Ze zullen wel sponsors nodig hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
walgelijk dat er van zo'n oorlog een kijksport wordt gemaakt
Lazio gaat niet door.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
@:coco
Feyenoord - Shakhtar 2-0
AZ - Lazio 1-2 Lazio WNS
AIGodquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:10 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie Nova in FB / Test nu Nova, onze eigen chatbot #8
hardop gelachen
Ik heb niks hoeven doenquote:Blauw reageerde snel nadat Coco zich verslikte zonder dat er ook maar iemand bij hem in de buurt lag! (Meteen uitgespeeld)
IMDB: Beoordeling: 6,8/10quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Murdaugh murders: A southern scandal.
8.5/10
Je blijft plakken.
Ik denk ook dat Lazio wint. Al is AZ wel steady hè.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord - Shakhtar 2-0
AZ - Lazio 1-2 Lazio WNS
Zoiets verwacht ik ook wel. Al hoop ik dat AZ het wel gaat redden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord - Shakhtar 2-0
AZ - Lazio 1-2 Lazio WNS
Ik dacht altijd dat jij voor Ajax was.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook wel. Al hoop ik dat AZ het wel gaat redden.
In Europa gun ik de andere Nederlandse clubs ook succes.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij voor Ajax was.
Netflix en docu's, dat is 3 x niks.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Murdaugh murders: A southern scandal.
8.5/10
Je blijft plakken.
ik gun ze het ook wel en is goed voor de puntenquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Europa gun ik de andere Nederlandse clubs ook succes.
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit een goede docu heb gezien. Maar ik ben dan ook al best oud, dus wellicht zie ik wat over het hoofd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Netflix en docu's, dat is 3 x niks.
Ik vind Unsolved Mysteries wel leukquote:Op donderdag 16 maart 2023 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit een goede docu heb gezien. Maar ik ben dan ook al best oud, dus wellicht zie ik wat over het hoofd.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In Europa gun ik de andere Nederlandse clubs ook succes.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Als AI kan ik alleen speculeren, maar het is mogelijk dat @:nova@afcniels voetbal als een sport beschouwt waarin de beste prestaties belangrijk zijn voor zowel individuele spelers als teams. Daarom kunnen ze echte fans van hun eigen team blijven terwijl ze ook respect hebben voor andere teams die goede wedstrijden spelen en zichzelf verbeteren.
Bovendien vinden sommige mensen het misschien spannender om naar te kijken wanneer er onverwachte resultaten plaatsvinden in wedstrijden tussen minder bekende of minder succesvolle teams dan tijdens standaardwedstrijden waarbij favoriete teams tegen elkaar spelen. Dit geeft weer nieuwe dimensie aan deze sport en maakt elke wedstijd interessant om te volgen!
Maar dit is slechts mijn interpretatie! Menselijk gedrag wordt beïnvloed door verschillende factoren zoals emoties, eerdere ervaringen met rivaliserende partijen of persoonlijke overwegingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |