quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:52 schreef Blues het volgende:
Vlaamse molIk neem je post ff mee hier naartoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(edit: oh je was er al op gewezen
Maar Sicili wisten we nog niet specifiek, toch?
)
Fuck the EBU.
Jawel, dat was al bekend, het stond ook al bij de intro tekst bij de trailer…quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik neem je post ff mee hier naartoe(edit: oh je was er al op gewezen
Maar Sicili wisten we nog niet specifiek, toch?
)
quote:Gruwelijke misdaad verraadt waar De Mol dit jaar zal toeslaan
wo 20/12/23
Mamma mia, wat is er in Ristorante Sicilia gebeurd? Dit kan maar n ding betekenen.
Is er al bekend wat er in Antwerpen is gebeurd? En wat er nu gebeurd in Gent?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:40 schreef Moira het volgende:
Zo te zien komen ze weer met 3 locaties in Belgi met bepaalde tijdstippen waarop mensen er moeten zijn
Onthulling vd kandidaten?
[ x ]
Blijkbaar het logo op een gebouw...? Althans, kan behalve deze tweet voor de rest nog geen details vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is er al bekend wat er in Antwerpen is gebeurd? En wat er nu gebeurd in Gent?
Lieze moet gewoon even rustig doen, maar dat terzijde, ik word zo moe van die gimmicks elk seizoen.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie al een gerucht gaande over dat De Mol & WIDM wellicht samen werken.
Het blijven Belgenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:37 schreef NailQueen het volgende:
De oplossing lijkt nog niet gevonden te zijn.
Oeh, ben ook zeer benieuwd wat het zal zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:34 schreef lord_bono het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/N2hn4DYoL2XSh5Zy/ Ik ben benieuwd wat dit heeft te betekenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |