Ben al weer weg.quote:
Doe dan toch maar. Liet me gaan tegen een negatieve Belg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef murp het volgende:
[..]
oh, net te laat
Wilde je net blauw maken
Dank je.quote:
Old soldiers never die.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:31 schreef Xebrozius het volgende:
Christusziele, jij ook nog steeds actief?
@Paul is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: @:tong80 zou een betere ONZ mod zijn dan @:capuchon_jongen
Negatievelingen zoals jou, met een kwinkslag, op z'n plaats zetten. Op hun plaats zetten. Zoals nu.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:21 schreef Document1 het volgende:
Hoe zou jij van ONZ het warme bad maken dat het nooit was?
Zouquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: @:tong80 zou een betere ONZ mod zijn dan @:capuchon_jongen
Ik denk, dus ik besta. Dat maakt het verschil.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@:paul is het hier niet mee eens(denk ik)
Als je mod bent zul je je wel moeten gedragen hequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Negatievelingen zoals jou, met een kwinkslag, op z'n plaats zetten. Op hun plaats zetten. Zoals nu.
Door jouw negatieve post.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
En waarom heb je je OP weggehaald
Dan spijt het me enorm. Moet ik hem terug zetten?quote:
Excuses aanvaard. Zet maar terug.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan spijt het me enorm. Moet ik hem terug zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |