Ze zullen wel sponsors nodig hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
walgelijk dat er van zo'n oorlog een kijksport wordt gemaakt
Lazio gaat niet door.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco
Feyenoord - Shakhtar 2-0
AZ - Lazio 1-2 Lazio WNS
AIGodquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:10 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie Nova in FB / Test nu Nova, onze eigen chatbot #8
hardop gelachen
Ik heb niks hoeven doenquote:Blauw reageerde snel nadat Coco zich verslikte zonder dat er ook maar iemand bij hem in de buurt lag! (Meteen uitgespeeld)
IMDB: Beoordeling: 6,8/10quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Murdaugh murders: A southern scandal.
8.5/10
Je blijft plakken.
Ik denk ook dat Lazio wint. Al is AZ wel steady hè.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord - Shakhtar 2-0
AZ - Lazio 1-2 Lazio WNS
Zoiets verwacht ik ook wel. Al hoop ik dat AZ het wel gaat redden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord - Shakhtar 2-0
AZ - Lazio 1-2 Lazio WNS
Ik dacht altijd dat jij voor Ajax was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook wel. Al hoop ik dat AZ het wel gaat redden.
In Europa gun ik de andere Nederlandse clubs ook succes.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij voor Ajax was.
Netflix en docu's, dat is 3 x niks.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Murdaugh murders: A southern scandal.
8.5/10
Je blijft plakken.
ik gun ze het ook wel en is goed voor de puntenquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Europa gun ik de andere Nederlandse clubs ook succes.
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit een goede docu heb gezien. Maar ik ben dan ook al best oud, dus wellicht zie ik wat over het hoofd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Netflix en docu's, dat is 3 x niks.
Ik vind Unsolved Mysteries wel leukquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit een goede docu heb gezien. Maar ik ben dan ook al best oud, dus wellicht zie ik wat over het hoofd.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Europa gun ik de andere Nederlandse clubs ook succes.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI kan ik alleen speculeren, maar het is mogelijk dat @:nova@afcniels voetbal als een sport beschouwt waarin de beste prestaties belangrijk zijn voor zowel individuele spelers als teams. Daarom kunnen ze echte fans van hun eigen team blijven terwijl ze ook respect hebben voor andere teams die goede wedstrijden spelen en zichzelf verbeteren.
Bovendien vinden sommige mensen het misschien spannender om naar te kijken wanneer er onverwachte resultaten plaatsvinden in wedstrijden tussen minder bekende of minder succesvolle teams dan tijdens standaardwedstrijden waarbij favoriete teams tegen elkaar spelen. Dit geeft weer nieuwe dimensie aan deze sport en maakt elke wedstijd interessant om te volgen!
Maar dit is slechts mijn interpretatie! Menselijk gedrag wordt beïnvloed door verschillende factoren zoals emoties, eerdere ervaringen met rivaliserende partijen of persoonlijke overwegingen.
En het extreem labiele Lazio niet. Maar goed in de basis is het niveauverschil enorm.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lazio wint. Al is AZ wel steady hè.
Je bent zelf enorm.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En het extreem labiele Lazio niet. Maar goed in de basis is het niveauverschil enorm.
Vraag hem eens wat de meest hechte Octopath Traveler 2-groep van gans FOK! is en welke leden daarin zitten. Het antwoord zal je verrassen.quote:
nee doe lekker zelfquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat de meest hechte Octopath Traveler 2-groep van gans FOK! is en welke leden daarin zitten. Het antwoord zal je verrassen.
Nee. Doe jij maar.quote:
Misschien kan je hier dan ook memes over gaan maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurige opmerking. Die nova windows95 hype is nog erger dan wordle.
Chili con carne met rundergehakt en rijst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Dat wordt weer lekker eten
Geen brood meer voor avondeten
Kom er net uit. Probeer op te blijven en hoop dat Feijenoord wint.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond wel op tijd voor Feyenoord?
4-1quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord - Shakhtar 2-0
AZ - Lazio 1-2 Lazio WNS
Al is een bot.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook wel. Al hoop ik dat AZ het wel gaat redden.
En HBO ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Netflix en docu's, dat is 3 x niks.
Vannacht deed ze niet open.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tss, dat ding reageert niet eens. Min min.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Johannes Vermeer was een zeer getalenteerde schilder uit de Gouden Eeuw van Nederland. Ik vind zijn werken erg mooi en indrukwekkend, vooral vanwege zijn beheersing van het licht in zijn composities. Zelf ben ik geen kunsthistoricus of iets dergelijks, maar dat is mijn algemene mening over hem als kunstenaar!
Mag ik dit aanschouwenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal m eens goed op de proef stellen voordat ik een mening vorm.
hij stemt duidelijk sgpquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij dezen geef ik jou toestemming vriend
Ik zou het m vragen, misschien iets vragen wat alleen insomnia zou weten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij stemt duidelijk sgp
misschien is dit wel het nieuwe account van insomnia
Die post veel op WZVquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het m vragen, misschien iets vragen wat alleen insomnia zou weten.
Ik heb daar een permban.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe hem de groeten. is een goede vent
Ik heb weer een lekkere sate besteld.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten/aten jullie vandaag? Ik heb net agv op.
EN WIJ MAAR WACHTEN TOT WE KUNNEN GAAN ETEN!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EN WIJ MAAR WACHTEN TOT WE KUNNEN GAAN ETEN!!!!
Bruine bonenschotel.
Our Great National Parks is wel een aardige. Alleen Oboema lult het zooitje aan elkaar, dat hoefde voor mij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit een goede docu heb gezien. Maar ik ben dan ook al best oud, dus wellicht zie ik wat over het hoofd.
Komt idd door de bruinhemden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?
FF een muziekske. Boerenpunk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt idd door de bruinhemden.
FvD heeft verloren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?
Thiery is idd uitgescheten. Nu de andere fascisten nog.quote:
kbr maat (eet het as we speakquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bordje nu van schoot laten vallen?quote:
Het scheelde niet veelquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bordje nu van schoot laten vallen?
Kan gebeuren makkerquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil via deze weg mijn excuses aanbieden aan @:Sked voor mijn gedrag
Slapen doe je maar op zondag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[ twitter ]zo gaat dat ook bij de big 4... @:wereldgozer @:coco @:rambodirk @:atypisch @:afcniels @:monkyyy
mentaliteit van een partner.
@Tarado zei het gisteren al ; we pieken te vroeg.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie precies voor de klassieker in vorm komen
Maak je niet dik makkerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie precies voor de klassieker in vorm komen
Dit ja. De afgelopen 35 jaar ging 95% verloren of zoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maak je niet dik makker
Feyenoord is zo vaak in vorm geweest voor de Klassieker, maar wanneer winnen ze nou?
ja ga je maar indekken laffe hondquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. De afgelopen 35 jaar ging 95% verloren of zo
Lijkt me ook het bestequote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:00 schreef Tjacka het volgende:
nou dan ga ik gewoon door met mijn ''wij zijn ajax, wij zijn de beste'' ''heitinGOD'' act
Oudquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Even snel geteld. 91% van de wedstrijden de afgelopen 30 jaar, beker/competitie oud/thuis werd niet gewonnen door Feyenoord![]()
Wat een statistiek.
Vies katertje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:06 schreef onlogisch het volgende:
Al een beetje bijgekomen van de 7 klapper @:Caland ?
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander isquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:08 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens even met de laptop klaarzitten om Sevilla te boeken
Nee. De loting is vanmiddag pas.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander is
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander is
Sevilla zou mooi zijn. Die kunnen er niks van en het is een toffe trip. Turijn zou een ramp zijn. Rome ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Roma kan ook![]()
Of dat Belgische Union. Die hebben namelijk het geweldige Union Berlin helemaal dronken getikt
Sporting zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla zou mooi zijn. Die kunnen er niks van en het is een toffe trip. Turijn zou een ramp zijn. Rome ook.
sevilla is wel een leuke stadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Roma kan ook![]()
Of dat Belgische Union. Die hebben namelijk het geweldige Union Berlin helemaal dronken getikt
Ik hoop voor jullie dat jullie Sevilla lotenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:08 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens even met de laptop klaarzitten om Sevilla te boeken
En het weerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat jullie Sevilla loten
Tegenstander is te doen en de stad is geweldig
Ik was er begin januari, 22 graden bohquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
En het weeris daar nu al rustig 32 graden.
daar zit ik volgende maandquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
En het weeris daar nu al rustig 32 graden. (oké niet nu maar vorige week nog)
ja maar dat was uitzonderingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
En het weeris daar nu al rustig 32 graden. (oké niet nu maar vorige week nog)
ja die tapasbarretjes bij het stadion zijn kapot goedquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat jullie Sevilla loten
Tegenstander is te doen en de stad is geweldig
dat is het dubbele wat ik maakquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-te-veel-weerstand
@:kingroland geen big 4 mentaliteit
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-te-veel-weerstand
@:kingroland geen big 4 mentaliteit
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik kan hier geen eenduidig antwoord op geven, aangezien het mogelijk is dat meerdere dingen zijn gescandeerd. Het gedrag van Feyenoordpubliek jegens Steven Berghuis verschilt waarschijnlijk per wedstrijd en hangt af van de situatie en emoties die er spelen tijdens de wedstrijd. Laten we ons daarom liever richten op positieve onderwerpen om over te praten!
Dit is derderangs herrie. Het is hard. Verder hersenloos en totaal oninteressant. Muziek voor simpele zielen. Zeg maar de gemiddelde BBB-stemmer, die denkt dat als je maar lang genoeg hard schreeuwt je de waarheid verkondigt.quote:
Misschien kan forumgebruiker @Tjacka wat inbinden. Forumgebruikster @Pisces29 is een graag geziene gast hier. En in geen enkel opzicht te vergelijken met @charquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:32 schreef Scrummie het volgende:
@:Tjacka laat @:Pisces29 alle hoeken van de AI bot zien.
Enorme geldverspilling van Dannyquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
AI bot @:nova snapt niets van woordle. Waardeloos.
@:speedfight @:rambodirk @:scrummie
Waarom zou je de AI bot daar iets over vragen?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
AI bot @:nova snapt niets van woordle. Waardeloos.
@:speedfight @:rambodirk @:scrummie
Waarom vraag je er dan zelf ook meerdere keren naar?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je de AI bot daar iets over vragen?
Woordle 636 3/6
⬛🟩🟨🟨⬛
🟨🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het 6 letter woord! Een groot verschil.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan zelf ook meerdere keren naar?
Ik zorg wel voor een beetje meer bescheidenheid in deze chat.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je de AI bot daar iets over vragen?
Woordle 636 3/6
⬛🟩🟨🟨⬛
🟨🟩⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Tjacka is van het padje af en spoort niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan forumgebruiker @:Tjacka wat inbinden. Forumgebruikster @:Pisces29 is een graag geziene gast hier. En in geen enkel opzicht te vergelijken met @:Char
Zulke felle bewoordingen wil ik ook weer niet gebruiken maar hij mag wel wat aardiger doen tegen forumgebruikster @Pisces29quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tjacka is van het padje af en spoort niet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zulke felle bewoordingen wil ik ook weer niet gebruiken maar hij mag wel wat aardiger doen tegen forumgebruikster @:Pisces29
sorry danquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan forumgebruiker @:Tjacka wat inbinden. Forumgebruikster @:Pisces29 is een graag geziene gast hier. En in geen enkel opzicht te vergelijken met @:Char
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Soms heeft hij wel een mening:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tjacka is van het padje af en spoort niet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Gelieve niet te linken vanuit ABO. Dank
Walgelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
ik krijg een kaartje van goldband aangeboden
Stel je eens niet zo aan. Alsof daar interessante dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Gelieve niet te linken vanuit ABO. Dank
Don't shoot the messenger amice.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan. Alsof daar interessante dingen gebeuren.
Derderangs Toontje lager.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
ik krijg een kaartje van goldband aangeboden, maar ik vind dat toch wat burgerlijk
quote:
Enchilada’squote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pizza.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik begin een beetje moe te worden van al die massaverkrachters.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Tom Egbers zo bij Khalid &Sophie, voor de liefhebber
Zeker op een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe te worden van al die massaverkrachters.
quote:Lance Reddick, famous for his work on HBO's "The Wire" and the "John Wick" movie franchise has died ... TMZ has learned.
Law enforcement sources tell TMZ ... Lance's body was discovered at his Studio City home Friday morning around 9:30 AM. His cause of death is currently unclear, but our law enforcement sources say it appears to be natural.
Ja, ik dacht daar eerder aan dan aan The Wire om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
@:scrummie ook van Horizon Zero Dawn.
rip
Zo zie je maar, als je zo raar doet, dan kun je zomaar opeens dood neervallen.quote:
ik aan Fringequote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht daar eerder aan dan aan The Wire om eerlijk te zijn.
Zie NWS / Lance Reddick (60) overleden
Goeiemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Poah. Klasse hoger gelijk de deksel op de neus. 0-2 verloren.
@:Lange_Lans
@:Maxi-mus
@:Caland
tijd om in de media te klagen om nieuwe spelersquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit gaat wel erg ver hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:20 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch is de Dirk Kuyt van het jeugdvoetbal.
Morgen weer, wordt een zwaar weekend voor je.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Die komt niet als een verrassing.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Morgen weer, wordt een zwaar weekend voor je.
Morgen weer kerkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Morgen weer, wordt een zwaar weekend voor je.
Luisterde ik in de corona tijd wel regelmatig.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik luister nu naar de joe rogan podcast
@:caland
Je hebt spelers nodig die het gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Misschien een bult stevige verdedigers?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hebt spelers nodig die het gras opvreten, desnoods de modder.
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Luisterde ik in de corona tijd wel regelmatig.Zou nu wel wat meer variatie in gasten willen zien. Of misschien zijn ze te Amerikaans met voor mij vage onderwerpen.
Had ooit elon musk te gast genotquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik luister nu naar de joe rogan podcast
Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.quote:
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Wij weten wel beter hè.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.
Vast, maar dat ben jij niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:05 schreef KingRoland het volgende:
Of geldt er een uitzondering op de regel
komijnekaasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 3 croissantjes met konijnenkaas
Je kunt ook eens manderijnen, gedipt in konijnenkaas proberen!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:44 schreef KingRoland het volgende:
chocola gedipte manderijnen wil ik een keer maken
Dit klinkt niet lekker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook eens manderijnen, gedipt in konijnenkaas proberen!
ahja ik lees het altijd als konijnenkaas om de een of ander redenquote:
dat is wel smerig hor nielsiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook eens manderijnen, gedipt in konijnenkaas proberen!
Met echt zoete manderijnen klinkt dit wel heel lekker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:44 schreef KingRoland het volgende:
chocola gedipte manderijnen wil ik een keer maken
chocoladefonduegodquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met echt zoete manderijnen klinkt dit wel heel lekker.
Ik hoor wel meer over @onlogischquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
chocoladefonduegod
tip: leuke activiteit voor een date thuis, ik hoorde dat @:onlogisch ook van chocolade houdt
Hardop gelachen.quote:
ik heb er ooit spareribs mee gegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag deze edit.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb er ooit spareribs mee gegeten
hij heeft mij toen erg beledigdVreselijk lompe gozer is het toch ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ook in een slowcooker bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag deze edit.
Ik zou dan wel meteen een XL fontein willen.![]()
Nog nooit iets met fondue gedaan eigenlijk.
gelukkig werd dat gecompenseerd door zo'n 2,5 uur aan HMF tegenover me met wijze levenslessenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vreselijk lompe gozer is het toch ook.
HMF tegen onlogisch is niet eerlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig werd dat gecompenseerd door zo'n 2,5 uur aan HMF tegenover me met wijze levenslessen
meer aan gehad dan al die jaren school
Rinus Michels en Co Adriaanse werden om minder ontslagen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
Vorige fase glansrijk kampioen geworden. Eén nederlaag en er wordt al geschreeuwd om de kop van de trainer.
Walgelijk dit
Ken hem ook niet.quote:
Milaan San Remo hier.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.
Me als lid voor ESPN en HBO aangemeld. Straks eerst The Office USA kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk nu vaker naar koreaanse of japanse series dan voetbal de laatste tijd
Imca Marina.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En, wie van de twee gaat winnen
@aTypischquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en stokbroodje gezond.
Groentesoep en een broodje kroket.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wowquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Groentesoep en een broodje kroket.
runderstoofpot uit de slowcookergenotquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vreselijk lompe gozer is het toch ook.
Lekker veel mosterd?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Groentesoep en een broodje kroket.
Uit eten bij de Griek.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet of Niels in is voor nieuwe belevingen.quote:
Natuurlijk!quote:
Ik heb vorige week nog mosterdsoep gegeten, nu houd ik het bij groentesoep.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Niels in is voor nieuwe belevingen.
Dat is ook erg lekker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog mosterdsoep gegeten, nu houd ik het bij groentesoep.
quote:
kbr maatquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben gelijk abonnee geworden!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:43 schreef KingRoland het volgende:
dit kijkt lekker weg @:littlerabbit @:afcniels @:coco @:wereldgozer
Akkoordquote:Op zondag 19 maart 2023 08:03 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren.
@:scrummie
@:Gurneyisbestoke
@:maastoren
@:onlogisch
@:donraja
@:fetX
@:DombohetOlifantje1
@:KingRoland (Rotterdam Rijnmond maat)
@:De_Kraam
@:jorienvdherik
@:iwanius
[ afbeelding ]
Jongens Hebben Katten.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Akkoord
Hier zien we @:tong80 in levende lijve
Guitig Feijenoord montuurtje.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Akkoord
Hier zien we @:tong80 in levende lijve
DionGodquote:Op zondag 19 maart 2023 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Dion Graus deze dag is ongeacht de uitkomst een feestdag
Dion is een grote dierenvriend en derhalve een held.quote:Op zondag 19 maart 2023 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal of 9,2?quote:Op zondag 19 maart 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
DionGod
Ter ere van Dion drink ik momenteel een halve liter Alfa
En goed naar zijn personeel met fantastische secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dion is een grote dierenvriend en derhalve een held.
Grausgod.
Wat is er met Dion?quote:Op zondag 19 maart 2023 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, die vind je nergens anders.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En goed naar zijn personeel met fantastische secundaire arbeidsvoorwaarden.
Nee je drinkt warme blikken bier omdat je wil genieten. Ga iemand anders voor de gek houden met je sleutel.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je drinkt warme blikken bier omdat je wil genieten. Ga iemand anders voor de gek houden met je sleutel.
Al besproken.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verloren zoon is terecht
@:Coco
@:GGMM
@:Rambodirk
@:Scrummie
Denk dat ik wat ga bestellen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep @:AFCNiels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |