Slapen doe je maar op zondag.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[ twitter ]zo gaat dat ook bij de big 4... @:wereldgozer @:coco @:rambodirk @:atypisch @:afcniels @:monkyyy
mentaliteit van een partner.
@Tarado zei het gisteren al ; we pieken te vroeg.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie precies voor de klassieker in vorm komen
Maak je niet dik makkerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt wel of jullie precies voor de klassieker in vorm komen
Dit ja. De afgelopen 35 jaar ging 95% verloren of zoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maak je niet dik makker
Feyenoord is zo vaak in vorm geweest voor de Klassieker, maar wanneer winnen ze nou?
ja ga je maar indekken laffe hondquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. De afgelopen 35 jaar ging 95% verloren of zo
Lijkt me ook het bestequote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:00 schreef Tjacka het volgende:
nou dan ga ik gewoon door met mijn ''wij zijn ajax, wij zijn de beste'' ''heitinGOD'' act
Oudquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Even snel geteld. 91% van de wedstrijden de afgelopen 30 jaar, beker/competitie oud/thuis werd niet gewonnen door Feyenoord![]()
Wat een statistiek.
Vies katertje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:06 schreef onlogisch het volgende:
Al een beetje bijgekomen van de 7 klapper @:Caland ?
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander isquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:08 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens even met de laptop klaarzitten om Sevilla te boeken
Nee. De loting is vanmiddag pas.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander is
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat al duidelijk dat het jullie tegenstander is
Sevilla zou mooi zijn. Die kunnen er niks van en het is een toffe trip. Turijn zou een ramp zijn. Rome ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Roma kan ook![]()
Of dat Belgische Union. Die hebben namelijk het geweldige Union Berlin helemaal dronken getikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |