelijk overtuigd om De Mol te kijken via NPO Start. Ik probeer haar al jaren te overtuigen en nu gaat ze eindelijk overstag
Omdat er ook een Coco is op fok.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Hoe heb is het gelukt? Ik ben nog niet geslaagd in mijn overhaalpogingenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn moeder nu ook eindelijk overtuigd om De Mol te kijken via NPO Start. Ik probeer haar al jaren te overtuigen en nu gaat ze eindelijk overstag
Jazeker!quote:
Iets in de trant van 'Als het jou lukt om online Chateau Meiland terug te kijken moet dit jou ook wel lukken'quote:Op maandag 18 maart 2024 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe heb is het gelukt? Ik ben nog niet geslaagd in mijn overhaalpogingen
Oja mijn overhaalsubject kijkt zowel niet Chateau Meiland als WIDMquote:Op maandag 18 maart 2024 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'Als het jou lukt om online Chateau Meiland terug te kijken moet dit jou ook wel lukken'
En constant verhalen vertellen over hoe De Mol veel beter is dan WIDM
Zeker! Had hem in januari al klaar gezet met een slotje erop, maar zal hem openen!quote:Op maandag 18 maart 2024 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik denk dat @:moira die opent normaalgesproken? Ik ga hem bijhouden![]()
Dus mocht Moira zich niet laten zien zal ik hem wel openen
Dit ja, bij de Nederlandse versie zou ik dat vertrouwen niet hebben, die hebben het concept steeds alleen maar verder uitgekleed. Maar de Vlamingen weten het concept juist steeds te verrijkenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef BobW het volgende:
Zin in
Hopelijk is de '2' niet een al te groot verschil met het oorspronkelijke spel, daar ben ik altijd een beetje bang voor. Maar ik heb vertrouwen in de makers
Welke gimmick voegde er iets toe dan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit ja, bij de Nederlandse versie zou ik dat vertrouwen niet hebben, die hebben het concept steeds alleen maar verder uitgekleed. Maar de Vlamingen weten het concept juist steeds te verrijken
Ik kan er nooit zo goed de vinger op leggenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Welke gimmick voegde er iets toe dan?
Bekende Vlaming -> Haha nee
Mol kiezen in aflevering 1 -> mol die niks goed voorbereid kon doen, weinig spectaculaire molacties
10 reservekandidaten -> Beetje leedvermaak met Jens, meh
Het is niet echt een gimmick, maar gewoon dat een opdracht ff duidelijk wordt uitgelegd met een kaartje/schema zodat ik snap wat ze aan het doen zijn is al super. En de gezellige beelden, samen aan het ontbijt, de playlists in de auto etc.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan er nooit zo goed de vinger op leggenIk bedoel meer de algehele programmamakerij die gewoon stukken beter wordt uitgewerkt in plaats van kapotversimpeld.
Dat zie je ook bij de Verraders. In d Belgische versie zitten precies dezelfde opdrachten, maar daar worden ze goed uitgelegd en wordt het verloop overzichtelijk bijgehouden. In de Nederlandse versie zit de focus op het gedrag en de onderlinge communicatie van de BN'ers.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is niet echt een gimmick, maar gewoon dat een opdracht ff duidelijk wordt uitgelegd met een kaartje/schema zodat ik snap wat ze aan het doen zijn is al super. En de gezellige beelden, samen aan het ontbijt, de playlists in de auto etc.
Thnx!quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef Japepk het volgende:
Op de Vlaamse radio waren vandaag reclamespotjes te horen die slechts n keer werden uitgezonden met hints over de 2. Het kan inderdaad nog steeds een eenmalige gimmick zijn, maar het is toch wel weer tof gedaan hoor;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder Cafe de Mol:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:16 schreef Aberkullie het volgende:
Waar hebben jullie het kandidatenrondje gezien? Ik zie op play alleen een teaser met Gilles van 0.44
Ah dank je!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onder Cafe de Mol:
https://www.goplay.be/cafedemol
Ik zal deze ook nog wel even in de topicpointer zetten trouwens. Kan iedereen 'm dit weekend terugkijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onder Cafe de Mol:
https://www.goplay.be/cafedemol
Jaquote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het voor ons Ollanders ook gewoon weer via de website van GoPlay te zien vanavond?
Of via NPO Startquote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het voor ons Ollanders ook gewoon weer via de website van GoPlay te zien vanavond?
Dat is morgen pas.quote:
Vergeet je ook niet te kijken ?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:51 schreef Moira het volgende:
Oef, was nog net op tijd voor de pronoMOL / [De Mol] FOK! De Mol BE Prono
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...quote:Op zondag 24 maart 2024 19:54 schreef noodgang het volgende:
Met VPN aan lukt t me iig om via de goplay-app op google-tv live te kijken naar Play4
Same here! Geen VPN of niks, via de Chromecast naar de TV, geen centje pijnquote:Op zondag 24 maart 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
De aflevering staat er nu op! Ik kijk nu live mee.
Zelfs vanuit Malta kan ik zonder VPN kijken naar De Mol via GoPlay.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...
Jawel. Inloggen. Klikken op seizoen 12. Aflevering 1.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...
Zonder VPN ook prima hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 19:54 schreef noodgang het volgende:
Met VPN aan lukt t me iig om via de goplay-app op google-tv live te kijken naar Play4
Ja, maakt de zoektocht iig weer voor de helft makkelijkerquote:Op zondag 24 maart 2024 20:08 schreef Japepk het volgende:
Bwoaah. Deze 'wel/niet' verdeling hebben ze eerder gedaan. Toen zat de mol ook echt in de 'ja' groep.
Er valt maar n iemand af nu toch? Die in het blaasbootje zitquote:Op zondag 24 maart 2024 20:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, maakt de zoektocht iig weer voor de helft makkelijker
De makkelijkstequote:Op zondag 24 maart 2024 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
5 buurlanden van Itali en dan noemen ze de twee makkelijkste niet...
Kleine 10 minuten volgens mij.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:21 schreef Japepk het volgende:
Praktische vraag; zijn de reclames lang? Ik moet eigenlijk even op en neer naar iets, da's 10 minuutjes ofzo. Ga ik dan veel missen?
Hier dus ookquote:Op zondag 24 maart 2024 20:37 schreef Tijn het volgende:
Nu al een tiefushekel aan die Charlotte (26)
1 valt maar af toch?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, maakt de zoektocht iig weer voor de helft makkelijker
Whut?! Ik vind ze voor het eerst in tijden allemaal leuk!quote:Op zondag 24 maart 2024 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Instant hekel aan Charlotte.
[..]
Hier dus ook.
Made it! En koffie voor morgenochtend in huis hahahquote:
Ja, een beetje dom dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
waarom rennen ze zo heen en weer. Wacht gewoon tot het einde
Echt he, die associatie had ik ook meteenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik erger me aan Philippe, misschien omdat hij lijkt op de gebroeders Coronel lijkt.
Zou dat echt wat uitmaken?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:04 schreef Tijn het volgende:
Ai, Elmex heeft gewoon de Nederlandse stem gebruikt, ik denk niet dat ze daar veel tandpasta mee verkopen
Ik denk niet dat het helpt, maar misschien dat een van de Belgen hier er meer zinnigs over kan zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op zondag 24 maart 2024 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
toch een verademing zonder dat de halve uitzending uit biechten bestaat
Ja he, neem ik die reclame wel op de koop toe.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
toch een verademing zonder dat de halve uitzending uit biechten bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel een gewiekste kandidaat tot nu toe. Of mol.
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
DieZou wel tof zijn als-ie de mol is, maar ik heb vooral kandidaat-vibes bij 'm voorlopig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel een gewiekste kandidaat tot nu toe. Of mol.
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
DieBeetje een Lancelot typje, maar zal de bril zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel een gewiekste kandidaat tot nu toe. Of mol.Same shit, different day
SC hopper present
Ja ik ook, denk dat ie ver gaat komen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als-ie de mol is, maar ik heb vooral kandidaat-vibes bij 'm voorlopig.
Ik vind dit wel beter dan al teveel rariteitenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:41 schreef BobW het volgende:
Verder niet echt een spectaculaire twist met de 2 of als openingsopdracht. Maar we zijn weer begonnen
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:40 schreef Legoblokje het volgende:
Wie is jullie hoofdverdachte tot nu toe? De mijne is na deze afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:46 schreef Tijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom al die spoilers? Ik doe nu maar mee, maar de uitzending is geweest, dan hoeven er toch geen spoilers?![]()
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Ik weet het niet, ik doe gewoon wat de rest doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom al die spoilers? Ik doe nu maar mee, maar de uitzending is geweest, dan hoeven er toch geen spoilers?![]()
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Zeker nu een hoop mensen wellicht morgen pas via NPO start kijken is het volgens mij gebruikelijk om in elk geval vandaag spoilers te gebruiken over de meest in het oog springende dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom al die spoilers? Ik doe nu maar mee, maar de uitzending is geweest, dan hoeven er toch geen spoilers?'t Echte en 't ware!
Precies. Dat lijkt me logischer dan een dag alles in spoilers plaatsenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Als ik een programma niet live volg probeer ik Fok topics te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe aflevering wel. Iemand anders zei het al, het was niet zo episch als gehoopt maar de groep is goed, de beelden zijn mooi en het spel wordt goed gespeeld. Met spektakelstukken kunnen ze geen 15 seizoenen vullen, dus we mogen het doen met zulke, alsnog hoogstaande, afleveringen. Het viel me alleen wel op dat we eigenlijk alle opdrachten al wel eens in een dergelijke vorm voorbij hebben zien komen.'t Echte en 't ware!
Ja ik had blijkbaar precies op dat stukje niet op zitten lettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik weet niet hoeveel tijd er voor de kandidaten tussen het kijken en het spel zat. Maar in de aflevering is het interessant om te zien hoe iemand cht reageert versus hoe iemand potentieel liegt of faket in het spel erna.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:04 schreef Tijn het volgende:
Ik zou trouwens ook binnen 1 seconde hebben gedruktDie filmpjes zijn toch alleen maar verwarrend joh, daar kun je niks mee.
Oh god ja, dat lulverhaal van Bernard, echt wtfquote:Op zondag 24 maart 2024 22:10 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd er voor de kandidaten tussen het kijken en het spel zat. Maar in de aflevering is het interessant om te zien hoe iemand cht reageert versus hoe iemand potentieel liegt of faket in het spel erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |