Sporting zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla zou mooi zijn. Die kunnen er niks van en het is een toffe trip. Turijn zou een ramp zijn. Rome ook.
sevilla is wel een leuke stadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Roma kan ook![]()
Of dat Belgische Union. Die hebben namelijk het geweldige Union Berlin helemaal dronken getikt
Ik hoop voor jullie dat jullie Sevilla lotenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:08 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens even met de laptop klaarzitten om Sevilla te boeken
En het weerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat jullie Sevilla loten
Tegenstander is te doen en de stad is geweldig
Ik was er begin januari, 22 graden bohquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
En het weeris daar nu al rustig 32 graden.
daar zit ik volgende maandquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
En het weeris daar nu al rustig 32 graden. (oké niet nu maar vorige week nog)
ja maar dat was uitzonderingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
En het weeris daar nu al rustig 32 graden. (oké niet nu maar vorige week nog)
ja die tapasbarretjes bij het stadion zijn kapot goedquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat jullie Sevilla loten
Tegenstander is te doen en de stad is geweldig
dat is het dubbele wat ik maakquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-te-veel-weerstand
@:kingroland geen big 4 mentaliteit
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:18 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-te-veel-weerstand
@:kingroland geen big 4 mentaliteit
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik kan hier geen eenduidig antwoord op geven, aangezien het mogelijk is dat meerdere dingen zijn gescandeerd. Het gedrag van Feyenoordpubliek jegens Steven Berghuis verschilt waarschijnlijk per wedstrijd en hangt af van de situatie en emoties die er spelen tijdens de wedstrijd. Laten we ons daarom liever richten op positieve onderwerpen om over te praten!
Dit is derderangs herrie. Het is hard. Verder hersenloos en totaal oninteressant. Muziek voor simpele zielen. Zeg maar de gemiddelde BBB-stemmer, die denkt dat als je maar lang genoeg hard schreeuwt je de waarheid verkondigt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |