hij stemt duidelijk sgpquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij dezen geef ik jou toestemming vriend
Ik zou het m vragen, misschien iets vragen wat alleen insomnia zou weten.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij stemt duidelijk sgp
misschien is dit wel het nieuwe account van insomnia
Die post veel op WZVquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het m vragen, misschien iets vragen wat alleen insomnia zou weten.
Ik heb daar een permban.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe hem de groeten. is een goede vent
Ik heb weer een lekkere sate besteld.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten/aten jullie vandaag? Ik heb net agv op.
EN WIJ MAAR WACHTEN TOT WE KUNNEN GAAN ETEN!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EN WIJ MAAR WACHTEN TOT WE KUNNEN GAAN ETEN!!!!
Bruine bonenschotel.
Our Great National Parks is wel een aardige. Alleen Oboema lult het zooitje aan elkaar, dat hoefde voor mij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet heugen dat ik daar ooit een goede docu heb gezien. Maar ik ben dan ook al best oud, dus wellicht zie ik wat over het hoofd.
Komt idd door de bruinhemden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?
FF een muziekske. Boerenpunk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt idd door de bruinhemden.
FvD heeft verloren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het door de fascisten die gewonnen hebben dat iedereen vanavond bruin eet ?
Thiery is idd uitgescheten. Nu de andere fascisten nog.quote:
kbr maat (eet het as we speakquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bordje nu van schoot laten vallen?quote:
Het scheelde niet veelquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bordje nu van schoot laten vallen?
Kan gebeuren makkerquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil via deze weg mijn excuses aanbieden aan @:Sked voor mijn gedrag
Slapen doe je maar op zondag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[ twitter ]zo gaat dat ook bij de big 4... @:wereldgozer @:coco @:rambodirk @:atypisch @:afcniels @:monkyyy
mentaliteit van een partner.
@Tarado zei het gisteren al ; we pieken te vroeg.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie precies voor de klassieker in vorm komen
Maak je niet dik makkerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie precies voor de klassieker in vorm komen
Dit ja. De afgelopen 35 jaar ging 95% verloren of zoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maak je niet dik makker
Feyenoord is zo vaak in vorm geweest voor de Klassieker, maar wanneer winnen ze nou?
ja ga je maar indekken laffe hondquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. De afgelopen 35 jaar ging 95% verloren of zo
Lijkt me ook het bestequote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:00 schreef Tjacka het volgende:
nou dan ga ik gewoon door met mijn ''wij zijn ajax, wij zijn de beste'' ''heitinGOD'' act
Oudquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Even snel geteld. 91% van de wedstrijden de afgelopen 30 jaar, beker/competitie oud/thuis werd niet gewonnen door Feyenoord![]()
Wat een statistiek.
Vies katertje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:06 schreef onlogisch het volgende:
Al een beetje bijgekomen van de 7 klapper @:Caland ?
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander isquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:08 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens even met de laptop klaarzitten om Sevilla te boeken
Nee. De loting is vanmiddag pas.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander is
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander is
Sevilla zou mooi zijn. Die kunnen er niks van en het is een toffe trip. Turijn zou een ramp zijn. Rome ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Roma kan ook![]()
Of dat Belgische Union. Die hebben namelijk het geweldige Union Berlin helemaal dronken getikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |