Onder Cafe de Mol:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:16 schreef Aberkullie het volgende:
Waar hebben jullie het kandidatenrondje gezien? Ik zie op play alleen een teaser met Gilles van 0.44
Ah dank je!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onder Cafe de Mol:
https://www.goplay.be/cafedemol
Ik zal deze ook nog wel even in de topicpointer zetten trouwens. Kan iedereen 'm dit weekend terugkijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onder Cafe de Mol:
https://www.goplay.be/cafedemol
Jaquote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het voor ons Ollanders ook gewoon weer via de website van GoPlay te zien vanavond?
Of via NPO Startquote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het voor ons Ollanders ook gewoon weer via de website van GoPlay te zien vanavond?
Dat is morgen pas.quote:
Vergeet je ook niet te kijken ?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:51 schreef Moira het volgende:
Oef, was nog net op tijd voor de pronoMOL / [De Mol] FOK! De Mol BE Prono
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...quote:Op zondag 24 maart 2024 19:54 schreef noodgang het volgende:
Met VPN aan lukt t me iig om via de goplay-app op google-tv live te kijken naar Play4
Same here! Geen VPN of niks, via de Chromecast naar de TV, geen centje pijnquote:Op zondag 24 maart 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
De aflevering staat er nu op! Ik kijk nu live mee.
Zelfs vanuit Malta kan ik zonder VPN kijken naar De Mol via GoPlay.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...
Jawel. Inloggen. Klikken op seizoen 12. Aflevering 1.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...
Zonder VPN ook prima hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 19:54 schreef noodgang het volgende:
Met VPN aan lukt t me iig om via de goplay-app op google-tv live te kijken naar Play4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |