quote:Op zondag 24 maart 2024 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
DieBeetje een Lancelot typje, maar zal de bril zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel een gewiekste kandidaat tot nu toe. Of mol.Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook, denk dat ie ver gaat komen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als-ie de mol is, maar ik heb vooral kandidaat-vibes bij 'm voorlopig.
Ik vind dit wel beter dan al teveel rariteitenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:41 schreef BobW het volgende:
Verder niet echt een spectaculaire twist met de 2 of als openingsopdracht. Maar we zijn weer begonnen
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:40 schreef Legoblokje het volgende:
Wie is jullie hoofdverdachte tot nu toe? De mijne is na deze afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:46 schreef Tijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom al die spoilers? Ik doe nu maar mee, maar de uitzending is geweest, dan hoeven er toch geen spoilers?![]()
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Ik weet het niet, ik doe gewoon wat de rest doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom al die spoilers? Ik doe nu maar mee, maar de uitzending is geweest, dan hoeven er toch geen spoilers?![]()
quote:Op zondag 24 maart 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Zeker nu een hoop mensen wellicht morgen pas via NPO start kijken is het volgens mij gebruikelijk om in elk geval vandaag spoilers te gebruiken over de meest in het oog springende dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom al die spoilers? Ik doe nu maar mee, maar de uitzending is geweest, dan hoeven er toch geen spoilers?'t Echte en 't ware!
Precies. Dat lijkt me logischer dan een dag alles in spoilers plaatsenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Als ik een programma niet live volg probeer ik Fok topics te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toffe aflevering wel. Iemand anders zei het al, het was niet zo episch als gehoopt maar de groep is goed, de beelden zijn mooi en het spel wordt goed gespeeld. Met spektakelstukken kunnen ze geen 15 seizoenen vullen, dus we mogen het doen met zulke, alsnog hoogstaande, afleveringen. Het viel me alleen wel op dat we eigenlijk alle opdrachten al wel eens in een dergelijke vorm voorbij hebben zien komen.'t Echte en 't ware!
Ja ik had blijkbaar precies op dat stukje niet op zitten lettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik weet niet hoeveel tijd er voor de kandidaten tussen het kijken en het spel zat. Maar in de aflevering is het interessant om te zien hoe iemand écht reageert versus hoe iemand potentieel liegt of faket in het spel erna.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:04 schreef Tijn het volgende:
Ik zou trouwens ook binnen 1 seconde hebben gedruktDie filmpjes zijn toch alleen maar verwarrend joh, daar kun je niks mee.
Oh god ja, dat lulverhaal van Bernard, echt wtfquote:Op zondag 24 maart 2024 22:10 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel tijd er voor de kandidaten tussen het kijken en het spel zat. Maar in de aflevering is het interessant om te zien hoe iemand écht reageert versus hoe iemand potentieel liegt of faket in het spel erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |