hij stemt duidelijk sgpquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij dezen geef ik jou toestemming vriend
Ik zou het m vragen, misschien iets vragen wat alleen insomnia zou weten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij stemt duidelijk sgp
misschien is dit wel het nieuwe account van insomnia
Die post veel op WZVquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het m vragen, misschien iets vragen wat alleen insomnia zou weten.
Ik heb daar een permban.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe hem de groeten. is een goede vent
Ik heb weer een lekkere sate besteld.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten/aten jullie vandaag? Ik heb net agv op.
EN WIJ MAAR WACHTEN TOT WE KUNNEN GAAN ETEN!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EN WIJ MAAR WACHTEN TOT WE KUNNEN GAAN ETEN!!!!
Bruine bonenschotel.
Our Great National Parks is wel een aardige. Alleen Oboema lult het zooitje aan elkaar, dat hoefde voor mij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit een goede docu heb gezien. Maar ik ben dan ook al best oud, dus wellicht zie ik wat over het hoofd.
Komt idd door de bruinhemden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?
FF een muziekske. Boerenpunk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt idd door de bruinhemden.
FvD heeft verloren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?
Thiery is idd uitgescheten. Nu de andere fascisten nog.quote:
kbr maat (eet het as we speakquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bordje nu van schoot laten vallen?quote:
Het scheelde niet veelquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bordje nu van schoot laten vallen?
Kan gebeuren makkerquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil via deze weg mijn excuses aanbieden aan @:Sked voor mijn gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |