kan ook in een slowcooker bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag deze edit.
Ik zou dan wel meteen een XL fontein willen.![]()
Nog nooit iets met fondue gedaan eigenlijk.
gelukkig werd dat gecompenseerd door zo'n 2,5 uur aan HMF tegenover me met wijze levenslessenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vreselijk lompe gozer is het toch ook.
HMF tegen onlogisch is niet eerlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig werd dat gecompenseerd door zo'n 2,5 uur aan HMF tegenover me met wijze levenslessen
meer aan gehad dan al die jaren school
Rinus Michels en Co Adriaanse werden om minder ontslagen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
Vorige fase glansrijk kampioen geworden. Eén nederlaag en er wordt al geschreeuwd om de kop van de trainer.
Walgelijk dit
Ken hem ook niet.quote:
Milaan San Remo hier.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.
Me als lid voor ESPN en HBO aangemeld. Straks eerst The Office USA kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk nu vaker naar koreaanse of japanse series dan voetbal de laatste tijd
Imca Marina.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En, wie van de twee gaat winnen
@aTypischquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en stokbroodje gezond.
Groentesoep en een broodje kroket.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wowquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Groentesoep en een broodje kroket.
runderstoofpot uit de slowcookergenotquote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vreselijk lompe gozer is het toch ook.
Lekker veel mosterd?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Groentesoep en een broodje kroket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |