Staat die 2 niet gewoon voor 2 weken tot het begint?quote:
Het gaat ook vooral om wat in dit filmpje gezegd wordtquote:Op maandag 4 maart 2024 13:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat die 2 niet gewoon voor 2 weken tot het begint?
quote:Op maandag 4 maart 2024 07:34 schreef lord_bono het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/N2hn4DYoL2XSh5Zy/ Ik ben benieuwd wat dit heeft te betekenen!
Zoiets denk ik.. waarbij hij/zij een percentage stemmen via de test moet krijgen van de andere kandidaten om in het spel te blijven. Zakt het percentage door een bepaalde grens, dan is het klaar?quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef hilliebillie het volgende:
Of een schaduwmol, die niet de mol is maar zich wel verdacht moet maken voor de rest
Ik ook!quote:Op maandag 4 maart 2024 13:15 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Of de productie speelt ook dubbelspel en de mol wordt niet geholpen
Of samenwerking met een oud mol
Of Mateo simoni die op de achtergrond mollenstreken uit haalt
Of een schaduwmol, die niet de mol is maar zich wel verdacht moet maken voor de rest
Of twee mollen die ook elkaar moeten ontmaskeren en er dus wel een naar huis kan gaan
Of ‘gewoon’ twee mollen idd. Ben echt zeer benieuwd
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 4 maart 2024 07:34 schreef lord_bono het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/N2hn4DYoL2XSh5Zy/ Ik ben benieuwd wat dit heeft te betekenen!
Ik hoop eigenlijk vooral hier opquote:Op maandag 4 maart 2024 15:53 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Misschien is het ook gewoon iets wat de eerste aflevering spannend is, en daarna weer normaal is (zoals bij de Matteo)
Volgens mij is er elke seizoensvooruitblik wel een fase dat men denkt dat er 2 mollen zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef PicoMMP het volgende:
Gilles heeft het over De Mol, dus ik verwacht niet dat er ineens twee mollen zijn. Dat zou voor mij ook wel een beetje tegenvallen.
Soms na afloop nog steeds (als mensen niet willen accepteren dat ze fout zaten)quote:Op maandag 4 maart 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij is er elke seizoensvooruitblik wel een fase dat men denkt dat er 2 mollen zijn.
Dat denk ik ook niet inderdaad. Misschien dat de Mol kandidaten gaat omkopen om te saboteren, in ruil voor jokers/vrijstellingen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef PicoMMP het volgende:
Gilles heeft het over De Mol, dus ik verwacht niet dat er ineens twee mollen zijn. Dat zou voor mij ook wel een beetje tegenvallen.
Als er jokers/vrijstellingen te verkrijgen zijn, dan hoef je je daar als Mol niet veel mee te bemoeien.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet inderdaad. Misschien dat de Mol kandidaten gaat omkopen om te saboteren, in ruil voor jokers/vrijstellingen.
Ik denk dan toch niet dat er 2 mollen zijn, gezien de opmerking "niet alleen de mol speelt dit keer dubbelspel". Hopelijk speelt het niet al teveel een rol, ik heb geen zin in veel opdrachten met mingeld etc.quote:Op maandag 4 maart 2024 13:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Het gaat ook vooral om wat in dit filmpje gezegd wordt
[..]
Je vergeet de keer toen ze in het graanveld in België voor vertrek moesten strijden wie er van de extra's alsnog mee mocht. Dat was zelfs de enige keer dat er tegelijkertijd twee mollen in het spel waren.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:47 schreef jcdragon het volgende:
Er was maar één keer twee mollen. Toen de Mol halverwege het programma mentale problemen kreeg en daarna vervangen moest worden.
ik denk inderdaad dat de 2 mollen optie uitgesloten is hoor. Verder zullen we 't wel zien.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dan toch niet dat er 2 mollen zijn, gezien de opmerking "niet alleen de mol speelt dit keer dubbelspel". Hopelijk speelt het niet al teveel een rol, ik heb geen zin in veel opdrachten met mingeld etc.
Daarom is de Mol ook 10x leuker en beter dan onze eigen WIDM.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:54 schreef trui het volgende:
[..]
Ik ook!Slim van ze om mensen zo nieuwsgierig te maken vooraf. (en ook gewoon leuk).
Ik denk dat de twee staat op het aantal kandidaten. Het doel van de twee kandidaten is dan om de andere kandidaat te vinden tussen de acht mollen. Lukt dat, winnen zij het geld, zo niet wordt het (min-)geld verdeeld onder de over gebleven mollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:53 schreef Moira het volgende:
In spoiler want sommige mensen kunnen dit persoonlijke stukje vage ‘coping-humor’ vast niet waarderenKende het liedje niet, het moment nog wel vaag. Leuk seizoen was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bedoelde ook niet per se het liedje hoor, die kende ik ook niet, maar was het enige dat ik ervan kon vinden op Youtubequote:Op woensdag 6 maart 2024 18:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kende het liedje niet, het moment nog wel vaag. Leuk seizoen was dat.
En we zijn van start gegaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:45 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd of de kandidaten introductie ergens zichtbaar is vandaag
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:57 schreef Legoblokje het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Bertquote:Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Wie was de boomverzorgen uit een eerdere seizoen ?
Bert, seizoen 10quote:Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Bert?quote:Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Bert, met die Nederlandse vrouwquote:Op zondag 17 maart 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Ja. Bert.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bert, met die Nederlandse vrouw
Helemaal gelijk dat F1 geen sport is.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
Gillian mag er van mij wel lang inblijvenIk ben nu al fan.
Dit doen ze (Glles de Coster) altijd heel goed. Door het voorstellen van de kandidaten krijg je er al meteen zin in.quote:
Maar het komt wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:26 schreef Blues het volgende:
Seizoen 2024 staat nog niet vermeld op NPO start/plus
quote:Het antwoord is een volmondig ja. De Mol is vanaf 25 maart 2024 iedere maandag vanaf 20:00 uur te zien op NPO Start, zo bevestigt een woordvoerder vandaag aan deze site.
Ze is Spaanse, en heeft een dubbele achternaam, die allebei met Co... beginnen, dus vandaar haar bijnaamquote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat er Coco tussen haakjes bij Martha? Heeft ze een dubbele naam?
Ja, ik zocht het later ook op, dankjequote:Op zondag 17 maart 2024 21:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar het komt wel.
Zal De Mol België 2024 ook dit jaar te zien zijn op NPO Start?
[..]
Ook goed dat ze alleen een 2D versie aanbieden.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef Meke het volgende:
https://kinepolis.be/nl/content/de-mol-2024/
Dit lijkt me ook nog wel eens tof zeg![]()
(En wordt een zware week voor fans van de Mol, het ESF en Dr Who maar we kunnen het)
Vorig jaar geweest! Was erg leukquote:Op zondag 17 maart 2024 22:34 schreef Meke het volgende:
https://kinepolis.be/nl/content/de-mol-2024/
Dit lijkt me ook nog wel eens tof zeg![]()
(En wordt een zware week voor fans van de Mol, het ESF en Dr Who maar we kunnen het)
En die Philippe die zegt dat hij een andere rol heeftquote:Op maandag 18 maart 2024 09:37 schreef XMN8R het volgende:
"De mol krijgt het dubbel zo moeilijk."
Zouden alle kandidaten een tweelingbroer of -zus hebben? Dus twee keer zoveel kandidaten?
Krijgt er één een rood scherm, dan moet de ander ook weg? Spannund!!
quote:
Ik denk dat die '2' een nieuwe variant op de bestaande 'troeven'. Bijvoorbeeld dat ze een opdracht dan nog een keer mogen doen of bepaalde dingen kunnen verdubbelen ofzo. Het moet in elk geval iets zijn waardoor de mol het extra lastig krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:37 schreef XMN8R het volgende:
"De mol krijgt het dubbel zo moeilijk."
Zouden alle kandidaten een tweelingbroer of -zus hebben? Dus twee keer zoveel kandidaten?
Krijgt er één een rood scherm, dan moet de ander ook weg? Spannund!!
Omdat @Coco de Mol is.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
haha ik voel helemaal met je mee, probeer ook al jaren mensen over te halen, zo leuk als dat dan lukt.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn moeder nu ook eindelijk overtuigd om De Mol te kijken via NPO Start. Ik probeer haar al jaren te overtuigen en nu gaat ze eindelijk overstag
Omdat er ook een Coco is op fok.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Hoe heb is het gelukt? Ik ben nog niet geslaagd in mijn overhaalpogingenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn moeder nu ook eindelijk overtuigd om De Mol te kijken via NPO Start. Ik probeer haar al jaren te overtuigen en nu gaat ze eindelijk overstag
Jazeker!quote:
Iets in de trant van 'Als het jou lukt om online Chateau Meiland terug te kijken moet dit jou ook wel lukken'quote:Op maandag 18 maart 2024 20:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe heb is het gelukt? Ik ben nog niet geslaagd in mijn overhaalpogingen
Oja mijn overhaalsubject kijkt zowel niet Chateau Meiland als WIDMquote:Op maandag 18 maart 2024 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'Als het jou lukt om online Chateau Meiland terug te kijken moet dit jou ook wel lukken'
En constant verhalen vertellen over hoe De Mol veel beter is dan WIDM
Zeker! Had hem in januari al klaar gezet met een slotje erop, maar zal hem openen!quote:Op maandag 18 maart 2024 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik denk dat @:moira die opent normaalgesproken? Ik ga hem bijhouden![]()
Dus mocht Moira zich niet laten zien zal ik hem wel openen
Dit ja, bij de Nederlandse versie zou ik dat vertrouwen niet hebben, die hebben het concept steeds alleen maar verder uitgekleed. Maar de Vlamingen weten het concept juist steeds te verrijkenquote:Op zondag 17 maart 2024 20:47 schreef BobW het volgende:
Zin in
Hopelijk is de '2' niet een al te groot verschil met het oorspronkelijke spel, daar ben ik altijd een beetje bang voor. Maar ik heb vertrouwen in de makers
Welke gimmick voegde er iets toe dan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit ja, bij de Nederlandse versie zou ik dat vertrouwen niet hebben, die hebben het concept steeds alleen maar verder uitgekleed. Maar de Vlamingen weten het concept juist steeds te verrijken
Ik kan er nooit zo goed de vinger op leggenquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Welke gimmick voegde er iets toe dan?
Bekende Vlaming -> Haha nee
Mol kiezen in aflevering 1 -> mol die niks goed voorbereid kon doen, weinig spectaculaire molacties
10 reservekandidaten -> Beetje leedvermaak met Jens, meh
Het is niet echt een gimmick, maar gewoon dat een opdracht ff duidelijk wordt uitgelegd met een kaartje/schema zodat ik snap wat ze aan het doen zijn is al super. En de gezellige beelden, samen aan het ontbijt, de playlists in de auto etc.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan er nooit zo goed de vinger op leggenIk bedoel meer de algehele programmamakerij die gewoon stukken beter wordt uitgewerkt in plaats van kapotversimpeld.
Dat zie je ook bij de Verraders. In d Belgische versie zitten precies dezelfde opdrachten, maar daar worden ze goed uitgelegd en wordt het verloop overzichtelijk bijgehouden. In de Nederlandse versie zit de focus op het gedrag en de onderlinge communicatie van de BN'ers.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is niet echt een gimmick, maar gewoon dat een opdracht ff duidelijk wordt uitgelegd met een kaartje/schema zodat ik snap wat ze aan het doen zijn is al super. En de gezellige beelden, samen aan het ontbijt, de playlists in de auto etc.
Thnx!quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:10 schreef Japepk het volgende:
Op de Vlaamse radio waren vandaag reclamespotjes te horen die slechts één keer werden uitgezonden met hints over de 2. Het kan inderdaad nog steeds een eenmalige gimmick zijn, maar het is toch wel weer tof gedaan hoor;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder Cafe de Mol:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:16 schreef Aberkullie het volgende:
Waar hebben jullie het kandidatenrondje gezien? Ik zie op play alleen een teaser met Gilles van 0.44
Ah dank je!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onder Cafe de Mol:
https://www.goplay.be/cafedemol
Ik zal deze ook nog wel even in de topicpointer zetten trouwens. Kan iedereen 'm dit weekend terugkijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onder Cafe de Mol:
https://www.goplay.be/cafedemol
Jaquote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het voor ons Ollanders ook gewoon weer via de website van GoPlay te zien vanavond?
Of via NPO Startquote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het voor ons Ollanders ook gewoon weer via de website van GoPlay te zien vanavond?
Dat is morgen pas.quote:
Vergeet je ook niet te kijken ?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:51 schreef Moira het volgende:
Oef, was nog net op tijd voor de pronoMOL / [De Mol] FOK! De Mol BE Prono
Zonder VPN op de website van GoPlay tot nu toe niet...quote:Op zondag 24 maart 2024 19:54 schreef noodgang het volgende:
Met VPN aan lukt t me iig om via de goplay-app op google-tv live te kijken naar Play4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |