Ook goed dat ze alleen een 2D versie aanbieden.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef Meke het volgende:
https://kinepolis.be/nl/content/de-mol-2024/
Dit lijkt me ook nog wel eens tof zeg![]()
(En wordt een zware week voor fans van de Mol, het ESF en Dr Who maar we kunnen het)
Vorig jaar geweest! Was erg leukquote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef Meke het volgende:
https://kinepolis.be/nl/content/de-mol-2024/
Dit lijkt me ook nog wel eens tof zeg![]()
(En wordt een zware week voor fans van de Mol, het ESF en Dr Who maar we kunnen het)
En die Philippe die zegt dat hij een andere rol heeftquote:Op maandag 18 maart 2024 09:37 schreef XMN8R het volgende:
"De mol krijgt het dubbel zo moeilijk."
Zouden alle kandidaten een tweelingbroer of -zus hebben? Dus twee keer zoveel kandidaten?
Krijgt er één een rood scherm, dan moet de ander ook weg? Spannund!!
quote:
Ik denk dat die '2' een nieuwe variant op de bestaande 'troeven'. Bijvoorbeeld dat ze een opdracht dan nog een keer mogen doen of bepaalde dingen kunnen verdubbelen ofzo. Het moet in elk geval iets zijn waardoor de mol het extra lastig krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:37 schreef XMN8R het volgende:
"De mol krijgt het dubbel zo moeilijk."
Zouden alle kandidaten een tweelingbroer of -zus hebben? Dus twee keer zoveel kandidaten?
Krijgt er één een rood scherm, dan moet de ander ook weg? Spannund!!
Omdat @Coco de Mol is.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat er Coco tussen haakjes bij Martha? Heeft ze een dubbele naam?
haha ik voel helemaal met je mee, probeer ook al jaren mensen over te halen, zo leuk als dat dan lukt.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn moeder nu ook eindelijk overtuigd om De Mol te kijken via NPO Start. Ik probeer haar al jaren te overtuigen en nu gaat ze eindelijk overstag
Omdat er ook een Coco is op fok.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat er Coco tussen haakjes bij Martha? Heeft ze een dubbele naam?
Hoe heb is het gelukt? Ik ben nog niet geslaagd in mijn overhaalpogingenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn moeder nu ook eindelijk overtuigd om De Mol te kijken via NPO Start. Ik probeer haar al jaren te overtuigen en nu gaat ze eindelijk overstag
Jazeker!quote:
Iets in de trant van 'Als het jou lukt om online Chateau Meiland terug te kijken moet dit jou ook wel lukken'quote:Op maandag 18 maart 2024 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe heb is het gelukt? Ik ben nog niet geslaagd in mijn overhaalpogingen
Oja mijn overhaalsubject kijkt zowel niet Chateau Meiland als WIDMquote:Op maandag 18 maart 2024 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'Als het jou lukt om online Chateau Meiland terug te kijken moet dit jou ook wel lukken'
En constant verhalen vertellen over hoe De Mol veel beter is dan WIDM
Zeker! Had hem in januari al klaar gezet met een slotje erop, maar zal hem openen!quote:Op maandag 18 maart 2024 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik denk dat @:moira die opent normaalgesproken? Ik ga hem bijhouden![]()
Dus mocht Moira zich niet laten zien zal ik hem wel openen
Dit ja, bij de Nederlandse versie zou ik dat vertrouwen niet hebben, die hebben het concept steeds alleen maar verder uitgekleed. Maar de Vlamingen weten het concept juist steeds te verrijkenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef BobW het volgende:
Zin in
Hopelijk is de '2' niet een al te groot verschil met het oorspronkelijke spel, daar ben ik altijd een beetje bang voor. Maar ik heb vertrouwen in de makers
Welke gimmick voegde er iets toe dan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit ja, bij de Nederlandse versie zou ik dat vertrouwen niet hebben, die hebben het concept steeds alleen maar verder uitgekleed. Maar de Vlamingen weten het concept juist steeds te verrijken
Ik kan er nooit zo goed de vinger op leggenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Welke gimmick voegde er iets toe dan?
Bekende Vlaming -> Haha nee
Mol kiezen in aflevering 1 -> mol die niks goed voorbereid kon doen, weinig spectaculaire molacties
10 reservekandidaten -> Beetje leedvermaak met Jens, meh
Het is niet echt een gimmick, maar gewoon dat een opdracht ff duidelijk wordt uitgelegd met een kaartje/schema zodat ik snap wat ze aan het doen zijn is al super. En de gezellige beelden, samen aan het ontbijt, de playlists in de auto etc.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan er nooit zo goed de vinger op leggenIk bedoel meer de algehele programmamakerij die gewoon stukken beter wordt uitgewerkt in plaats van kapotversimpeld.
Dat zie je ook bij de Verraders. In d Belgische versie zitten precies dezelfde opdrachten, maar daar worden ze goed uitgelegd en wordt het verloop overzichtelijk bijgehouden. In de Nederlandse versie zit de focus op het gedrag en de onderlinge communicatie van de BN'ers.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is niet echt een gimmick, maar gewoon dat een opdracht ff duidelijk wordt uitgelegd met een kaartje/schema zodat ik snap wat ze aan het doen zijn is al super. En de gezellige beelden, samen aan het ontbijt, de playlists in de auto etc.
Thnx!quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef Japepk het volgende:
Op de Vlaamse radio waren vandaag reclamespotjes te horen die slechts één keer werden uitgezonden met hints over de 2. Het kan inderdaad nog steeds een eenmalige gimmick zijn, maar het is toch wel weer tof gedaan hoor;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder Cafe de Mol:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:16 schreef Aberkullie het volgende:
Waar hebben jullie het kandidatenrondje gezien? Ik zie op play alleen een teaser met Gilles van 0.44
Ah dank je!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onder Cafe de Mol:
https://www.goplay.be/cafedemol
Ik zal deze ook nog wel even in de topicpointer zetten trouwens. Kan iedereen 'm dit weekend terugkijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onder Cafe de Mol:
https://www.goplay.be/cafedemol
Jaquote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het voor ons Ollanders ook gewoon weer via de website van GoPlay te zien vanavond?
Of via NPO Startquote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het voor ons Ollanders ook gewoon weer via de website van GoPlay te zien vanavond?
Dat is morgen pas.quote:
Vergeet je ook niet te kijken ?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:51 schreef Moira het volgende:
Oef, was nog net op tijd voor de pronoMOL / [De Mol] FOK! De Mol BE Prono
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...quote:Op zondag 24 maart 2024 19:54 schreef noodgang het volgende:
Met VPN aan lukt t me iig om via de goplay-app op google-tv live te kijken naar Play4
Same here! Geen VPN of niks, via de Chromecast naar de TV, geen centje pijnquote:Op zondag 24 maart 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
De aflevering staat er nu op! Ik kijk nu live mee.
Zelfs vanuit Malta kan ik zonder VPN kijken naar De Mol via GoPlay.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...
Jawel. Inloggen. Klikken op seizoen 12. Aflevering 1.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...
Zonder VPN ook prima hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 19:54 schreef noodgang het volgende:
Met VPN aan lukt t me iig om via de goplay-app op google-tv live te kijken naar Play4
Ja, maakt de zoektocht iig weer voor de helft makkelijkerquote:Op zondag 24 maart 2024 20:08 schreef Japepk het volgende:
Bwoaah. Deze 'wel/niet' verdeling hebben ze eerder gedaan. Toen zat de mol ook echt in de 'ja' groep.
Er valt maar één iemand af nu toch? Die in het blaasbootje zitquote:Op zondag 24 maart 2024 20:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, maakt de zoektocht iig weer voor de helft makkelijker
De makkelijkstequote:Op zondag 24 maart 2024 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
5 buurlanden van Italië en dan noemen ze de twee makkelijkste niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |