quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Poah. Klasse hoger gelijk de deksel op de neus. 0-2 verloren.
@:Lange_Lans
@:Maxi-mus
@:Caland
tijd om in de media te klagen om nieuwe spelersquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit gaat wel erg ver hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:20 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch is de Dirk Kuyt van het jeugdvoetbal.
Morgen weer, wordt een zwaar weekend voor je.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Die komt niet als een verrassing.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Morgen weer, wordt een zwaar weekend voor je.
Morgen weer kerkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Morgen weer, wordt een zwaar weekend voor je.
Luisterde ik in de corona tijd wel regelmatig.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik luister nu naar de joe rogan podcast
@:caland
Je hebt spelers nodig die het gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Misschien een bult stevige verdedigers?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hebt spelers nodig die het gras opvreten, desnoods de modder.
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Luisterde ik in de corona tijd wel regelmatig.Zou nu wel wat meer variatie in gasten willen zien. Of misschien zijn ze te Amerikaans met voor mij vage onderwerpen.
Had ooit elon musk te gast genotquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik luister nu naar de joe rogan podcast
@:caland
Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.quote:
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Wij weten wel beter hè.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook gewoon voetbal, staat ook niet zo hoog aangeschreven, geen moeite mee.
Vast, maar dat ben jij niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:05 schreef KingRoland het volgende:
Of geldt er een uitzondering op de regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |