En het extreem labiele Lazio niet. Maar goed in de basis is het niveauverschil enorm.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lazio wint. Al is AZ wel steady hè.
Je bent zelf enorm.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En het extreem labiele Lazio niet. Maar goed in de basis is het niveauverschil enorm.
Vraag hem eens wat de meest hechte Octopath Traveler 2-groep van gans FOK! is en welke leden daarin zitten. Het antwoord zal je verrassen.quote:
nee doe lekker zelfquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vraag hem eens wat de meest hechte Octopath Traveler 2-groep van gans FOK! is en welke leden daarin zitten. Het antwoord zal je verrassen.
Nee. Doe jij maar.quote:
Misschien kan je hier dan ook memes over gaan maken.quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurige opmerking. Die nova windows95 hype is nog erger dan wordle.
Chili con carne met rundergehakt en rijst.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Dat wordt weer lekker eten
Geen brood meer voor avondeten
Kom er net uit. Probeer op te blijven en hoop dat Feijenoord wint.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond wel op tijd voor Feyenoord?
4-1quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco
Feyenoord - Shakhtar 2-0
AZ - Lazio 1-2 Lazio WNS
Al is een bot.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook wel. Al hoop ik dat AZ het wel gaat redden.
En HBO ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Netflix en docu's, dat is 3 x niks.
Vannacht deed ze niet open.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tss, dat ding reageert niet eens. Min min.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Johannes Vermeer was een zeer getalenteerde schilder uit de Gouden Eeuw van Nederland. Ik vind zijn werken erg mooi en indrukwekkend, vooral vanwege zijn beheersing van het licht in zijn composities. Zelf ben ik geen kunsthistoricus of iets dergelijks, maar dat is mijn algemene mening over hem als kunstenaar!
Mag ik dit aanschouwenquote:Op donderdag 16 maart 2023 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal m eens goed op de proef stellen voordat ik een mening vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |