Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.quote:
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Wij weten wel beter hè.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.
Vast, maar dat ben jij niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:05 schreef KingRoland het volgende:
Of geldt er een uitzondering op de regel
komijnekaasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 3 croissantjes met konijnenkaas
Je kunt ook eens manderijnen, gedipt in konijnenkaas proberen!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:44 schreef KingRoland het volgende:
chocola gedipte manderijnen wil ik een keer maken
Dit klinkt niet lekker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook eens manderijnen, gedipt in konijnenkaas proberen!
ahja ik lees het altijd als konijnenkaas om de een of ander redenquote:
dat is wel smerig hor nielsiequote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook eens manderijnen, gedipt in konijnenkaas proberen!
Met echt zoete manderijnen klinkt dit wel heel lekker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:44 schreef KingRoland het volgende:
chocola gedipte manderijnen wil ik een keer maken
chocoladefonduegodquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met echt zoete manderijnen klinkt dit wel heel lekker.
Ik hoor wel meer over @onlogischquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
chocoladefonduegod
tip: leuke activiteit voor een date thuis, ik hoorde dat @:onlogisch ook van chocolade houdt
Hardop gelachen.quote:
ik heb er ooit spareribs mee gegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag deze edit.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb er ooit spareribs mee gegeten
hij heeft mij toen erg beledigdVreselijk lompe gozer is het toch ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ook in een slowcooker bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag deze edit.
Ik zou dan wel meteen een XL fontein willen.![]()
Nog nooit iets met fondue gedaan eigenlijk.
gelukkig werd dat gecompenseerd door zo'n 2,5 uur aan HMF tegenover me met wijze levenslessenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vreselijk lompe gozer is het toch ook.
HMF tegen onlogisch is niet eerlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig werd dat gecompenseerd door zo'n 2,5 uur aan HMF tegenover me met wijze levenslessen
meer aan gehad dan al die jaren school
Rinus Michels en Co Adriaanse werden om minder ontslagen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
Vorige fase glansrijk kampioen geworden. Eén nederlaag en er wordt al geschreeuwd om de kop van de trainer.
Walgelijk dit
Ken hem ook niet.quote:
Milaan San Remo hier.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.
Me als lid voor ESPN en HBO aangemeld. Straks eerst The Office USA kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk nu vaker naar koreaanse of japanse series dan voetbal de laatste tijd
Imca Marina.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En, wie van de twee gaat winnen
@aTypischquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en stokbroodje gezond.
Groentesoep en een broodje kroket.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wowquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Groentesoep en een broodje kroket.
runderstoofpot uit de slowcookergenotquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vreselijk lompe gozer is het toch ook.
Lekker veel mosterd?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Groentesoep en een broodje kroket.
Uit eten bij de Griek.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet of Niels in is voor nieuwe belevingen.quote:
Natuurlijk!quote:
Ik heb vorige week nog mosterdsoep gegeten, nu houd ik het bij groentesoep.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Niels in is voor nieuwe belevingen.
Dat is ook erg lekker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog mosterdsoep gegeten, nu houd ik het bij groentesoep.
quote:
kbr maatquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben gelijk abonnee geworden!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:43 schreef KingRoland het volgende:
dit kijkt lekker weg @:littlerabbit @:afcniels @:coco @:wereldgozer
Akkoordquote:Op zondag 19 maart 2023 08:03 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren.
@:caland
@:scrummie
@:Gurneyisbestoke
@:maastoren
@:onlogisch
@:donraja
@:fetX
@:DombohetOlifantje1
@:KingRoland (Rotterdam Rijnmond maat)
@:De_Kraam
@:jorienvdherik
@:iwanius
[ afbeelding ]
Jongens Hebben Katten.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Akkoord
Hier zien we @:tong80 in levende lijve
Guitig Feijenoord montuurtje.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Akkoord
Hier zien we @:tong80 in levende lijve
DionGodquote:Op zondag 19 maart 2023 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Dion Graus deze dag is ongeacht de uitkomst een feestdag
Dion is een grote dierenvriend en derhalve een held.quote:Op zondag 19 maart 2023 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal of 9,2?quote:Op zondag 19 maart 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
DionGod
Ter ere van Dion drink ik momenteel een halve liter Alfa
En goed naar zijn personeel met fantastische secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dion is een grote dierenvriend en derhalve een held.
Grausgod.
Wat is er met Dion?quote:Op zondag 19 maart 2023 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, die vind je nergens anders.quote:Op zondag 19 maart 2023 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En goed naar zijn personeel met fantastische secundaire arbeidsvoorwaarden.
Nee je drinkt warme blikken bier omdat je wil genieten. Ga iemand anders voor de gek houden met je sleutel.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je drinkt warme blikken bier omdat je wil genieten. Ga iemand anders voor de gek houden met je sleutel.
Al besproken.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verloren zoon is terecht
@:Coco
@:GGMM
@:Rambodirk
@:Scrummie
Denk dat ik wat ga bestellen.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep @:AFCNiels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |