Derderangs Toontje lager.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
ik krijg een kaartje van goldband aangeboden, maar ik vind dat toch wat burgerlijk
quote:
Enchilada’squote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pizza.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik begin een beetje moe te worden van al die massaverkrachters.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Tom Egbers zo bij Khalid &Sophie, voor de liefhebber
Zeker op een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe te worden van al die massaverkrachters.
quote:Lance Reddick, famous for his work on HBO's "The Wire" and the "John Wick" movie franchise has died ... TMZ has learned.
Law enforcement sources tell TMZ ... Lance's body was discovered at his Studio City home Friday morning around 9:30 AM. His cause of death is currently unclear, but our law enforcement sources say it appears to be natural.
Ja, ik dacht daar eerder aan dan aan The Wire om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
@:scrummie ook van Horizon Zero Dawn.
rip
Zo zie je maar, als je zo raar doet, dan kun je zomaar opeens dood neervallen.quote:
ik aan Fringequote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht daar eerder aan dan aan The Wire om eerlijk te zijn.
Zie NWS / Lance Reddick (60) overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |